You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb ik bij het inrijden ook al een velg op beschadigd. Bij het uitrijden inderdaad met één kant over de stoep om verdere schade te voorkomen:crying:.V
Goed bezig daar. Op de P+R terreinen Amsterdam kun je gratis laden en voor € 1 parkeren in het weekend. Tel uit je winst.
Velg beschadigingen door onnodige stoeprandjes vindt je in elke parkeergarage vreemd genoeg. Krijgen ze commissie van velgenboeren ofzo? P Malieveld Den Haag is ook zo'n topper waar je met 10cm aan beide kanten in en uit moet:
View attachment 51739
Daar zijn ze gewoon veel te laat mee! Ik was het vergeten te posten op het forum, maar een paar maanden geleden was Amsterdam de P+R terreinen ook al flink aan het promoten voor de E-rijder. Dus wij in de voorjaarsvakantie vanuit vakantielocatie met een lang-niet-volle-MS naar Amsterdam en vol goede moed naar de Arena. Het was helemaal niet druk, parkeerruimte genoeg. Alleen de slechts 2 laadpunten waren natuurlijk al lang bezet door 2 stekkerhybrides... dus laden vergeet het maar :cursing: . 's Middags nog net Zevenaar kunnen bereiken... Dus naar mijn mening moet Amsterdam gewoon per P+R even vermelden hoeveel laadpunten er zijn, dan kan iedere E-rijder zijn conclusies trekken hoe groot de kans is dat er nog eentje beschikbaar is voor hem/haar.Vandaag in Amsterdam Arena geweest P1. Daar waren ze druk bezig met het plaatsen van 8 laadpalen met twee aansluitingen (als ik het me goed herinner). Dus dat is prima.
Kwam net ook dit tegen, besluitvorming van stadsdeel Zuid-Oost:
http://www.p1.nl/fileadmin/pdf/P1_dossiers/P1-dossier10_balans_in_parkeren_feb11.pdf
Wel een grote MAAR aan P1 parking, de Model S is eigenlijk net iets te groot/breed. Bij het naar beneden rijden even rechtsvoor de velg weer wat bijgeschaafd......grrrrr bij uitrijden kom je gelukkig recht aan rijden, dat gaat beter. Maar tussen de spiegels aan beide zijde niet meer dan 2 a 3 cm ruimte.
Heb ik bij het inrijden ook al een velg op beschadigd. Bij het uitrijden inderdaad met één kant over de stoep om verdere schade te voorkomen:crying:.
Vorige week geparkeerd in P+R de Uithof in Utrecht, parkeergarage bijna leeg, maar wel 26 laadpunten EVBox van 22kW!!! Helemaal goed!
Kunnen we elkaar de hand schudden: die kl***rand heeft ook een velg van mij te grazen gehad. Ik snap niet dat ze daar geen schuin opstaande stoeprand van maken!
Bij ons recentelijke bezoek aan de Tong Tong Fair dus maar in het dichtbijzijnde Babylon geparkeerd, dat ging probleemloos.
Zag daar ook een aanduiding voor laden van de auto, maar heb het niet uitgeprobeerd; hij was vol genoeg.
Wat zal er gebeuren als je daar 26 Tesla's op aansluit. Zullen ze echt 26x22kW kunnen leveren daar of zal dat op de 1 of andere manier geloadbalanced worden? Of klapt de boel er gewoon uit? 572 kW is meer als oosterhout
Zaterdag weten we meer. Dan gaan namelijk zo´n 15 Renault Zoe´s de installatie even testen... http://www.renaultforum.nl/forum/zoe-figuur-en-laadtest-in-utrecht-t17702.html
Ik had ook al bedacht dat daar een serieuze grootverbruikersaansluiting voor gemaakt moet zijn. Als alles 1:1 capaciteit is ontworpen (normaal is dat dus nooit het geval).Wat zal er gebeuren als je daar 26 Tesla's op aansluit. Zullen ze echt 26x22kW kunnen leveren daar of zal dat op de 1 of andere manier geloadbalanced worden? Of klapt de boel er gewoon uit? 572 kW is meer als oosterhout
Ik heb net zelf een poging gedaan maar ik krijg de stekker er niet uit, toeval of is deze slanke DE'er stiekem beresterk...
Oke vandaag gebeurde iets geks, ik checkte per toeval de Tesla app om te checken hoe vol de auto was. Tot mijn verbazing was de auto niet meer aan het laden, op Nuon app stond de paal ook op vrij dus het leek er op of de stekker er uit was. Omdat ik niet weggesleept wil worden (tis Amsterdam en daar zijn ze redelijk snel) er snel even heen gelopen en de stekker was er echt uit, kaart zat in mijn zak.
Op de dashcam de beelden bekeken en een Duitse Leaf kwam parkeren, zag dat hij zonder kaart niet kon laden en ging ergens anders staan. De passagiers bleven wachten, eentje trekt aan de stekker en zie hier het resultaat:
Ik heb net zelf een poging gedaan maar ik krijg de stekker er niet uit, toeval of is deze slanke DE'er stiekem beresterk...
Wat zal er gebeuren als je daar 26 Tesla's op aansluit. Zullen ze echt 26x22kW kunnen leveren daar of zal dat op de 1 of andere manier geloadbalanced worden? Of klapt de boel er gewoon uit? 572 kW is meer als oosterhout
Ik heb net zelf een poging gedaan maar ik krijg de stekker er niet uit, toeval of is deze slanke DE'er stiekem beresterk...
Op de dashcam de beelden bekeken en een Duitse Leaf kwam parkeren, zag dat hij zonder kaart niet kon laden en ging ergens anders staan. De passagiers bleven wachten, eentje trekt aan de stekker en zie hier het resultaat:
Ik heb net zelf een poging gedaan maar ik krijg de stekker er niet uit, toeval of is deze slanke DE'er stiekem beresterk...
Na het pasje tegen te paal te houden, kon ik dat vandaag wel. Wellicht dat ze hun pasje tegen de paal hadden gehouden, en daarmee de ' lock' op de paal hadden disabled?
Oke vandaag gebeurde iets geks, ik checkte per toeval de Tesla app om te checken hoe vol de auto was. Tot mijn verbazing was de auto niet meer aan het laden, op Nuon app stond de paal ook op vrij dus het leek er op of de stekker er uit was. Omdat ik niet weggesleept wil worden (tis Amsterdam en daar zijn ze redelijk snel) er snel even heen gelopen en de stekker was er echt uit, kaart zat in mijn zak.
Op de dashcam de beelden bekeken en een Duitse Leaf kwam parkeren, zag dat hij zonder kaart niet kon laden en ging ergens anders staan. De passagiers bleven wachten, eentje trekt aan de stekker en zie hier het resultaat:
Ik heb net zelf een poging gedaan maar ik krijg de stekker er niet uit, toeval of is deze slanke DE'er stiekem beresterk...
Een echt WTF!!!!! Moment. Wordt je straks idd terecht afgesleept terwijl je er niets aan kunt doen.... Ze proberen hem er nog in te friemelen maar het klepje gaat niet open. Hoor dat zo?
Zit Smart Charging achter. Aansluiting is 3x250A
+1. Zit ook al een hele tijd te overwegen om er één te laten installeren. Maar moet wel voor én achter dan, om dit soort situaties goed af te dekken - en dan wordt het toch wel wat prijzig.In dergelijke situaties is zo'n dashcam wel leuk.