Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

DVD Speler ophangsysteem voor Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Beste Mensen, Ik ben besmet het Tesla virus. En het lease contract loopt af. maar.....

Ik heb 3 (nog kleine) kids en een huis in Frankrijk. Zonder DVD speler zijn die reizen een drama. Is dus een must. En met die non standaard hoofdsteunen past er ook niets.

Althans, ik kan het niet vinden.

Wie o wie weet een oplossing?

Overigens vind ik het vreemd dat Tesla het niet biedt. zelfs niet in de X. Best bizar voor een kind carrier.
 
Beste Mensen, Ik ben besmet het Tesla virus. En het lease contract loopt af. maar.....

Ik heb 3 (nog kleine) kids en een huis in Frankrijk. Zonder DVD speler zijn die reizen een drama. Is dus een must. En met die non standaard hoofdsteunen past er ook niets.

Althans, ik kan het niet vinden.

Wie o wie weet een oplossing?

Overigens vind ik het vreemd dat Tesla het niet biedt. zelfs niet in de X. Best bizar voor een kind carrier.

Hier twee meisjes die de eerste jaren van hun leven passagier waren in onze toenmalige Grand Voyager met twee (!) videoschermen aan het plafond. De hele reis hoorde ik de geluiden van K3 video's, hongaarse kinderfilms e.d. (onze vaste reisroute is Hongarije, zoals wellicht al eerder op forum gelezen is)

Ook hier de angst dat het gemis van de video's zou opspelen. Zelfs een tweetal portable spelers gekocht.

De realiteit met de Model S? Nooit is er gevraagd om video's. De portable hebben we één keer laten draaien maar het hoefde van hen niet meer. Ze kijken liever naar het 17 inch scherm waar het volgende vlaggetje (SuC) steeds dichterbij komt of luisteren naar muziek, overigens hetzelfde genre.

Ach, als het echt een probleem blijkt te zijn dan is er wel wat te bedenken. Maar probeer gewoon eens zonder. Je weet het pas in de praktijk. En hier de MS voor laten schieten? No way!
 
Een Ipad houder voor de Model X met draadloze charging.
In versie voor de ipad mini of voor de ipad 9,7.
Wat denk je dat het kost... wat zou het waard zijn voor jullie?

download (4).jpg download (5).jpg download (6).jpg download.jpg
 
  • Like
Reactions: HWS