Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Een P90DL voor JustDiggIt!

This site may earn commission on affiliate links.
daar kan over nagedacht worden met een kopje koffie...

Top!

Gezien je inzet tijdens de rit naar Merkel, ben je zeker op je plek bij de e-rally / justdiggit!

De stand is nu 9.


De stand van Hans is overigens 10 met nog een stuk of 5 in de pijplijn.
Omdat we geen grote partijen hebben meegekregen is de kans dat we nr. 1 inhalen (ca 50) nihil.
Vandaar dat we vanavond besloten hebben op een kleiner pitje met 2 andere accounts verder te gaan, ik via mijn eigen netwerk, en Daniel via de site / forum.
Zo verwachten we in ieder geval nog wat uitnodigingen binnen te halen die we in een pakketreis op de veiling kunnen aanbieden.
Dus... mocht iemand nog van plan zijn te bestellen... Vraag dan even de link van Daniël!
 
Das war einmal! ach ja toen was er nog inzet nodig om naar Berlijn te rijden. Met AP is dat ook weer verleden tijd....

Top!

Gezien je inzet tijdens de rit naar Merkel, ben je zeker op je plek bij de e-rally / justdiggit!




De stand van Hans is overigens 10 met nog een stuk of 5 in de pijplijn.
Omdat we geen grote partijen hebben meegekregen is de kans dat we nr. 1 inhalen (ca 50) nihil.
Vandaar dat we vanavond besloten hebben op een kleiner pitje met 2 andere accounts verder te gaan, ik via mijn eigen netwerk, en Daniel via de site / forum.
Zo verwachten we in ieder geval nog wat uitnodigingen binnen te halen die we in een pakketreis op de veiling kunnen aanbieden.
Dus... mocht iemand nog van plan zijn te bestellen... Vraag dan even de link van Daniël!
 
Hier is een tussenstand. Mr. Green gaat lekker.

Is er inmiddels een post-mortem analyse gedaan? Het idee is goed, maar waar is dit mis gegaan?
* Was Bjorn niet bereid mee te doen?
* Wat was de motivatie van Mr. Green om af te haken (neem ik aan?)
*....

Er kan mogelijk wat geleerd worden voor een volgende keer.


referral.jpg
 
Slow start (het duurde toch wel 2 weken voor de eerste echte publiciteit.
Daarbij kwamen de eerste referrals niet meteen zichtbaar binnen.
Mr. Green wilde niet mee doen.... Niets aan te doen (in kleinere kring wellicht te bespreken)
Tesla Club NO en CH gesproken, maar op dat moment dus te weinig om met goed fatsoen de volle inzet te vragen...
Hetzelfde geldt dan natuurlijk ook voor Bjorn.
Zelf ook iets minder fanatiek, door mijn eigen problemen met Tesla, dus minder hard aan nieuwe referrals getrokken, en daarnaast weinig beweging gezien.
Hans staat inmiddels niet meer in de lijst, er wordt nog gezocht naar waarom, zou inmiddels rond de 15 moeten staan.
Zelf nu op 7 die ik anders ook bij Hans had laten zetten, omdat de strategie nu is max invitations binnen te halen. Samen zouden we dus meer dan Mistergreen moeten hebben, maar nog lang niet genoeg om de wereldleider Wei met 78 het moeilijk te maken.
Samen met Mistergreen (en vervolgens Bjorn en actieve steun van Noorwegen en CH) hadden we m.i. dus wel degelijk een kans gehad.

Mocht zich weer zo'n kans voordoen, dan moeten we denk ik eerder schakelen EN er VOL voor gaan!
 
Last edited:
Vandaag mails gehad voor de opening van de Gigafactory en onthulling Model 3

We moeten even kijken hoe of wat. Model 3 is in ieder geval vóór de veiling en de Gigafactory zou ook kunnen als ze het over de eerste helft van het jaar hebben.

Wellicht een idee om het in de sponsorwerving te verwerken?

Er zit een zinnetje op het eind waar we nog even bij moeten stilstaan.



Please note that all prizes are non-transferrable.

Schermafbeelding 2016-01-07 om 09.09.46.png