Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk #bitcoin

This site may earn commission on affiliate links.
Stukje uit de clip, dame uit het bejaardehuis .........vanaf 0:23, de regionale banken in de US hebben gewoon pech als ze in de problemen komen. Geld stroomt weg daar en die komen in de problemen (MHO). BTC zal daar uiteraard van profiteren (goud, zilver en kunst ook). Overigens heeft Duitsland een vergelijkbaar systeem, duizenden kleine banken.

Ze kunnen het niet recht houden, gewoon niet genoeg geld.

 
  • Funny
Reactions: Maurice1
Heatmap over 7 dagen, alles dik groen. Kijken of het doorzet (met de nodige correcties uiteraard). ETF FUD.......

Heatmap crypto.jpg
 
  • Love
  • Informative
Reactions: Maurice1 and Nick-m
Geen bitcoin maar wel Crypto:

En marktkapitaal van bitcoin overstijgt die van Tesla:
 
De SEC heeft nu 11 ETF's goedgekeurd. Koers heeft nog niet veel bewogen, maar ga er maar vanuit dat er vanaf morgen langzaam heel veel extra geld de bitcoin markt ingaat. Belangrijke stap die de SEC jaren heeft tegengehouden.
Inderdaad. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat de koers eerst wat terug zou vallen in het kader "Bezit van de zaak is het einde van vermaak".
De approval van de SEC zorgt dat groot geld instroomt en vormt een mooi voorgerecht.
In April is het halving moment en dan krijgen we het diner voorgeschoteld.
 
De brokers die ik gebruik zijn Blox en Bitvavo. Beide best goede maar Bitvavo wel net wat beter.
Aangezien de eigenaars met eigen vermogen zijn ingesprongen om Bitvavo te redden geeft mij dat wat meer vertrouwen.
Als fysieke wallet heb ik Ledger Hardware Wallet & Cold Wallet - Security for Crypto | Ledger
Je kan vanuit Bitvavo naar je fysieke wallet overboeken.
Bij Blox was het er niet, of ze dat nu wel bieden weet ik niet.

Nu las ik enige tijd geleden wel negatieve berichten over ledger omdat ze informatie over je bijhouden, zoals IP adres. Daarvoor gebruik ik een VPN als tegenmaatregel.
 
  • Informative
Reactions: zkpq
Via welke trader handelen jullie in bitcoins? Ik heb alles verkocht toen de ene na de ander trader en wallet omviel of gehackt werd.
Is handelen via Bitvavo en opslaan in een wallet als Coinbase aan te raden?
Koop je eventuele hardware wallet nooit via een algemene webshop (bol, amazon, coolblue, etc.). "Er gaan verhalen over" hoe criminelen hier een wallet kopen, deze hacken en dan retourneren in de hoop dat ie opnieuw zal worden verkocht.