Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Toch raar: de multicoat red is de populairste kleur, en toch zou je hem later niet meer verkocht krijgen.
Model S Shows Its True Colors (Photos))


Ik rij nu met een grijze muis en wou wel eens wat anders.
een rode S is trouwens de enige kleur, verder heb je 2 witte en 50 tinten zwart
de zwaailamp moet je er zelf maar opflikkeren. (ik zal eens met mijn eigen keuze wat gaan lachen zeker:biggrin:)

nog even een vergelijkende studie gedaan tussen rood en grijs.
ik ga toch bij de rode blijven.
ik zal nog lang genoeg met een grijs geval opgescheept zitten...:biggrin:

View attachment 22908
mocht dit toevallig de foto zijn van iemand zijn echtgenote: sorry daar voor!


S.h.i.t. ( sorry van de puntjes anders krijg je **** frank de linker lijkt op mijn vrouw maar dan 8 maanden geleden ( was ze nog niet zwanger ) alleen dat pakje heeft ze thuis nog nooit aan gehad!! Toch vragen of ze die ook signature rood heeft hangen ergens? Met 21 inch hakken
 
Wat ik nog vergat: rood wordt ook lelijk vies. Zo'n zwartige waas aan de zijkant. Je weet wel wat ik bedoel. Vaak wassen dus.
Maar gelukkig heb je 'm geleased Wiebe - het probleempje na afloop, dat werkelijk geen hond een tweedehands rode MS wil, die bovendien helemaal vaal is uitgeslagen door het vele wassen, is voor Athlon. Jammer voor ze dat ze zich dat niet eerder gerealiseerd hebben (of lezen ze mee?)

XFrank jij hebt toch ook een rode? Voor de gein: photoshop er 'ns een blauw zwaailicht op:biggrin:

@PeterSZ: Zakkenwasser, je zat extreem hoog in mijn achting maar het is nu wel over ;-) Ik wilde die SIGNATURE RED kopen na de lease. Ik rij 'm wel te pletter een dag voordat de lease eindigt. Samen doen? Zoek ik de boom uit.

Kwestie van vaker wassen denk ik. Maar junior begint al aardig te lekken bij het idee van deze kar, ik denk dat ik met een tientje een fikse wekelijkse handjob nog wel voor elkaar ga krijgen. By the way: je kan tegenwoordig een autowassert aan je bedrijf krijgen, b.v. iedere week. Beetje decadent maar die gaan the Full Monthy, wassen, stofzuigen, interieur, wax etc. Krasjes worden ook weggewerkt en periodiek een diamantwax. Kosten: 50 ballen per week per auto. In ons geval: 3 auto's, 150 pesos per week, tax deductable! Dus, geen zwarte vegen op Wiebe's Sig Red. Het leven is soms best mooi!

Trouwens PeterSZ, laat me raden: BMW/Audi grijs of zwart in jouw geval?
 
2. deelname vanochtend aan een zgn. eAuction van een grote klant - lees: gelegaliseerde afpersing door machtsmisbruikende Multinats. Door een structuurfout in ons economisch systeem zijn de kleine bedrijven speelbal van de grote machtsblokken, die door misbruik van hun macht de kleinere ondernemingen (die per saldo veel waardevoller zijn voor een economie) BEROVEN van een belangrijk deel van hun winst.

Mede in het licht van dit laatste ben ik fan van Tesla, die als volstrekte outsider de gevestigde orde heel hard onder hun scrotum aan het schoppen is. En dat vind ik leuk.
Totdat ze ook groot geworden zijn, en ze zich weer gaan misdragen. Zie Apple: allang geen kleine symphatieke outsider meer, maar een arrogante moloch die gezeten op een schandalige berg cash de kleine leveranciertjes uitknijpt (weet ik uit de eerste hand).

