Maarten ST
Member
Tesla Model S battery degradation data, update Oct 30, 2016, now upto 200,000 km! Tesla Model S battery degradation data
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
join team Storm 2 november! Join STORMEindhoven from Paris to Eindhoven on Nov 2!
Hoe zit het intussen met vervangwagens (bij onderhoud) in België. Ik lees dat ze in Nederlands hoofdzakelijk Tesla's meegeven, maar in België heb ik het na twee keer onderhoud (in 2015) toch nog niet mogen meemaken, ondanks dat ik het specifiek had gevraagd. Op het moment van het onderhoud was er geen Tesla beschikbaar en mocht ik met een dieselstoof op stap.
Is dat al veranderd in België in 2016? En indien niet, kan een Belgische Tesla ook onderhouden worden in Nederland? (Zaventem is voor mij even ver als Eindhoven)
Ben je er zelf ook bij Maarten? Van het forum zullen @ErnstT , @Erik-S85 @Hans Noordsij en ik er zijn.join team Storm 2 november! Join STORMEindhoven from Paris to Eindhoven on Nov 2!
Hoe zit het intussen met vervangwagens (bij onderhoud) in België. Ik lees dat ze in Nederlands hoofdzakelijk Tesla's meegeven, maar in België heb ik het na twee keer onderhoud (in 2015) toch nog niet mogen meemaken, ondanks dat ik het specifiek had gevraagd. Op het moment van het onderhoud was er geen Tesla beschikbaar en mocht ik met een dieselstoof op stap.
Is dat al veranderd in België in 2016? En indien niet, kan een Belgische Tesla ook onderhouden worden in Nederland? (Zaventem is voor mij even ver als Eindhoven)
Dimitri, als het de bedoeling is dat je een 'Nederlandse' Tesla loaner wil meekrijgen, dien je wel te weten dat je eigenlijk NIET in België als Belg mag rijden met een auto met Nederlandse nummerplaat. Een kennis van me heeft om die reden eens ferm ambras gehad met de arm der wet hier in België ( hij woont in Lommel en reed hier met de Nederlandse auto van zijn vriendin ).
Je kan zonder probleem je Tesla met Belgische nummerplaat in Nederland laten onderhouden.
Of omgekeerd.
In Eindhoven is evenwel enkel een store, geen sec; dacht ik toch....
Inderdaad, Eindhoven is alleen een store zodat Oosterhout de dichtst bijzijnde SeC is en dat is helaas wel weer een pak verder.
En met de opmerking van Xavier, zal ik nu maar hopen dat ze meelezen zodat wanneer ik een afspraak maak in Zaventem, ze me misschien één of ander P-model als loaner kunnen geven... ik moest maar eens overtuigd raken om de mijne in te wisselen
Oosterhout moet zijn Tilburg. In Oosterhout is enkel een SuC.
Dimitri, als het de bedoeling is dat je een 'Nederlandse' Tesla loaner wil meekrijgen, dien je wel te weten dat je eigenlijk NIET in België als Belg mag rijden met een auto met Nederlandse nummerplaat. Een kennis van me heeft om die reden eens ferm ambras gehad met de arm der wet hier in België ( hij woont in Lommel en reed hier met de Nederlandse auto van zijn vriendin ).
In Nederland is dat niet zo: in 2015 waren de loaners vaak Volvo of Mercedes met een Duits kenteken. Pas sinds dit jaar zijn er voldoende Tesla's als loaner beschikbaar. Zou dat in België niet ook het geval zijn inmiddels?Dimitri, als het de bedoeling is dat je een 'Nederlandse' Tesla loaner wil meekrijgen, dien je wel te weten dat je eigenlijk NIET in België als Belg mag rijden met een auto met Nederlandse nummerplaat. Een kennis van me heeft om die reden eens ferm ambras gehad met de arm der wet hier in België ( hij woont in Lommel en reed hier met de Nederlandse auto van zijn vriendin ).
Nou... ik heb 1x een nieuwe Mercedes meegehad, in 2013. Toen uitgelegd dat ik daar niet meer van gecharmeerd was. Sindsdien Tesla's of dropoff op kantoor.In Nederland is dat niet zo: in 2015 waren de loaners vaak Volvo of Mercedes met een Duits kenteken. Pas sinds dit jaar zijn er voldoende Tesla's als loaner beschikbaar. Zou dat in België niet ook het geval zijn inmiddels?
ik ging vroeger naar Sec Tilburg, kreeg steeds een NL-Tesla_loaner mee.
Nooit problemen mee gehad, maar ook nooit tegengehouden door de arm der wet.
Zal zeker zijn omdat ik zo'n voorbeeldige chauffeur ben.
In Nederland is dat niet zo: in 2015 waren de loaners vaak Volvo of Mercedes met een Duits kenteken. Pas sinds dit jaar zijn er voldoende Tesla's als loaner beschikbaar. Zou dat in België niet ook het geval zijn inmiddels?
BPM ontduiken met een Tesla, dat is best wel moeilijkHet gaat om een auto met buitenlands kenteken in je eigen thuisland.
Dit om belastingontduiking (bv BPM) tegen te gaan.
Uiteraard mag je met een Duitse auto gewoon in Duitsland rijden (gehuurd of niet).
Anders zou iedereen met een ICE met een Lux kenteken gaan rondrijden.
Forget it. Ik heb een afspraak eind november (als ie jarig is ) in Zaventem (nieuw adres) voor onderhoud en heb ook een Tesla loaner gevraagd. Helaas, dat doen ze niet meer. Toen vroeg ik of ik tenminste een benzine auto mee kreeg? Tweede keer helaas, het wordt een diesel .En met de opmerking van Xavier, zal ik nu maar hopen dat ze meelezen zodat wanneer ik een afspraak maak in Zaventem, ze me misschien één of ander P-model als loaner kunnen geven... ik moest maar eens overtuigd raken om de mijne in te wisselen