Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: fiets rek/drager

This site may earn commission on affiliate links.
Hij heeft bij diverse praktisch alle merken ook de hele dure sportauto's al voorzien van trekhaken en inmiddels ook al een Tesla S
Na montage is niets zichtbaar en ook voorzien van de benodigde 7 polige stekker via een draaimechanisme er onderuit de klappen.

Kan deze brave man zijn klant even contacteren met de vraag een paar fotootjes door te spelen ?
 

hallo lex,


Heb jij ook eigen foto's genomen toen je de Tesla S voorzien hebt van een trekhaak? [FONT=courier new, monospace]alle fotos die ik heb staan bij de advertentie hier, heb je die gezien? ik kan het volledig onzichtbaar bouwen dus een foto daarvan heeft geen zin want het is niet te zien
De Forumlieden van het Tesla forum zijn erg benieuwd en er zijn vele geïnteresseerde.



Je hebt een vraag gekregen over een eventuele groepsaankoop van meerdere trekhaken en of je hier ook een groepskorting op kan geven ? [FONT=courier new, monospace]neen zolang ik geen massaproductie kan doen (100+) zijn de ontwikkelings- en productie kosten zeer hoog en daarbij nogeens de gehele installatie en elektriciteit per voertuig separaat daarbij opgeteld. deze prijs is al relatief laag en kan niet zakken om die redenen. ik heb de tesla prijs voor de rdstr en s al lager gehouden, bij andere voertuigen is de speciaalbouw al gauw duizend duurder.. voorbeeld ferrari voorbeeld bentley [/FONT]
Dit betreft echter meerdere eigenaren en niet een eigenaar met 5 Tesla's.[FONT=courier new, monospace] aha ok[/FONT]




[FONT=courier new, monospace]gr s[/FONT]
[FONT=courier new, monospace]
[/FONT]
[FONT=courier new, monospace]ps: u mag dit bericht neerzetten op het forum zodat de andere mensen ook weten hoe de vork in de steel steekt[/FONT]
[/FONT]



Hier de reactie van de trekhaak leverancier.
 
@in-clusion
Thnx for sharing. Ik begrijp dat we 1.500 in het licht van een "special/custom" moeten zien, maar we blijven Hollanders hè.
Als we nou die ecohitch van torklift nemen, missen we de elektrische aansluiting.
Zou jouw beste man bereid zijn voor een "redelijk" bedrag de separate elektrische aansluiting te verzorgen (of zelfs eventueel de combi met monteren van de ecohitch). Dan zouden we wellicht een heel stuk onder die 1.500,- kunnen komen.
 
Je zou dit hierover kunnen informeren!
Wellicht wil hij zelfs de Ecohitch importeren en plaatsen.



@in-clusion
Thnx for sharing. Ik begrijp dat we 1.500 in het licht van een "special/custom" moeten zien, maar we blijven Hollanders hè.
Als we nou die ecohitch van torklift nemen, missen we de elektrische aansluiting.
Zou jouw beste man bereid zijn voor een "redelijk" bedrag de separate elektrische aansluiting te verzorgen (of zelfs eventueel de combi met monteren van de ecohitch). Dan zouden we wellicht een heel stuk onder die 1.500,- kunnen komen.
 
Er zit weinig schot in het trekhaak-verhaal. Over 3 weken kan ik m'n MS ophalen, en hier wordt de fietsdrager vaak gebruikt om 1 of meer kids naar school te brengen (en dan fietsen ze 's middags zelf weer terug).
Weet iemand of er een fietsdrager bestaat die aan de achterklep van de MS past? Ik had bij Thule in de configurator Jaguar XF sedan ingetoetst, maar dan komt er geen achterklepdrager in beeld. En Tesla kennen ze natuurlijk niet...:crying:
 
Er zit weinig schot in het trekhaak-verhaal. Over 3 weken kan ik m'n MS ophalen, en hier wordt de fietsdrager vaak gebruikt om 1 of meer kids naar school te brengen (en dan fietsen ze 's middags zelf weer terug).
Weet iemand of er een fietsdrager bestaat die aan de achterklep van de MS past? Ik had bij Thule in de configurator Jaguar XF sedan ingetoetst, maar dan komt er geen achterklepdrager in beeld. En Tesla kennen ze natuurlijk niet...:crying:

≥ trekhaak tesla model s montage mogelijk - Amerikaanse onderdelen - Marktplaats.nl

$T2eC16d,%21yUFIbnYEKcUBS%28%28DMfFTg%7E%7E60_85.JPG
 

Ehhh ja die was inderdaad bekend. De prijs past wel goed bij de prijs van een MS... maar de prijs van een MS past al niet zo goed bij mijn portemonnaie, en deze trekhaak dus ook niet...

- - - Updated - - -

In mijn zoektocht liep ik tegen een Saris Bones aan, die ze op Youtube http://www.youtube.com/watch?v=sE1PJPxEs50 op een Audi A7 knopen. Dat moet toch ook op een MS passen? Vanmiddag haal ik een gebruikte op, en weet dus pas na 11 december hoe die aan een MS hangt...
Niet de definitieve oplossing maar wellicht tijdelijk acceptabel.