Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Weet iemand al wat de vervolg is van deze?


Geen idee, goede vraag. Op zijn site is iig nog niets te zien.

De grootspraak over de cruise van duizenden euro’s blijkt achteraf een betaalde klus voor weekblad privé te zijn 🤔

 
probeer eens recalibratie en als dat niet helpt: servicecall...
raam helemaal naar beneden, gewoon met de elektronische bediening, maar de knop daarna nog een seconde of 5 vasthouden, daarna naar boven en 5 sec vasthouden, dan nog eens naar beneden 5 sec vasthouden en dan nog maar een keer naar boven en vasthouden.
Top bedankt!! Het werkt weer.
 
Weet iemand al wat de vervolg is van deze?
Waarschijlijk verongelukt, Hij weet natuurlijk net als ik niet of je de stalk nu omhoog of naar beneden moet doen als je vooruit wil. Ik heb een goede smoes, ik heb nog nooit een 3 gereden. :cool:
 
  • Funny
Reactions: job-lek
Free charge overnemen naar nwe Tesla als ik het goed heb.
Ja dat klopt. Maar alleen op een splinternieuwe tesla. Dus niet een uit voorraad met korting. En de model y uit voorraad heeft een korting van 4500 euro. Maar het free Superchargen verdwijnt dan ook van je oude tesla model . En dat free Supercharger van je oude tesla is vaak een goed verkoopargument. Dus even goed doorrekenen!
 
  • Like
Reactions: SparkyM3LR4WD
¯\_(ツ)_/¯, het is wat, om langzamere laders vragen, wie had dat ooit gedacht. Heb nu de ervaring om even snel het noodzakelijke erin te proppen en dan over naar Destination Charger opgedaan in Engeland (Denbies winery Surrey Hill) en in Bilbao onder een shopping mall en dat bevalt heel goed.
Pasjes was inderdaad ook weer een drama in Engeland (geprobeerd op de parkeerplaats buiten het centrum van Looe met veel AC-laders: Geen enkel pasje werkte en ook het veelgeprezen ZapMap "essentieel in de UK" werkte daar niet. Eerlijk gezegd was het ook alleen voor het gemak dat ik het probeerde, want ik zal nooit een cruciale niet-SuC-laadsessie inplannen, omdat het zo vaak niet werkt (en dan denk ik "je zal maar een auto hebben die niet bij een SuC kan laden, dat vraagt wel heel veel goede voorbereiding en geluk, geen wonder dat Ev's van andere merken niet zo gewild zijn en mensen soms uit arren moede maar weer Ice gaan rijden of huren voor vakantie") Ik heb nu in dun bezaaide landen als Italie en Portugal gereden en met een Model 3 (of Y) LR is dat nergens een probleem, alleen vanwege het SuC netwerk. Wel zorg ik dat ik bij overnachtingen voor langere trips minimaal een stopcontact heb (en ik betaal daarvoor).
Tot nu toe vind ik 🇬🇧 ook het belabberdste land om elektrisch te rijden. In steden zijn onvoldoende chargers. Zo weinig dat ik meerdere taxidrivers heb gesproken die weer. An hun elektrische auto af wilden. In andere landen hoor ik voornamelijk positieve verhalen. Ook bij de superchargers laden is een avontuur omdat de chargers vaak bij de vrachtwagen parking worden gebouwd. Daar is het asvalt zo slecht dat je echt voorzichtig moet zijn wanneer je in het donker komt aanrijden.
 
Tot nu toe vind ik 🇬🇧 ook het belabberdste land om elektrisch te rijden. In steden zijn onvoldoende chargers. Zo weinig dat ik meerdere taxidrivers heb gesproken die weer. An hun elektrische auto af wilden. In andere landen hoor ik voornamelijk positieve verhalen. Ook bij de superchargers laden is een avontuur omdat de chargers vaak bij de vrachtwagen parking worden gebouwd. Daar is het asvalt zo slecht dat je echt voorzichtig moet zijn wanneer je in het donker komt aanrijden.
True. Waar ik in NL nooit last heb van range anxiety, is dat in UK des te meer. Je kan gewoon niks vertrouwen daar buiten het SuC netwerk.
vriendelijk, maar zeer ongeorganiseerd, land.
 
  • Informative
Reactions: DuurzameHenk
New arrivals...
20231129_165945.jpg
20231129_170140.jpg

De kans is wel groot dat mijn kleindochter dit T-shirt niet wil dragen wegens "niet mooi gekleurd".:p
 
Vandaag in Lokeren vlabkij de SUC "ROADRUNR" gespot in een heel mooie Model S en smaakvolle sportieve aankleding :)
Ik heb zo'n licht vermoeden dat hij/ zij hier ook op zit :)
Dat is Steven P. Zit hier niet. Zwaait eerder de plak op FB. Heeft ook een YouTube kanaal over Tesla. Onlangs bijna gecrasht met zijn plaid op de Neurenberg ring.