Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Als iemand van Tesla Aartselaar meeleest: vanmiddag vier tot vijf werkloze medewerkers in uw toonzaal. Bij het rondlopen wachtende op herstelling viel op dat de rode S die binnen staat heel dof is, er hing dan ook een dikke lag stof en vettige vingers op, net zoals alle voorbeelden van de verkrijgbare kleuren die waren allemaal ook vuil. De store manager toch enkele keren zien passeren maar die ziet blijkbaar ook niet dat zijn showwagens niet blinken zoals het hoort. Ook was het water in de koffiemachine op, en waren de gewone cups ook op. Het hoort toch niet dat je als Tesla eigenaar meer werk ziet voor personeel dan dat de baas zelf ziet, dat je als Tesla eigenaar je stoort aan de vuile staat van de showroom voor nieuwe klanten, maar de manager niet. Alle personeel is heel vriendelijk en behulpzaam hoor, daar niet van.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: herb_k
Als iemand van Tesla Aartselaar meeleest: vanmiddag vier tot vijf werkloze medewerkers in uw toonzaal. Bij het rondlopen wachtende op herstelling viel op dat de rode S die binnen staat heel dof is, er hing dan ook een dikke lag stof en vettige vingers op, net zoals alle voorbeelden van de verkrijgbare kleuren die waren allemaal ook vuil. De store manager toch enkele keren zien passeren maar die ziet blijkbaar ook niet dat zijn showwagens niet blinken zoals het hoort. Ook was het water in de koffiemachine op, en waren de gewone cups ook op. Het hoort toch niet dat je als Tesla eigenaar meer werk ziet voor personeel dan dat de baas zelf ziet, dat je als Tesla eigenaar je stoort aan de vuile staat van de showroom voor nieuwe klanten, maar de manager niet. Alle personeel is heel vriendelijk en behulpzaam hoor, daar niet van.

waar is de tijd.....:rolleyes:
 
Het is de gewone Billy dus die van 2 meter

Maar weet iemand uit zijn hoofd de lengte van de koffer met platte zetels?
Ja, past. Ik moest wel de voorstoelen een paar centimeter naar voren doen.

Je moet eigenlijk even wachten tot je wat publiek dichtbij hebt. Dan met je wagentje Billy's aan komen rijden. Publiek denkt: "Heb je er weer één, dat past nooit..." Dan je trunk openen met je keyfob vanuit je broekzak en in één soepele beweging de Billy er in schuiven. Trunk dicht en karretje wegzetten. Ik kan je melden dat dat aardig wat verbaasde blikken oplevert.
 
Iemand enig idee of er al P100D Ludricrous Plus Model S-en rondrijden in NL?
Ik schat dat het er heel weinig zijn.
Als ik nl. de configurator invul en alle opties aanvink (heb ik destijds ook gedaan) kom ik op ruim 190.000 euri uit.
Da's een slordige 70.000 méér dan ik in 2013 moest aftikken.
Bijna twee ton...
 
Iemand enig idee of er al P100D Ludricrous Plus Model S-en rondrijden in NL?
Ik schat dat het er heel weinig zijn.
Als ik nl. de configurator invul en alle opties aanvink (heb ik destijds ook gedaan) kom ik op ruim 190.000 euri uit.
Da's een slordige 70.000 méér dan ik in 2013 moest aftikken.
Bijna twee ton...
Volgens mij reed er een mee met de E-Rally. Weet zeker dat het een 100 was maar of het een L uitvoering was weet ik niet meer zeker.
 
Alle P100D zijn toch L(udicrous)?
Schermafbeelding 2017-05-23 om 23.06.45.png
 
Iemand enig idee of er al P100D Ludricrous Plus Model S-en rondrijden in NL?
Ik schat dat het er heel weinig zijn.
Als ik nl. de configurator invul en alle opties aanvink (heb ik destijds ook gedaan) kom ik op ruim 190.000 euri uit.
Da's een slordige 70.000 méér dan ik in 2013 moest aftikken.
Bijna twee ton...
Ha Peter,

Leuk dat je weer actief bent! Toevallig weet ik van één model X in p100d ludicrous plus uitvoering die bij ons in de buurt rond rijdt, staat ook opvallend vaak op ons perceel geparkeerd. :D

(Nu overigens niet, want nu staat deze vier weken oude tesla al twee weken bij tesla te wachten op een nieuwe voorste motor :()
 
  • Funny
Reactions: S-19910