Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Interessante vaststelling. De vraag is waarom de dollar zwakker wordt.
De FED verhoogde de rente al meer dan de ECB en toch wordt de Euro sterker.
Zou de de-dolarisatie van de wereldeconomie dan de verklaring zijn? Je ziet alsmaar meer landen afstappen van de dollar als betaalmiddel voor internationale transacties. Op zich niet verwonderlijk want de VS misbruiken de status van hun munt eigenlijk systematisch.
Pre corona was de Euro ook meer waar dan de dollar hoor.

Dat de dollar pariteit had met de Euro was een uitschieter.
 
Pre corona was de Euro ook meer waar dan de dollar hoor.

Dat de dollar pariteit had met de Euro was een uitschieter.

Inderdaad, tijdelijke zwakte, oorlog gerelateerd

IMG_6192.jpeg
 
Nu maar hopen dat ome Elon geen gekke dingen gaat roepen tijdens de Q&A of analisten gaat beledigen :p
Misschien / hopelijk dan morgen weer in het groen? Maar ja, heb genoeg gekke dingen gezien na een kwartaalbijeenkomst van TSLA 😅
Had wel gehoopt op wat meer Highland info. Maar blijkbaar zijn ze nog niet 'klaar' en willen ze de kaarten nog even tegen de borst houden.
 
Geen high
Nu maar hopen dat ome Elon geen gekke dingen gaat roepen tijdens de Q&A of analisten gaat beledigen :p
Misschien / hopelijk dan morgen weer in het groen? Maar ja, heb genoeg gekke dingen gezien na een kwartaalbijeenkomst van TSLA 😅
Business as usual zodra Musk het woord neemt. Tesla=lange termijn, dat blijf ik mij maar voorhouden 😉
 

Attachments

  • IMG_1012.jpeg
    IMG_1012.jpeg
    183.6 KB · Views: 24
Uitstekende samenvatting van Rob Maurer



Bullet points courtesy of Rob

IMG_6193.jpeg
IMG_6197.jpeg
IMG_6198.jpeg
IMG_6199.jpeg



Fantastisch nieuws over de 4680, imo draait álles daar om de komende paar jaar. Mijn schoentje was vol vanochtend.

Wall Street is gek, BuyBuyBuyBuy (geen advies 🤪)
 
  • Helpful
  • Informative
Reactions: Hbrink and Maarten
Die analisten dat is me toch wel een stelletje hoor. Alles beter dan verwacht, maar nog geen duidelijkheid over de Cybertruck, dus toch negatief.

Of deze: Tesla had 1,8 miljoen stuks gezegd aan het begin van het jaar, waarschijnlijk wetende dat ze in Q3 minder gaan produceren om dingen om te gooien in de fabrieken. Maar stiekem rekenden de analisten toch op 2 miljoen op basis van Q1 en Q2

Als ik gisteren alles had verkocht en vandaag weer had gekocht had ik gelijk al een leuk centje kunnen verdienen en volgens mij gaat dat na elke earnings zo ?
 
Die analisten dat is me toch wel een stelletje hoor. Alles beter dan verwacht, maar nog geen duidelijkheid over de Cybertruck, dus toch negatief.

Of deze: Tesla had 1,8 miljoen stuks gezegd aan het begin van het jaar, waarschijnlijk wetende dat ze in Q3 minder gaan produceren om dingen om te gooien in de fabrieken. Maar stiekem rekenden de analisten toch op 2 miljoen op basis van Q1 en Q2

Als ik gisteren alles had verkocht en vandaag weer had gekocht had ik gelijk al een leuk centje kunnen verdienen en volgens mij gaat dat na elke earnings zo ?
Ja, het is (understatement) bijzonder dat hoe goed het verhaal en de cijfers ook zijn, de koers altijd even dipt...
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik