You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Beide hebben een McDonalds vlakbij, maar Lille heb je meer kans dat ie niet geICEd is. Ik zou Lille doen.Kortrijk of Lille? ga met gezin naar Frankrijk. Twee kids van < 8. Iemand ervaring met de superchargers bij Kortrijk en Lille? Waar is het het beste vertoeven voor de kindjes? Is er een speeltuintje / resto? Iemand op de hoogte?
Het interne alarm moet daarvoor uit staan.omdat jullie zoveel sneller zijn dan de telefonische helpdesk: met dit weer zou ik graag de oververhittings beveiliging aanzetten. Ik krijg dat echter niet voor elkaar. Het schuifje, is grijs en is niet verzetten, Iemand een idee?
Enkele weken geleden gebeurde iets vergelijkbaar in België met een Audi A6. De bestuurder van de Audi was morsdood.zo dan, dat de bestuurder hier levend uit is gekomen is een wonder..
Enkele weken geleden gebeurde iets vergelijkbaar in België met een Audi A6. De bestuurder van de Audi was morsdood.
Nu, met EAB en Europese stootbalken onder opleggers zou dit niet mogen gebeuren, toch?
Het interne alarm moet daarvoor uit staan.
Kijk! dat werkt. Het was iets te warm in de tesla om dat uit te vogelen thanks
geen remsporen te zien......Pfff.....dit wil je niet meemaken. Hoop dat de inzittende er weer bovenop komt.
Nee. Je zal geen remsporen zien. Dat maakt het voor de politie ook redelijk moeilijk om de gereden snelheid te bepalen.Zijn remsporen niet een beetje pre-ABS? Of krijg je met ABS nog steeds remsporen?
Je kan ook gewoon die Lane Change melding negeren hoor. En wanneer je een vrachtwagen nadert zelf beslissen om een auto lane change te starten.2019.24.4
Naarden - Groningen. Ik heb het wel even gehad met NoA. Lege weg, rij max, en maar blijven zeuren dat ik baan naar links moet (nee, geen splitsing oid). terug naar rechts never nooit aangegeven. Rij ik achter een vrachtwagen met 85 terwijl ik 100 heb ingesteld geeft hij juist weer geen lane change aan (lege weg!). Lane changes blijven bedroevend traag/slecht.
Daarom maar NoA afgezet en gewoon op AP gereden. Ik heb het idee dat die lane changes soepeler gaan. Ik stop voorlopig even met NoA en blijf op EAP....
Zo te zien is het de brandweer geweest die hem opengepeld heeft om de bestuurder eruit te halen (onderaan de A-stijlen doorgeknipt). Waarschijnlijk is de auto tot de a-stijlen onder de vrachtwagen gegleden maar niet verder.De M3 stond nog precies tussen de lijntjes in de rechterbaan, en was volledig opengepeld.
Je kan ook gewoon die Lane Change melding negeren hoor. En wanneer je een vrachtwagen nadert zelf beslissen om een auto lane change te starten.