Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Gefeliciteerd !
De definitieve overwinning voor break - brake vergissers...
4C1C7367-FABE-42DE-A925-92B1284F28CE.jpeg

... in het bedieningsscherm van een Mercedes.
 
Elon Musk komt hoogstwaarschijnlijk naar de Global Entrepreneurship Summit in Den Haag, die start morgen en loopt t/m donderdag. Rotterdam is dan de dichtbijzijnde SeC. Hij zou ook naar YES!Delft incubator komen voor een flash visit maar dat is helaas nog niet bevestigd.

SeC Den Haag is dichterbij en rijdt hij dan wrs langs, maar daar wil je echt niet dood gevonden worden...
 
0BDBB315-4848-4DDF-94B2-F2E69C74E37B.jpeg
Heb lopen zoeken maar niet kunnen vinden hier. Sta even bij SuC Gouda te laden en te wachten tot KFC opengaat voor koffie, maar begon aardig warm te worden in de S terwijl airco aanstaat. Zie ik se melding staan “BEGRENSD DOOR VENTILATOR”

Zou dit iets met de koeling van het laden te maken hebben? Sta op erg laat vermogen te laden en zo heet is het ook weer niet. Heb een trip van 60km erop zitten maar.

Had wel kort ervoor dat scherm traag ging doen, connectivity verloor en de GPS ging uit het lood zeg maar. Auto bewoog over scherm terwijl ik stil stond. Herstelde zich allemaal vanzelf en ook nog best snel.

Heb zelfs airco op Max gezet maar gaat gewoon niet hard blazen.
0BDBB315-4848-4DDF-94B2-F2E69C74E37B.jpeg


Update: kwam toevallig een Tesla Service auto met monteur aanrijden om te laden en die had dit ook nog nooit gezien, ging het wel even uitzoeken en ik ga het wel melden bij mijn SeC..
 
Last edited:
View attachment 416122 Heb lopen zoeken maar niet kunnen vinden hier. Sta even bij SuC Gouda te laden en te wachten tot KFC opengaat voor koffie, maar begon aardig warm te worden in de S terwijl airco aanstaat. Zie ik se melding staan “BEGRENSD DOOR VENTILATOR”

Zou dit iets met de koeling van het laden te maken hebben? Sta op erg laat vermogen te laden en zo heet is het ook weer niet. Heb een trip van 60km erop zitten maar.

Had wel kort ervoor dat scherm traag ging doen, connectivity verloor en de GPS ging uit het lood zeg maar. Auto bewoog over scherm terwijl ik stil stond. Herstelde zich allemaal vanzelf en ook nog best snel.

Heb zelfs airco op Max gezet maar gaat gewoon niet hard blazen.
View attachment 416122

Update: kwam toevallig een Tesla Service auto met monteur aanrijden om te laden en die had dit ook nog nooit gezien, ging het wel even uitzoeken en ik ga het wel melden bij mijn SeC..
Uhm, dit gebeurt als je de temperatuur instelt en handmatig de ventilator op bijvoorbeeld 1/2/3/ hebt gezet. Dit betekent dus eigenlijk dat jouw gewenste interieur temperatuur niet te behalen is met de lage ventilatorsnelheid. Wat gebeurt er als je de ventilator snelheid weer op auto zet?
 
  • Like
Reactions: wooter
Ook al ben ik niet rvdput volgens mij wel, heb een poosje geleden gewoon geladen met de vaste 40kW AC Mennekes stekker van een Fastned snellader ( dat bedoel je toch ? ) bij onze Model 3! Gaat niet zo snel maar werkt. MS of MX geen idee...

Ah oke, is dus wel mogelijk. Volgens Fastned zou de type2 alleen voor Renault Zoë zijn, ivm vastzitten kabel o.i.d. vreemd ...

Inderdaad zou dan wel werken voor Tesla op 11/17/22 kW

Vroeg me af (ivm motor Zero SR/F) of Fastned een optie is om te gebruiken. Het is dus wel een optie maar ze roepen zelf dus van niet ...
 
Uhm, dit gebeurt als je de temperatuur instelt en handmatig de ventilator op bijvoorbeeld 1/2/3/ hebt gezet. Dit betekent dus eigenlijk dat jouw gewenste interieur temperatuur niet te behalen is met de lage ventilatorsnelheid. Wat gebeurt er als je de ventilator snelheid weer op auto zet?

Ja, dat dacht ik dus ook, misschien slechte vertaling..maar niet dus. Misschien toch iets te maken gehad met de sort of vastloper kort ervoor.... Zal eens testen met handmatig en lage temp volgende keer...