Rutger
Member
Weet je dat zeker?! Mijn Volt haalt uit 10.5kWh (12kWh incl. laadverliezen) 70-78 km. De Outlander is vast minder zuinig dan mijn Volt, maar is het zo erg?!
Hu??? Die van ons heeft ooit 74 gehaald, maar nu 56!
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Weet je dat zeker?! Mijn Volt haalt uit 10.5kWh (12kWh incl. laadverliezen) 70-78 km. De Outlander is vast minder zuinig dan mijn Volt, maar is het zo erg?!
nog wat aso toestanden.
in Lier, aan de Zimmertoren, twee laadplaatsen van BlueCorner, om groen uit te slaan (van woede)
[/ATTACH]View attachment 51492
nog wat aso toestanden.
in Lier, aan de Zimmertoren, twee laadplaatsen van BlueCorner, om groen uit te slaan (van woede)
Nou ehh... wil ook niemand op gedachten brengen, maar geloof dat het hier wel te bestellen is, iets van 100 euri per stuk... HYDRAULIC VEHICLE POSITIONING TROLLEY - GARAGE WHEEL SKATE CAR MOVING TOOLS 1061 | eBayWaar kan ik die bestellen?
Daar stond ik twee weken geleden op zaterdagavond ook. Zelfde situatie. Ik belde de politie, die vroeg de nummerplaten en enkele minuten later kwam een van beide eigenaars zijn wagen verzetten. Ik vermoed dat de politie die man gecontacteerd had.nog wat aso toestanden.
in Lier, aan de Zimmertoren, twee laadplaatsen van BlueCorner, om groen uit te slaan (van woede)
Sorry fivari, maar het juiste bord is vorig jaar in het staatsblad verschenen en hebben sindsdien wel kracht van wet!Daar stond ik twee weken geleden op zaterdagavond ook. Zelfde situatie. Ik belde de politie, die vroeg de nummerplaten en enkele minuten later kwam een van beide eigenaars zijn wagen verzetten. Ik vermoed dat de politie die man gecontacteerd had.
Nu, in Lier kan het: hier staan duidelijk parkeerverbodsborden. Op veel plaatsen staat er enkel een stekkerbord en dat heeft nog geen kracht van wet. Volgens mij kan daar in België niets tegen begonnen worden zolang de wet niet gestemd wordt.
Pikant detail voor de laadpaal in Lier: de type 2 werkte daar niet, de schuko wel.
Betaal je bij elaad 2x start tarief als de sessie plots wordt onderbroken om wat voor onbekende rede dan ook?
Bedankt voor de info, ik loop achter.Sorry fivari, maar het juiste bord is vorig jaar in het staatsblad verschenen en hebben sindsdien wel kracht van wet!
Alliander Mobility Services (inmiddels omgedoopt tot Allego) plaatst dit jaar 25 nieuwe laadpunten in Arnhem.
Compleet nieuw tarief systeem waarbij je ook gaat betalen als je niet laadt.
Aanvragen laadpaal elektrisch rijden | IPKW
Aanvragen laadpaal elektrisch rijden - Gemeente Arnhem
Allego | Driving sustainable mobility
Deze ontwikkeling zullen we denk ik meer gaan zien. Zo te zien bieden ze 3,7 kW tegen een tarief van 0,33 per kWh, wat leidt tot 1,20 per uur. Het starttarief van 0,50 maakt het minder interessant voor auto's met kleine accu's, zeker wanneer daar ook nog een transactietarief van bijvoorbeeld TNM bovenop komt.
Vandaag in Amsterdam Arena geweest P1. Daar waren ze druk bezig met het plaatsen van 8 laadpalen met twee aansluitingen (als ik het me goed herinner). Dus dat is prima.
Kwam net ook dit tegen, besluitvorming van stadsdeel Zuid-Oost:
http://www.p1.nl/fileadmin/pdf/P1_dossiers/P1-dossier10_balans_in_parkeren_feb11.pdf
Wel een grote MAAR aan P1 parking, de Model S is eigenlijk net iets te groot/breed. Bij het naar beneden rijden even rechtsvoor de velg weer wat bijgeschaafd......grrrrr bij uitrijden kom je gelukkig recht aan rijden, dat gaat beter. Maar tussen de spiegels aan beide zijde niet meer dan 2 a 3 cm ruimte.