Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb Tesla gebeld omdat de bestelling al in juli is gedaan, oorspronkelijk met leverrestrictie, die er 26 sept af is gehaald. VIN is nog steeds niet gekoppeld en hij zei dat hij er niets aan kon doen. Dat koppelen gebeurt in Amerika, dus het is een kwestie van afwachten.... Het gaat om een standaard SR+ in het zwart, dus heel spannend kun je het niet maken lijkt me....... :(
 
Ik heb Tesla gebeld omdat de bestelling al in juli is gedaan, oorspronkelijk met leverrestrictie, die er 26 sept af is gehaald. VIN is nog steeds niet gekoppeld en hij zei dat hij er niets aan kon doen. Dat koppelen gebeurt in Amerika, dus het is een kwestie van afwachten.... Het gaat om een standaard SR+ in het zwart, dus heel spannend kun je het niet maken lijkt me....... :(
Ik wat exotischer helaas. 2 M3's besteld in Juli, 1 x LR/W/ZW/18"/TH en 1 x SR/W/W/18"/TH Beide leverristrictie 17-9. Deze begin september laten verwijderen. LR geleverd 30-8. SR nog geen VIN of datum bekend
 
Ik heb Tesla gebeld omdat de bestelling al in juli is gedaan, oorspronkelijk met leverrestrictie, die er 26 sept af is gehaald. VIN is nog steeds niet gekoppeld en hij zei dat hij er niets aan kon doen. Dat koppelen gebeurt in Amerika, dus het is een kwestie van afwachten.... Het gaat om een standaard SR+ in het zwart, dus heel spannend kun je het niet maken lijkt me....... :(

Ik dacht dat jij al sinds sept een SR+ had?
 
Wanneer heb je besteld? Hier 24 oktober SR+ witte body, zwart interieur en aero velgen besteld. Voorlopig ook nog geen VIN. Krijgt iedereen eigenlijk op hetzelfde moment een VIN toegewezen of gebeurt het gradueel?

Ik heb de mijne 1 november besteld SR+ MC Rood met zwart interieur en trekhaak. Het Vin nummer zie ik met de Tesla VIN finder maar 'officieel' staat er nog niets op m'n account.