Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Inmiddels zijn er ook Jan 2025 TSLA opties... Ik denk er over na wat optie rechten en plichten door te rollen naar die datum. Zijn er hier die al iets met jan 2025 hebben gedaan? Misschien nog net voordat we oktober ingaan met straks weer kwartaalcijfers..
 
  • Like
Reactions: Hbrink
Inmiddels zijn er ook Jan 2025 TSLA opties... Ik denk er over na wat optie rechten en plichten door te rollen naar die datum. Zijn er hier die al iets met jan 2025 hebben gedaan? Misschien nog net voordat we oktober ingaan met straks weer kwartaalcijfers..
Nog niet, maar ik heb wel een PUT met strike waarde 200 verkocht voor juni 24 (op marge). Als mijn marge de komende weken wat verhoogd denk ik er aan deze te "rollen" naar januari 25 voor een hogere strike.
 
Het gaat nog spannend worden of de 300 gehaald wordt vanavond 😂. Ben wel blij dat ik niet 300 had genomen voor mijn calls maar 310 😅

Voor volgende week is het ook erg onduidelijk wat het wordt. Sterke call wall op 300, terwijl er ook put walls.

View attachment 853197
Gisteren mijn 300 CC al doorgerold naar volgende vrijdag voor 4.74.
Volgende week maar wachten tot vrijdag als de koers het toelaat 😅.
 
Tesla 1.25% in de plus. Dat is niet spectaculair. Wel dat tegelijk de NASDAQ 0,75% in de min staat. We zien toch de laatste twee weken een relatief sterk Tesla. Geen superspurt naar de 400 (weet je nog, die koers van 1200?) maar wel rustig elke week iets stijgend.
Ssssst, don't jinx it! ;)
1663764972741.png
 
De FED is al ingeprijsd. Ik denk dat dat we boven de 310 eindigen, tegen de 315 aan.

Voorbeurs staan nu NASDQ en TESLA in het groen: heel licht, maar toch geeft dat mi aan dat de FED geen roet in het eten gaat gooien.