Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Boek: best car ever

This site may earn commission on affiliate links.
Als ze het boek voor 2 Maart naar een adres in CA kunnen sturen dan kan ik hem meebrengen voor jou.

- - - Updated - - -

Gelden ik zie net dat de shipping vanuit Mountain View vertrekt. ik kan die meebrengen, heb een kantoor in Mountain View ;-)
 
Ik heb dit antwoord gekregen:
Sorry about our limitation on shipping outside North America. Here's a few ideas on how to get it:

1) Order it for delivery at your friends office here in California from our website. This may work even from the Netherlands, or PayPal may prevent it - I have no way to test it. I can put something like "Please hold for [name]" at the top of the address. Just add a note when ordering.

2) I'm also located in Mountain View, but I may be out of town the first week of March. If you can give me the exact dates, either I or I'll have someone make it available. Your friend can call me when he gets into town at 650-965-0827 and I can drop it by his office or he can pick it up and pay cash or with a credit card then. Let me know in advance so I can make sure he's able to get it if I'm gone.

I'll try and make this work, as we wish we didn't have this licensing limitation!

Frank.

@Hans: welke optie heeft jouw voorkeur?
 
Vraag of hij ze misschien nog deze week kan leveren op volgende locatie:

AgilePoint, Inc.
1916C Old Middlefield Way
Mountain View, CA 94043, USA

Tav. van Hans Hantson

Misschien een 10-tal, zullen ze wel kwijt geraken zeker ;-)

Ik ben terug in Belgie op 11 Maart (Via Schiphol), kunnen dan afspreken voor de verdeling.
 
Ik heb geprobeerd er eentje te bestellen en deze te laten afleveren op het kantoor van Hans. Maar dat lukt niet, Paypal accepteert het niet. Blijkbaar toch ingesteld dat niet verkocht mag worden aan EU accounthouders.
Ik zal bericht aan de eigenaar sturen met verzoek er 10 apart te houden. En dan bij deze het verzoek aan Hans om via de door mij geplaatste contactgegevens (telefoonnr) contact op te nemen zodat de boeken kunnen worden afgeleverd. Zou geweldig zijn!