Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Supercharger meetings Nederland

This site may earn commission on affiliate links.
Leuk te zien dat er speciale treffens zijn voor teslafans, woon zelf in België op de Nederlandse grens (Putte) en zal het niet laten om zo een treffen indien mogelijk bij te wonen. Ik vind het superchargen sowieso al een sociaal gebeuren, bijna altijd geraak ik aan de babbel tijdens het laden, iets dat bij dieseltanken nooit gebeurde. Topsite hier
Misschien goed om nog een keer te verduidelijken dat deze SuperCharger Meetings een initiatief zijn van (vrijwilligers van) de officiële Tesla Owners Club van Nederland. Daarom doet Tesla dan ook af en toe iets extra's zoals de inzet van een mobiel serviceteam.

Blijf op de hoogte van deze en andere activiteiten door je te abonneren op de gratis TOC NL nieuwsbrief.
Meld je aan bij TOC NL
 
  • Like
Reactions: sweep
Er kan door Tesla een Ranger beschikbaar gesteld worden. En ja het is onder de vlag van de Tesla Owners Club Nederland. “Officiele”? Is er nog 1 dan?
Het zijn vooral de vrijwilligers en forumleden en meer die het leuk vinden om met hun Tesla bezig te zijn of er over te hebben. Lid zijn is geen must maar leuk om erbij te hebben.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Roosendaal is voor mij achter de hoek, als ik die dag geen onomkeerbare plannen heb kom ik zeker langs, grtjs en hopelijk tot daar, grtjs van het nu regenachtig Gardameer, waar het water met bakken valt, meestal 's nachts gelukkig.
 
  • Like
Reactions: Nick-m