Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Center Console Insert - ervaringen?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had me ook ingeschreven voor de Centre console maar ik ben inmiddels zo gewend aan de open ruimte dat ik twijfel of ik hem nog wel ga afnemen ( lacewood is er ook nog niet eens)
en de auto blijft nu lekker opgeruimd, alles in het zicht haal ik weg, in kastjes wil ik nog wel eens rommel maken ;-)

Ik had hem ook besteld, en na de mededeling dat deze voor mij beschikbaar was ook even getwijfeld. Ik was ook al gaan wennen aan de open ruimte (en een handige organiser geregeld). Maar nu het er in zit zeker geen spijt. Vooral de meer praktische ruimte voor de bekerhouders, plus een afsluitbare ruimte maakt het voor mij wel af.

Maar als de Centre Console er weer uit zou moeten zou ik er overigens ook geen problemen mee hebben ;)
 
Ik heb sinds vanochtend de piano black center console en kan eigenlijk nog nauwelijks over ervaringen spreken, maar een paar zaken vallen me op:
- Als ik het pianoblack dekseltje dichtklap dan duwt hij mijn USB stick uit de USB port. Dat is dus wel kl*te, want ik luister vrijwel alleen naar muziek van mijn USB stick en wil het liefste wel dat klepje dicht hebben.
- ik vind de iphone lightning adapter wat gammel en ik moet de iphone uit mijn hoesje halen wil hij kunnen opladen op de adapter. Vind ik niet zo'n probleem verder, maar meld het toch maar even
- De overige schuifklep kreeg ik niet meer open nadat ik hem dicht deed. Duwen, trekken....geen beweging. Vereist uiteindelijk wat moed beleid en trouw, heb nu de indruk dat je hem licht moet indrukken en dan schuiven
Ondanks dat dit niet al te positieve ervaringen zijn ben ik er wel blij mee. Ik vind het veel beter ogen dan het gapende gat dat wat mij betreft nooit ergens goed voor geweest is. Werd gek van de rondslingerende spullen. Ondanks dat ik mogelijk wat kritisch klink vind ik het voor die grofweg 500 euro dus wel een aanrader.
 
- Als ik het pianoblack dekseltje dichtklap dan duwt hij mijn USB stick uit de USB port.

Dat heb ik opgelost door een kort dun USB-verlengkabeltje te gebruiken. De USB stick ligt nu mooi, samen met de HD ónder het plateautje. Netjes uit zicht en klep kan zonder problemen dicht.

- De overige schuifklep kreeg ik niet meer open nadat ik hem dicht deed. Duwen, trekken....geen beweging. Vereist uiteindelijk wat moed beleid en trouw, heb nu de indruk dat je hem licht moet indrukken en dan schuiven.

Grappig. Ik heb precies dezelfde ervaring. Hadden ze er wel even bij mogen vermelden. Maar inderdaad, licht naar beneden drukken en dan schuiven werkt feilloos.
 
Grappig. Ik heb precies dezelfde ervaring. Hadden ze er wel even bij mogen vermelden. Maar inderdaad, licht naar beneden drukken en dan schuiven werkt feilloos.

Dat hebben ze bij mijn installatie netjes uitgelegd. (SEC Den Haag) Nu was de ruimte onder het kantel klepje schoongemaakt met een of ander goedje wat wit uitgeslagen was, werd voor geëxcuseerd maar mocht het zelf schoonmaken.. :frown: verder wel heel blij met de insert!
 
Ik heb de e-mail ook ontvangen. De e-mail zit vol taalfouten, grappig...

We hebben helaas het moeilijke besluit moeten nemen om onze Premium Center Console alleen in de Piano Black versie te leveren. Wij willen u hiervoor graag onze excuses aanbieden. Na zorgvuldig en herhaaldelijk testen van de Center Consoles in de overige uitvoeringen, hebben we niet onze standaard gehaald qua kwaliteit en duurzaamheid.

