Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Hier nog geen bericht maar wel nu net de eindfactuur met VIN zichtbaar in mijn account. Nog geen leverdatum te zien. Begint nu toch echt spannend te worden. :)

SR+ Deep Blue Metallic - Zwart interieur - Aero velgen - Trekhaak. Gereserveerd op 6-11-2016 en besteld op 8-5-2019.
 
Net sms je gehad.
Tesla Update - Uw Model 3 is bijna gearriveerd. Uw Model 3 wordt naar verwachting geleverd tussen 17/6/2019 en 30/6/2019 in Tilburg. Uw factuur is binnenkort beschikbaar. Houd er rekening mee dat de betaling op korte termijn plaats moet vinden. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP.
 
Ik heb in december 2018 een reservering gedaan en 24/4/19 effectief mijn SR+ Zwart / zwart / 18” / FSD besteld. Dat kwam op 54.080 € (BE). Via de source code zie ik een VIN en vandaag ook een sms gekregen dat de levering tussen 17-30/6 zou plaatsvinden. Factuur nog niet zichtbaar in mijn account.

Nu vraag ik me af, ik zou graag nog een trekhaak bestellen, maar als ik die config nu ingeef is dat iets van 2000€ duurder (omdat FSD duurder is geworden). Kan ik nu de trekhaak versie bestellen en maar 1000€ opleggen of ga ik meteen in de nieuwe categorie vallen en dus +2000€ moeten opleggen? Iemand ervaring mee?

Ik heb al een paar keer proberen te bellen maar geraak onmogelijk binnen.

Ik wil natuurlijk ook niet langer wachten...
 
Ik ook dezelfde SMS ontvangen en eindfactuur zichtbaar! SR+ Blauw / zwart / 18" Besteld op 12/4/19 en reservering op 21/10/18.

Zouden ze nu in Zeebrugge staan of het is het toeval dat de Grand Phoenix gisterenavond is gearriveerd?