Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
http://www.groen7.nl/snelheidsverhoging-op-a10-heeft-ernstige-gezondheidsgevolgen/

Stel dat dit waar is dan zou er toch voor volledige elektrische auto's een uitzondering gemaakt moeten worden? :wink: Gewoon 130 over de ring waar een ICE max 80 mag.
Ik zou gewoon 130 gaan rijden als ik jou was en dit voor laten komen. De verlaging van de snelheid is enkel vanwege CO2 uitstoot en aangezien dat bij onze Model S niet aan de orde is mag jij daar gewoon 130.

Als jij dit voor ons eens uit test bij de rechterlijke macht, dan weten wij daarna of het werkt! Take one for the "team"?
 
pdk, hoelaat moet je in tilburg zijn? ik kan je wel brengen met een tesla (als het in mijn agenda past) ik heb zo i zo nog wat dingen staan die ik in tilburg moet doen morgen en dan kom ik op 100 meter van tesla!? en van waalwijk naar tilburg vlieg je langs kaatsheuvel!

Ik moet er om 16.00 uur zijn en de kids en vrouw gaan ook mee. We waren van plan om met de Zoe te gaan.

- - - Updated - - -

Silence
Power
Zero emissions

(hmm, moest een quote zijn op de SPZ afkorting problematiek)

Dat is een goede Maurice. Die ga ik onthouden.
 
Doei M5 en S8...
uqa7ahe5.jpg
 
Achterruitverwarming deed het niet vandaag.
Voorgaande dagen wel.
Symbooltje licht wel geel op maar hij schakelt niet in.
Scherm opnieuw opgestart maar dat had geen effect.
Achterklep open en dicht gedaan helpt ook niet.
Hele auto uit en weer aanzetten helpt ook niet ('have you tried turning it off and on again?')

Iemand dit ook gehad? Suggesties?
 
Last edited:
een storing kan natuurlijk altijd optreden, daarvoor alle begrip.

Maar : Tesla zou wel voor een vervangwagen moeten zorgen, imho !

Tesla heeft de zaak rechtgezet, prima geregeld door Machiel (sevice center A'dam ZO), vervangend vervoer is nu geregeld (bmw 116i limited edition).
Het is wel zo dat je zonder service pakket in principe geen recht hebt op vervangend vervoer, wel is het zo dat er standaard altijd vervangend vervoer zou worden geregeld waarbij dan later bekeken wordt of je daar een rekening voor krijgt, hangt af van situatie (coulance in mijn geval).
Anwb is blijkbaar nog in training en niet iedereen die de Tesla Road side assistance doet is al getraind, dus dat verklaard de onbekendheid met het merk van diegene die ik aan de lijn had. Daarnaast zullen we telkens minder met Anwb te maken hebben, vanaf januari zal de telefoon tot 22:00 door Tesla zelf zal worden bemand, het doel is om op termijn 24/7 direkt bereikbaar te zijn maar dat gaat nog even duren. Dat gaat de service vast ten goede komen!
Nu in afwachting van de diagnose, ze gaan ook meteen de achterklep eens goed afstellen, die zorgde voor verschil in luchtdruk bij rijden op oneffen wegen, net of je je raam open hebt staan.
@robbie_s heb je nog contact gehad met Tesla?
 
'Vandaag mijn MS opgehaald (zit er nu in te spelen met alle opties). helaas geen rode stekker dus thuis aan de 220 gehangen. Echter kom ik hoger dan 6 km/h, iemand enig idee waar dat aan kan liggen. Zo duurt het wel erg lang om op te laden. verder geen problemen tot nu toe. Soms heb ik het idee dat er een tik in zit bij sturen door de bochten. Maar het is een geweldige auto.
 
Ik zou gewoon 130 gaan rijden als ik jou was en dit voor laten komen. De verlaging van de snelheid is enkel vanwege CO2 uitstoot en aangezien dat bij onze Model S niet aan de orde is mag jij daar gewoon 130.

Als jij dit voor ons eens uit test bij de rechterlijke macht, dan weten wij daarna of het werkt! Take one for the "team"?

Hear, hear! Daar wil ik wel 100,- aan sponsoren om dit voor te laten komen. Dat zou een grap zijn? Rij ik voortaan om rond Amsterdam of Rotterdam!