TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

DVD Speler ophangsysteem voor Tesla

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by MartinScorpio, Oct 29, 2015.

1. MartinScorpio

MartinScorpio Member

Beste Mensen, Ik ben besmet het Tesla virus. En het lease contract loopt af. maar.....

Ik heb 3 (nog kleine) kids en een huis in Frankrijk. Zonder DVD speler zijn die reizen een drama. Is dus een must. En met die non standaard hoofdsteunen past er ook niets.

Althans, ik kan het niet vinden.

Wie o wie weet een oplossing?

Overigens vind ik het vreemd dat Tesla het niet biedt. zelfs niet in de X. Best bizar voor een kind carrier.

2. Hans Noordsij

Hans Noordsij Active Member

Hier twee meisjes die de eerste jaren van hun leven passagier waren in onze toenmalige Grand Voyager met twee (!) videoschermen aan het plafond. De hele reis hoorde ik de geluiden van K3 video's, hongaarse kinderfilms e.d. (onze vaste reisroute is Hongarije, zoals wellicht al eerder op forum gelezen is)

Ook hier de angst dat het gemis van de video's zou opspelen. Zelfs een tweetal portable spelers gekocht.

De realiteit met de Model S? Nooit is er gevraagd om video's. De portable hebben we één keer laten draaien maar het hoefde van hen niet meer. Ze kijken liever naar het 17 inch scherm waar het volgende vlaggetje (SuC) steeds dichterbij komt of luisteren naar muziek, overigens hetzelfde genre.

Ach, als het echt een probleem blijkt te zijn dan is er wel wat te bedenken. Maar probeer gewoon eens zonder. Je weet het pas in de praktijk. En hier de MS voor laten schieten? No way!

3. MartinScorpio

MartinScorpio Member

Wel mooi. kende dit niet. Moet je dan wel laten inbouwen, moet dak open. zou ik niet durven. En Tesla doet het niet liet ik me vandaag vertellen.

4. Paul Amstelveen

5. Nexus

Nexus Member

DVD is technologie die thuis hoort in een ICE :p
    En in het museum.

De tablet suggestie van Paul lijkt me een goede.

6. ebullio

ebullio Active Member

Ik vroeg dit eerder dit jaar ook:
    Heb de Salora gekocht voor mijn 3 boys en dat ging prima, ook ter plaatse op vakantie. Vast gemaakt met apart gekocht klittenband. Niet de mooiste oplossing, maar goed genoeg voor vakantie

Car DVD speler

7. HWS

HWS Speedjunkie

Ik heb een paar iPads gekocht. Goedkoper en veel functioneler. Zijn de kids ook buiten de auto blij mee:wink:

8. ebullio

ebullio Active Member

Ik wil graag weten waar jij je iPads koopt, zo'n duo Salora set kost uit m'n hoofd ongeveer 150 Euro

9. HWS

HWS Speedjunkie

Ik had t over een nette inbouw. Komt op ca 3k.

10. ebullio

ebullio Active Member

Ok, misschien moet je me dan jouw definitie van goedkoop uitleggen

11. HWS

HWS Speedjunkie

Rear Seat Entertainment Set € 3k, 2 iPad's € 1k....

12. MartinScorpio

MartinScorpio Member

hmmm...je realiseert je wat er gebeurt met losse ipads bij een aanrijding? ze wegen een pond, zijn hard en een dunne rand.

Ik zag een filmpje bij mediamarkt. bij een aanrijding dan dodelijk projectiel.

13. MartinScorpio

MartinScorpio Member

Dank!!

Share This Page