Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Allemaal bedankt voor het meedenken!
Geen idee waarom, maar google maps geeft 2u05 aan via de afsluitdijk. Dat klinkt realistisch (in het verleden eigenlijk altijd zo gereden).
Er zijn best veel stukken 130 en dat gebruikt ook iets meer - daar moet ook rekening mee worden gehouden.
Er zijn voldoende mogelijkheden om deze puzzel op te lossen. Alleen: wat is het meest efficient?

Voor mij telt het zwaarst hoe ik me er bij voel. Ik heb een hekel aan zoeken naar paaltjes met kans op bezet of een half uur bij een 22 Kw hangen. Mits de terugweg inderdaad buiten de spits is zou ik voor Zwolle kiezen, meer iets van "Dat weet ik wat ik heb en zijn er geen verrassingen".
Maar dat is een persoonlijke keuze.
 
Bij deze wil ik me excuseren dat ik niks speciaals heb gemaakt voor mijn 3000ste post en gewoon een chocoladetaart van het internet heb geplukt.:redface:

3000.JPG
 
Het punt is dat ik met een baby aan boord gewoon niet stil wil komen te staan. Toch een beetje anxiety.
Plan is nu om een paar uurtjes 3kwh bij te laden in Groningen en eventueel op de terugweg bij Zurich (afsluitdijk) aan de 22kw een half uurtje bij te laden.
Dan moet ik makkelijk thuis kunnen komen zonder chademo.
Ik heb het al eerder gemeld, die 3kW-laadpunten betreft voornamelijk de laadpunten in de parkeergarages in de binnenstad. De laadpunten buiten het centrum zijn vrijwel allemaal gewoon bovengrondse laadpalen van E-Laad die gewoon 11kW zijn. En er zijn nog letterlijk een paar 22kW-laadpunten.
 
Ik heb het al eerder gemeld, die 3kW-laadpunten betreft voornamelijk de laadpunten in de parkeergarages in de binnenstad. De laadpunten buiten het centrum zijn vrijwel allemaal gewoon bovengrondse laadpalen van E-Laad die gewoon 11kW zijn. En er zijn nog letterlijk een paar 22kW-laadpunten.
Niet helemaal duidelijk geweest: ik moet juist in hartje centrum zijn...
 
Niet helemaal duidelijk geweest: ik moet juist in hartje centrum zijn...
Volgens mij is laadpaal Palmslag 89 in Groningen het dichtst bij hartje centrum, is volgens mij loopafstand (hangt wel beetje af van wat je nog als loopafstand beschouwt... anders op bestemming in Groningen even fiets lenen en achterin Tesla meenemen naar de laadpaal).
 
Last edited:
2 weken terug na een Tesla update een probleem met mijn EV-Box gehad, ineens 3 fase 10 amp ipv 16 amp. Na een volgende update (vandaag gehad) probleem opgelost
Ik heb exact hetzelfde issue momenteel. Met een melding erbij dat hij niet kan laden. Met twee verschillende kabels en twee verschillende laders getest. In alle situaties 10 amp. Heb je die update gehad nadat je gebeld hebt?