@PeterSZ: Ok, je bent zakkenwasser af. Ik begrijp je. Ik wordt gek van grote klanten en de wijze waarop ze met leveranciers omgaan - en dan gaat mijn bedrijf nog ieder jaar +25/30%. De goeie klanten niet te na gesproken overigens. Maar het wordt er bepaald niet leuker op. Ik zal hier niet filosofisch worden maar dit systeem gaat zich keren, ik heb daar al de nodige signalen van uit de Big Corps die ook inmiddels zien dat het zo niet werkt. ZIJN WE WEER OFF TOPIC!

Peter, there is nothing that a beer can't change. Take it easy, er komen betere dagen.

Ik heb nog wel een beetje hoop op Tesla, het zal geen Apple worden. Natuurlijk bouwen Musk et al die bakken niet voor de lol. Het is een bedrijf en een bedrijf moet winst maken. Ze steken al behoorlijk hun nek uit met b.v. de SC's, doe het maar. Ik las eerder 250K per SC, in your dreams in NL. Alleen de grond is al 250K. Ze doen het en hebben een visie. Maar die is wel gestoeld op een uiteindelijk winstmodel en dat zal moeten komen uit aantallen. Ieder productiebedrijf moet het verdienen uit aantallen, numbers game.

Peter, als je het niet redt heb ik een afdeling nazorg. Te bereiken op normale belkosten. Hang in there, je kan het. In de tussentijd verheugen we ons op die elektrische boy toy, de griezels die de eAuctions uitschrijven proppen zich op vrijdagmiddag om 12:30 (want 36 uur!) in hun Aygo (want lekker goedkoop!) om met hun verschrikkelijke schoonfamilie in een Vinexwijk te gaan BBQ'en in de regen. Die haal ik in op weg naar een afspraak, mét zwarte vegen op mijn bloedrode Sig Red bolide. I love it!
 
Last edited:
S.h.i.t. ( sorry van de puntjes anders krijg je **** frank de linker lijkt op mijn vrouw maar dan 8 maanden geleden ( was ze nog niet zwanger ) alleen dat pakje heeft ze thuis nog nooit aan gehad!! Toch vragen of ze die ook signature rood heeft hangen ergens? Met 21 inch hakken
De grap maken: "oh, ze vertelde me toen echt dat ze niet getrouwd was" zou te flauw zijn.
Doe ik dan ook maar niet.
Oh, en wel on topic: was toen 19 inch (ik ben namelijk niet de langste)
 
Ik zie zojuist dat mijn status in MyTesla van 'in productie' nu is aangepast naar Reserved, typisch? Ik heb begin maart gefinaliseerd en sta gepland voor levering Jul-Aug. Meestal is volgende status EOL, End Of Line, die in Amerika gebruikt wordt maar vooralsnog in Europe schijnbaar nog niet. Iemand enig idee wat deze status betekend?

- - - Updated - - -

Mijn status net gewijzigd naar 'Reserved' bij andere ook?
Je was mij net voor Jeroens, ik zit met dezelfde vraag.
Of zouden wij al plaatsje gereserveerd hebben aan eerste SC in NL/BE om direct na levering onze roadshow in Benelux te kunnen geven.
 
Last edited:
Gebeurde toch eerder hier ook bij de Sigs?
Wellicht toen om ons bezig te houden.
Is nu echt niet meer nodig. Dit is het eerste forum waarop ik ooit actief ben geweest. Kan het nauwelijks meer bijbenen de laatste tijd. Heb kennelijk net onbedoeld iemand in een ampera onbedoeld beledigt. Verdient een fatsoenlijke reply, morgen.
Druk, druk druk.
 
and now for something completly different.


nieuwe mail ontvangen :

the delay in invitation was a process issue from our side, but like to mentioned this should not have any influence on the delivery date.
That is why we will calculate this later invite into the production scheduling process, so that you do not have a delay or a disadvantage.


dààrom staan we nu allemaal terug op reserved. "ga terug naar start".