Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E Rally 2019: Editie nummer 6!

This site may earn commission on affiliate links.
Nu ben ik toch wel benieuwd wat je doet, met je naam hospik, zzp, dienst in het weekend, Tesla rijdend en wonend in Rijswijk. We lijken zo wel erg op elkaar. Jammer dat we het er niet over kunnen hebben bij de rally :p

Beste Frans ,

Sorrij voor de late reactie . Ik woonde in Rijswijk maar ben sinds 2.5 week verhuisd naar het dorpje Slenaken , Zuid Limburg. Ik werk als Zzp'er ambulance chauffeur en kan mijn opdracht niet meer anuleren . Hospik naam komt voort dat ik ooit beroeps militair bii de geneeskundige dienst ben geweest . Ik had graag met je kennis gemaakt, tot volgende meeting of ergens in de lande.

Gr Ernesto
 
Beste Frans ,

Sorrij voor de late reactie . Ik woonde in Rijswijk maar ben sinds 2.5 week verhuisd naar het dorpje Slenaken , Zuid Limburg. Ik werk als Zzp'er ambulance chauffeur en kan mijn opdracht niet meer anuleren . Hospik naam komt voort dat ik ooit beroeps militair bii de geneeskundige dienst ben geweest . Ik had graag met je kennis gemaakt, tot volgende meeting of ergens in de lande.

Gr Ernesto
Beste Ernesto,

Leuk om te horen. Ik ben zzp anesthesiemedewerker. Momenteel, letterlijk, in het Westeinde.

Wie weet tot ziens!

Gr Ron
 
Hoeveel deelnemers zijn er nu? Ik heb er zin in. Ik denk dat ik vooraf voor de zekerheid nog ff wat bijtank bij de supercharger in Den Bosch. Ik verwacht dat de superchargers bij vdv Eindhoven bezet zijn tegen die tijd.

Wij zorgen ervoor dat mensen de chargers niet bezet houden. Sommige komen al de dag ervoor en kunnen dan laden en parkeren. Er is zelfs een gedeelte van het parkeerterrein vrijgehouden voor de e-rally. Er loopt ook iemand op het terrein om de boel te regelen, zodat iedereen kan laden. Er zijn heel wat laders daar, ook voor niet Tesla’s. Maar je bent ook vrij om elders te laden ;)
 
Er is nog plaats, praktijk leert dat de meeste aanmeldingen vlak voor het evenement worden gedaan. Voor ons als organisatie is het een stress moment :eek:

Misschien kan dit een beetje stress wegnemen, of (waarschijnlijk:p) nét niet :
Ik zal er ook weer bij zijn, Ton.
Zelfs met 2 auto's dit keer !


Net als de eerste edities zal m'n zoon (Tom) met de S rijden,
en ikzelf en Marianne zullen er met de 3 zijn.
 
Wij zorgen ervoor dat mensen de chargers niet bezet houden. Sommige komen al de dag ervoor en kunnen dan laden en parkeren. Er is zelfs een gedeelte van het parkeerterrein vrijgehouden voor de e-rally. Er loopt ook iemand op het terrein om de boel te regelen, zodat iedereen kan laden. Er zijn heel wat laders daar, ook voor niet Tesla’s. Maar je bent ook vrij om elders te laden ;)
Oke, top! Thanks voor de info!
 
Misschien kan dit een beetje stress wegnemen, of (waarschijnlijk:p) nét niet :
Ik zal er ook weer bij zijn, Ton.
Zelfs met 2 auto's dit keer !


Net als de eerste edities zal m'n zoon (Tom) met de S rijden,
en ikzelf en Marianne zullen er met de 3 zijn.
Helemaal top Dirk, fijn dat jullie met twee equipes komen. Er zijn overigens vandaag nog meer aanmeldingen uit België binnen gekomen :p De teller loopt (gelukkig) op maar we zitten nog niet vol.
 
