Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Center Console Insert - ervaringen?

This site may earn commission on affiliate links.
Kan iemand een foto posten van de zwarte center console? Hoe is de aansluiting (via USB?) gemaakt met de Iphone 5 of 6 oplader? Ik moest opgeven welke uitvoering ik wilde hebben.

Ps ik hoor niemand over het gemis van de portiervakken (welke in elke auto standaard aanwezig zijn) of een zonnebril vakje (in dak of zoals bij BMW links onder geheel gevoerd met vilt tegen krassen)
 
Kan iemand een foto posten van de zwarte center console? Hoe is de aansluiting (via USB?) gemaakt met de Iphone 5 of 6 oplader? Ik moest opgeven welke uitvoering ik wilde hebben.

Open en dicht foto. Iphone 5/c/s en 6/s hebben dezelfde aansluiting ;-)

IMG_5210.JPG
IMG_5211.JPG
 
Kan iemand een foto posten van de zwarte center console? Hoe is de aansluiting (via USB?) gemaakt met de Iphone 5 of 6 oplader? Ik moest opgeven welke uitvoering ik wilde hebben.
Ondanks dat ik al een poosje Apple gebruiker ben twijfel ik of ik een standaard USB aansluiting niet handiger vind. Naast dat je flexibeler bent kun je het klepje dan ook sluiten tijdens het laden.
 
By the way, die "geïntegreerde" voedingsaansluiting op de bodem van die console trekt op niet veel, hoor. Zo lukte het bij mij pas om contact te hebben met de smartphone als ik eerst de beschermende cover ervan afhaalde. Bovendien "leunde" de telefoon dan niet meer tegen de achterkant, zodat hij eigenlijk enkel en alleen nog "steun" kreeg van die connector aan de onderkant. Leek mij niet gezond, noch voor de telefoon, noch voor de connector. Dus laad ik sindsdien weer op de vertrouwde manier, met een kabeltje op de 12V aansluiting...
 
En n paar jaar daarvoor waren elektrische ramen achterin ook nog n optie bij datzelfde merk...

Dan moet je ook niet het uitgeklede instapmodel bestellen...

(dat gezegd hebbende, ondanks dat leer standaard was op mijn Audi zit er aan extra leer op voor een prijs waar je bij Volkswagen met gemak een auto voor koopt, dus ze houden daar inderdaad wel van het aanbieden van opties)
 
By the way, die "geïntegreerde" voedingsaansluiting op de bodem van die console trekt op niet veel, hoor. Zo lukte het bij mij pas om contact te hebben met de smartphone als ik eerst de beschermende cover ervan afhaalde. Bovendien "leunde" de telefoon dan niet meer tegen de achterkant, zodat hij eigenlijk enkel en alleen nog "steun" kreeg van die connector aan de onderkant. Leek mij niet gezond, noch voor de telefoon, noch voor de connector. Dus laad ik sindsdien weer op de vertrouwde manier, met een kabeltje op de 12V aansluiting...

Akkoord. Dat kabeltje vanuit de USB poort naar die smartphone houder was snel gedemonteerd bij mij. Mijn smartphone laadt op in mijn brodithouder die over mijn ventilatierooster gemonteerd staat met een kabeltje op de 12V aansluiting.

Ik heb de CCI vooral voor de opbergruimte genomen. Nu kunnen de klepjes dicht en ligt alles uit het zicht.
 
Dan moet je ook niet het uitgeklede instapmodel bestellen...

(dat gezegd hebbende, ondanks dat leer standaard was op mijn Audi zit er aan extra leer op voor een prijs waar je bij Volkswagen met gemak een auto voor koopt, dus ze houden daar inderdaad wel van het aanbieden van opties)

Ik moest zelf het stuur betalen ;-) Standaard krijg je een vrachtwagen stuur bij het merk van de ringen.