Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb de mijne 1 november besteld SR+ MC Rood met zwart interieur en trekhaak. Het Vin nummer zie ik met de Tesla VIN finder maar 'officieel' staat er nog niets op m'n account.
Ahaa “Tesla VIN finder”, kende ik nog niet, thanks! Lijkt ook geen VIN nummer toegewezen als ik die tool gebruik.
Goh ja mijn configuratie is de meest basic configuratie dus ik ga ervan uit dat de wachtrij redelijk lang is
 
Ahaa “Tesla VIN finder”, kende ik nog niet, thanks! Lijkt ook geen VIN nummer toegewezen als ik die tool gebruik.
Goh ja mijn configuratie is de meest basic configuratie dus ik ga ervan uit dat de wachtrij redelijk lang is

Heb je wel in je 'overzicht' pagina gekeken? Want in de startpagina vindt de TVF plugin ook niets bij mij.
En je cache eens leeg maken kan ook een verschil maken (bij mij dan toch).
 
Heb je wel in je 'overzicht' pagina gekeken? Want in de startpagina vindt de TVF plugin ook niets bij mij.
En je cache eens leeg maken kan ook een verschil maken (bij mij dan toch).
Yes heb ik ondertussen allemaal gedaan maar helaas zonder resultaat. Straks eens een belletje doen naar Tesla Hasselt om te polsen, er werd mij november beloofd.
Iemand een idee wanneer de volgende boot aankomt? Hahaha
 
Dat gaat in batches. Hoe de toewijzing precies gaat is een groot raadsel :)
Alright, niet dat iedereen wiens auto op dezelfde boot staat, tegelijkertijd zijn/haar VIN toegewezen krijgt dus.
Grappig ook om te zien hoe mensen hier boten aan het tracken zijn maar wanneer ik naar Tesla bel, ze van toeten nog blazen weten wanneer de volgende boot aankomt.
"Nee geen idee wanneer er nog een volgende boot aankomt, ik weet wel dat er nog een hele fleet afgeleverd moet worden binnenkort." kreeg ik te horen vrijdag.​
Anyway, geduldig wachten dus.
 
Alright, niet dat iedereen wiens auto op dezelfde boot staat, tegelijkertijd zijn/haar VIN toegewezen krijgt dus.
Grappig ook om te zien hoe mensen hier boten aan het tracken zijn maar wanneer ik naar Tesla bel, ze van toeten nog blazen weten wanneer de volgende boot aankomt.
"Nee geen idee wanneer er nog een volgende boot aankomt, ik weet wel dat er nog een hele fleet afgeleverd moet worden binnenkort." kreeg ik te horen vrijdag.​
Anyway, geduldig wachten dus.

Vorige week vroeg ik ook nog in Gent wanneer ik de wagen mocht verwachten, ivm de verkoop van m'n huidige wagen. Dat zou pas in februari of maart 2020 zijn, zei men, met een klein kansje vroeger. Tja, ik hoop dat ze geen gelijk hebben aangezien ik nu al de VIN ontvangen heb.

Weet er iemand of het sowieso zeker is dat als je een VIN kan zien, de wagen al op de boot staat ?
 
Vorige week vroeg ik ook nog in Gent wanneer ik de wagen mocht verwachten, ivm de verkoop van m'n huidige wagen. Dat zou pas in februari of maart 2020 zijn, zei men, met een klein kansje vroeger. Tja, ik hoop dat ze geen gelijk hebben aangezien ik nu al de VIN ontvangen heb.
Ik las ergens op het Tweakers forum dat Tesla alle moeite aan het doen is om dit kwartaal nog zo veel mogelijk wagens af te leveren. Lijkt me zeer straf dat je pas in februari of maart je wagen zou krijgen als je nu al een VIN nummer hebt.
 
Er is veel speculatie over. De koppeling tussen auto/vin en een RN zou gedaan worden vanuit de USA.
Kan inderdaad kloppen voor wagens die normale flow volgen, al ben ik niet zeker. Mij is verteld geweest dat "zij" (ik denk Tesla België) de VIN nummers doorgestuurd krijgen zodra de boot bijna aangemeerd is. Wat ze er dan mee doen is mij een raadsel, lijkt mij niet dat ze één voor één de VIN nummers gaan matchen maar het doet mij wel vermoeden dat de match in Europa gebeurt.

Voor wagens die verschijnen als nieuwe stockwagens op de website, gebeurt de match manueel door een verantwoordelijke in de dealership waarmee je op dat moment contact mee hebt. Zo liep het voordien bij mij alleszins.
 
Is er iemand die al een SR+/WIT/WIT heeft gekregen?
20190920_161442.jpg
Nog geen seconde beklaagd maar de combinatie zorgde wel voor een langere wachttijd.
De reacties erop maken veel goed;)