Wij zorgen ervoor dat mensen de chargers niet bezet houden. Sommige komen al de dag ervoor en kunnen dan laden en parkeren. Er is zelfs een gedeelte van het parkeerterrein vrijgehouden voor de e-rally. Er loopt ook iemand op het terrein om de boel te regelen, zodat iedereen kan laden. Er zijn heel wat laders daar, ook voor niet Tesla’s. Maar je bent ook vrij om elders te laden ;)
We kunnen altijd hulp gebruiken, kom je ons meehelpen op vrijdag en/of zaterdag als ‘laad coördinator’? Drie jaar geleden hadden we in Zwolle 8 stalls en toen is het ook gelukt om 100 auto’s weg te krijgen, met de huidige 24 SuC laadplaatsen en de overige laad mogelijkheden moet het zeker gaan lukken.
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
We kunnen altijd hulp gebruiken, kom je ons meehelpen op vrijdag en/of zaterdag als ‘laad coördinator’? Drie jaar geleden hadden we in Zwolle 8 stalls en toen is het ook gelukt om 100 auto’s weg te krijgen, met de huidige 24 SuC laadplaatsen en de overige laad mogelijkheden moet het zeker gaan lukken.

Ik ben als het goed is al ingepland om op het parkeerterrein de boel te regelen ;)
 
  • Like
Reactions: Basvdpoel
Misschien kan dit een beetje stress wegnemen, of (waarschijnlijk:p) nét niet :
Ik zal er ook weer bij zijn, Ton.
Zelfs met 2 auto's dit keer !


Net als de eerste edities zal m'n zoon (Tom) met de S rijden,
en ikzelf en Marianne zullen er met de 3 zijn.
Mijn dochter en schoonzoon blijken sinds gisteren ook ingeschreven te zijn. Zij zullen waarschijnlijk met Elon rijden.
 
Omg... Hoe zie ik dat nu pas? Klink erg fun. Woon zelf in Eindhoven en nog niets gepland... Ene, mijn man moet werken en ik zie me niet de hele rally met mijn zoon van 1.5j achter... Dus even kijken of ik een vriendoof vriendin kan vinden als bijrijder en oppas voor de klein. Is een bijrijder wel aan te raden begrijp ik? Lijkt me harstikke leuk!
 
  • Like
Reactions: S-19910 and gelden
Mijn dochter en schoonzoon blijken sinds gisteren ook ingeschreven te zijn. Zij zullen waarschijnlijk met Elon rijden.

Wij hadden de aanmelding al lang gezien Frank maar mogen vanwege de AVG dat niet hier bekend maken, maar heel leuk dat jullie ook met de kinderen komen.

Omg... Hoe zie ik dat nu pas? Klink erg fun. Woon zelf in Eindhoven en nog niets gepland... Ene, mijn man moet werken en ik zie me niet de hele rally met mijn zoon van 1.5j achter... Dus even kijken of ik een vriendoof vriendin kan vinden als bijrijder en oppas voor de klein. Is een bijrijder wel aan te raden begrijp ik? Lijkt me harstikke leuk!

Ik heb het op de dag zelf te druk om als deelnemer te rijden, dus mijn vrouw Petra zit in de reservebank om eventueel in te springen. Laat het maar weten Cely.
 
  • Like
Reactions: Cely and Xfrank
Thanks voor het voorstel Ton! Ik ga nog even navragen aan een paar vrienden maar leuk om te horen dat ik sowieso je vrouw in kan springen. Nog even dubbel checken of de oppas kan op die dag, dat zal wel de breekpunt zijn.
 
Ik zal ook dit jaar weer aanwezig zijn als fotograaf. Foto van mij stond dit jaar op de flyer, waar eerder over gesproken is. Hopelijk kan ik weer nieuw materiaal schieten voor de volgende editie :)

Mocht er iemand zijn die nog een plekje over heeft, hoor ik het graag (ik heb al 2x mee gereden dus ik kan ingezet worden als joker ;-) )
 
Last edited:
  • Like
Reactions: gelden