Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Daar is die dan, onze X :-)

This site may earn commission on affiliate links.
En nu allemaal weer lief doen tegen elkaar, goed?
Gebruik die ignore knop a.u.b. En voor de forumverslaafden hier: je hoeft niet elluk draadje te lezen en te beantwoorden hoor, begin eens met dit draadje lekker te negeren...
En @Faiz71: als je je technische vragen in de relevante draadjes stelt heb je meer kans op een beter antwoord, en hebben anderen er ook meer aan. Verder boeit het me echt niet dat je alleen in je eigen draadje durft te posten :p
 
  • Like
Reactions: HWS and M603
Ik breng morgen mijn X naar Martijn....

Een soort van "Daar gaat ie dan.. mijn model X."

Of misschien is dit wel een passende afsluiting van dit draadje.. zo van een begin en een eind en daarna alle steenkolen (lees: negatieve) energie even loslaten.... en in de andere draadje gewoon weer CO2 vriendelijk met elkaar omgaan...

Nog even een foto ter afscheid....

"Daar staat ie dan"

model x 2016.jpg

Ik beloof hierna niet meer in dit draadje te posten.... reacties nav deze post svp per PM :cool:
 
Met jouw komst is het niveau hier echt wel gestegen. Jij bent een ware verademing op dit forum.
Dank u :)

Als de hautaine elite dan misschien even de moeite wil/kan nemen om het NL-BE subforum te categoriseren in plaats van op ieder draadje, ja OOK in de daarvoor bestemde draadjes!, te lopen azijnzeiken, dan zou het wellicht wat schelen. Misschien eens een kijkje nemen bij andere merk fora hoe zij dat doen. Verbreed uw blik ;)
 
  • Disagree
Reactions: SofaSogo
@Faiz71 nog wat meegemaakt met de X vandaag? Ik geniet van je "privé" draadje;)
Fascinerend de reacties van de diverse elitaire tesla -rijders.

Mogen we ook kritiek leveren op het Formule 1 draadje....we zitten immers op een Tesla Forum en IK heb niets met Formule 1.
Of zal ik een Ajax draadje beginnen? Draadje over het Kwaku Summer Festival? Zwarte Piet?

Pak een borrel, joint, snuifje, wijntje, paddo of ga een rondje rijden als je ogen/vingers jeuken om te lezen/schrijven op een draadje dat je niet bevalt...

Irriteer je niet zo aan mekaar, live and let live!
One love:p
 
Last edited:
@GIO1974 Nice! Gefeliciteerd met je nieuwe S. Was voor mij even wennen om van de X (waar je wat hoger zit en meer glas voor je hebt) in een S te stappen. Zag ook wat verschillen in de interface op het scherm achter het stuur. Waar de X alle voertuigen hetzelfde plaatje geeft, is er bij de S wel een verschil zichtbaar tussen een vrachtwagen, personenauto en motorfiets.

Als je de knop boven op de stekker indrukt, dan zou het klepje open moeten gaan (soms is het even pielen met het knopje). Anders even op de klep drukken.
 
@GIO1974 N Zag ook wat verschillen in de interface op het scherm achter het stuur. Waar de X alle voertuigen hetzelfde plaatje geeft, is er bij de S wel een verschil zichtbaar tussen een vrachtwagen, personenauto en motorfiets..

Is niet een verschil tussen S en X maar tussen autopilot met HW1 (Mobile Eye) en HW2 (Tesla eigen HW). Laatste maakt nog geen verschil tussen voertuigen.