Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hierbij de route van de SC pagina op Google Maps.

Voor punt "D" heb ik IAA Frankfurt ingevoerd. Komt aardig overeen met het kronkeltje op die plek op de Tesla site. Ben benieuwd weke punten ze gaan kiezen en of IAA inderdaad tijdelijk is (er is vaak niets zo definitief als iets tijdelijks...)

Route SC.png.jpg
 
Hierbij de route van de SC pagina op Google Maps.

Voor punt "D" heb ik IAA Frankfurt ingevoerd. Komt aardig overeen met het kronkeltje op die plek op de Tesla site. Ben benieuwd weke punten ze gaan kiezen en of IAA inderdaad tijdelijk is (er is vaak niets zo definitief als iets tijdelijks...)

View attachment 30352

Persoonlijk, dat zou een slechte positie zijn om de SC neer te zetten om een road trip te maken richting Duitsland. Het is onlogisch een SC te zetten op het start-punt.

Al denk ik dat ze er wel een SC gaan zetten, gewoon voor de mensen die tot Amsterdam rijden en vanuit daar weer terug moeten.
 
Wat is racen zonder herrie, zweet, hitte, benzinegeur en het vermoeiende gevecht met het weerbarstige mechaniek?
Klinisch en in stilte perfecte lijntjes rijden in een luchtig wit pakje dat droog & schoon blijft.
Dat wordt serieus wennen.

Op sommige dingen moet niet compromis maken.
Geen herrie, zweet, hitte of bezinegeur = geen race... Kan ik thuis net zo goed een spelletje spelen...
 
was net bij een kennis in de autobranche! voor de mensen die de tesla mat willen laten wrappen is er ook een andere goede nette en goedkope oplossing!
voorbeeld probeer ik te laten komen de 21e maar dit zal geen tesla zijn!
de beste man heeft de 21e zelf een demo dag bij hem op kantoor (is wel in waalwijk maar net de andere kant op) anders had ik zijn auto hier ook staan!

zo probeer ik het voor iedereen interessant te houden! nu de koning nog en elon musk :biggrin: iemand een telefoonnummer van 1 van deze 2?
 
Trunk Rolling Duffel

Tessy, nog net op tijd. Ik ga zo de bestelling doen. Dan is het nog op tijd op mijn laatste bestemming.
Denk er nu wel sterk over om langs te komen de 21ste. (krijg die van mij pas de 24ste). Gok dat ik nog wat extra spulletjes bestel (als ik dan toch met bagage ga sjouwen en langs de douane moet). Zou me verbazen als ik daar niet af kom de 21ste.
Weet je zeker dat je alleen die tas wilt?

Lees net je bericht, weinig ontvangst hier in Spanje.

Hartstikke fijn en alvast dank! Nee, hoef verder niets.

Kom wel op party maar ook zonder S, krijg haar maandag 23e.

Overleg wel tzt, kan tas ook bij je ophalen.

Nogmaals dank :biggrin:
 
Wat is racen zonder herrie, zweet, hitte, benzinegeur en het vermoeiende gevecht met het weerbarstige mechaniek?
Klinisch en in stilte perfecte lijntjes rijden in een luchtig wit pakje dat droog & schoon blijft.
Dat wordt serieus wennen.

Ik denk dat het zweet en de hitte wel zullen blijven, nou ok het zweet dan. En het geluid van het gevecht dat de banden met het asfalt houden geeft wel feedback over de coureur.
Maar dit is natuurlijk ook wel een mooie proeftuin voor verdere EV ontwikkeling.
 
Hierbij de route van de SC pagina op Google Maps.

Voor punt "D" heb ik IAA Frankfurt ingevoerd. Komt aardig overeen met het kronkeltje op die plek op de Tesla site. Ben benieuwd weke punten ze gaan kiezen en of IAA inderdaad tijdelijk is (er is vaak niets zo definitief als iets tijdelijks...)

View attachment 30352

Deze info is overigens afkomstig van mevrouw Paula den Dunnen (hoofd communicatie Tesla Europe), zij staat overigens ook op de stand in Frankfurt. Zij was daar heel resoluut over, het is dus helemaal zeker. En ik heb haar natuurlijk ook nog even gevraagd of ze ons misschien kon vertellen hoeveel Superchargers er langs de route tussen Amsterdam en Muchen geplaatst gaan worden, maar daar kon ze geen antwoord op geven. Misschien maar goed ook dat het tijdelijk is. Want er zijn vast wel betere locaties te bedenken om Superchargers te plaatsen.

- - - Updated - - -

Tell me all about it, dude.

View attachment 30356

Hij is geweldig mooi, gefeliciteerd met je Tesla Model S.