Indien u wenst kunt u een Center Console in de Piano Black uitvoering bestellen. Hiervan zal de beschikbaarheid aanzienlijk toenemen. Om uw aanvraag van uw Piano Black Center Console zo spoedig mogelijk te laten verlopen, willen we u vragen zo snel mogelijk te reageren op deze email om dit te bevestigen.
Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent door deze ontwikkelingen, en kunnen begrijpen dat u wat vragen heeft voor ons Tesla Team. Hieronder kunt u wat van die vragen met de antwoorden vinden, mocht u echter verder nog vragen hebben voor ons aarzel dan niet om contact op te nemen met ons Europese Technical Support team. U kunt ons 24/7 bereiken op het telefoon nummer 0800 020 0160 en via het email adres [email protected].

Wij willen u bedanken voor uw geduld, begrip en blijvende steun.

De Tesla Team

Vraag en antwoord:

V: Kan ik dan nu de Piano Black Center Console gratis of met een korting krijgen?
A: Helaas niet. U kunt deze bestellen voor de aangegeven prijs.

V: Hoe is het mogelijk dat Tesla, een innovatief bedrijf, niet in staat is om deze accessoire in de door mij uitgekozen uitvoering te kunnen leveren?
A: Na zorgvuldig en herhaaldelijk testen van de Center Console in de overige uitvoeringen hebben we niet onze standaard gehaald qua kwaliteit en duurzaamheid. Hierdoor zijn we niet bereid om deze te gaan leveren voor de Europese markt.

V: Zal er een nieuw ontworpen Center Console beschikbaar zijn in de toekomst?
A: Helaas kunnen we geen uitspraken doen over producten die in de toekomst zullen komen.

V: Als Tesla met een nieuw ontworpen Center Console komt, kan ik dan mijn Piano Black Center Console omwisselen voor een van het nieuwe ontwerp?
A: Helaas kunnen we geen uitspraken doen over producten die in de toekomst zullen komen. Op het moment dat u er voor kiest een Center Console aan te schaffen is dit een Center Console die momenteel word aangeboden. Indien u eventueel nog twijfelt over de aanschaf, nodigen we u graag uit bij een van onze showrooms. Hier kunt u de Center Console bezichtigen.

V: Momenteel ben ik een Piano Black Center Console aan het bestellen, maar mijn lokale Service Center zegt dat deze nog niet op voorraad is. Kan ik me nu op een bepaalde lijst laten zetten om voorrang te krijgen voor deze Center Console?
A: Indien u graag een Piano Black Center Console wenst te bestellen, willen we u vragen zo spoedig mogelijk te reageren op deze email om dit te bevestigen. We doen ons best om deze zo snel mogelijk te leveren. Het zou echter zo kunnen zijn dat we een tijdelijk tekort ondervinden als gevolg van de hoge vraag. Zodra we uw positie op de wachtlijst bereiken, zullen we direct contact met u opnemen per email. Hierbij vragen we om uw bevestiging en het Service Center dat uw voorkeur heeft om de Center Console te laten installeren. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij deze uiteraard graag van u. Ons Europese Technical Support team is altijd bereikbaar via 0800 020 0160 en [email protected]
 
Hey, ze communiceren tenminste! :)
ehhh ja maar wel op de Tesla manier... beperkt. Sta al minimaal jaar op de wachtlijst maar heb nog niks vernomen.(update....mailtje zat in spambox verstopt, blijkbaar is NL zo slecht dat SPAM engine het niet vertrouwde ;-)) De vraag is nu:
- Of piano black bij mat Obeche hout kleur
- Of aftermarket mat obeche kleur nemen
- Of de vliegende spullen maar accepteren nog een paar jaar.....
 
Last edited:
Ik heb hem toch maar besteld... Heb glanzend Obeche hout, zal mij benieuwen.

Deze CCI van EVANNEX zou dan waarschijnlijk wel beter bij je interieur passen, helaas wel een wat duurdere optie.
Teslaccessories-CCI-Obeche-Wood-Gloss-Factory-Match-620x413.jpg

Daarnaast is deze ook nog eens eenvoudig zelf te installeren en wederom te verwijderen!
Aardige reviews van dit product zijn bij Teslaliving.net en Teslarati te vinden

Ik ben er zelf nog niet over uit, lees nogal wat tegenvallende berichten over de Tesla accessoire.
Denk dat ik mijn eigen geproduceerde divider nog maar een tidje laat zitten
IMG_3820.JPG