Hallo,
Ik ben aan het orienteren naar de aanschaf van een tesla, en heb een paar vragen. In het beginnerstopic heb ik niet zo 1-2-3 een passend antwoord kunnen vinden, vandaar een nieuw topic.
Wanneer ik een gebruikte tesla aanschaf welke van origine uit de usa afkomstig is, zijn hier dan ernstige nadelen van te verwachten? De auto is hier officieel omgebouwd naar europese normen, zoals een type 2 connector, lte verbinding, eu radio, wel een eigen sim kaart er in stoppen, de app werkt, en hij is geregistreerd in de database. Superchargen werkt ook, echter niet gratis (maar dat vind ik geen dealbreker)
Zijn er zaken waar ik op moet letten, en dan met name betreft codes, toegang, wachtwoorden, email overzetten voor het snelladen, etcetera?
Waar verzekeren jullie de auto? Ik heb toch dik 20+ jaar schadevrij met 80% no-claim, maar er zijn er maar weinig, of eigenlijk geen, die hem willen verzekeren, en al helemaal niet als er niet een bijna ingebouwd automatisch anti-diefstal schietwapen is ingebouwd. Jeetje wat doen sommige firmas er paniekerig over. Al helemaal als je een ludicrous model opgeeft, dan wordt je bijna opgesloten...
Ik was toch in de veronderstelling dat een tesla bijna niet te stelen was..
Wat is het realistische echte rij bereik van een 75D en een 90D? (ik begreep dat een 4wd iets zuiniger is omdat ie op de snelweg de voorste, iets lichtere motor gebruikt?)
Is de AP1 echt voldoende om volledig autonoom te rijden in nederland? Heeft AP2 al meerwaarde?
Alvast dank, en sorry voor de potentieel wellcht al veelgestelde vragen. Een verwijzing naar een topic zou ook al heel fijn zijn, merci.
Ik ben aan het orienteren naar de aanschaf van een tesla, en heb een paar vragen. In het beginnerstopic heb ik niet zo 1-2-3 een passend antwoord kunnen vinden, vandaar een nieuw topic.
Wanneer ik een gebruikte tesla aanschaf welke van origine uit de usa afkomstig is, zijn hier dan ernstige nadelen van te verwachten? De auto is hier officieel omgebouwd naar europese normen, zoals een type 2 connector, lte verbinding, eu radio, wel een eigen sim kaart er in stoppen, de app werkt, en hij is geregistreerd in de database. Superchargen werkt ook, echter niet gratis (maar dat vind ik geen dealbreker)
Zijn er zaken waar ik op moet letten, en dan met name betreft codes, toegang, wachtwoorden, email overzetten voor het snelladen, etcetera?
Waar verzekeren jullie de auto? Ik heb toch dik 20+ jaar schadevrij met 80% no-claim, maar er zijn er maar weinig, of eigenlijk geen, die hem willen verzekeren, en al helemaal niet als er niet een bijna ingebouwd automatisch anti-diefstal schietwapen is ingebouwd. Jeetje wat doen sommige firmas er paniekerig over. Al helemaal als je een ludicrous model opgeeft, dan wordt je bijna opgesloten...
Ik was toch in de veronderstelling dat een tesla bijna niet te stelen was..
Wat is het realistische echte rij bereik van een 75D en een 90D? (ik begreep dat een 4wd iets zuiniger is omdat ie op de snelweg de voorste, iets lichtere motor gebruikt?)
Is de AP1 echt voldoende om volledig autonoom te rijden in nederland? Heeft AP2 al meerwaarde?
Alvast dank, en sorry voor de potentieel wellcht al veelgestelde vragen. Een verwijzing naar een topic zou ook al heel fijn zijn, merci.