Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Op de site van Tesla staat dat je minstens 3 werkdagen voor aflevering moet betalen. Op de eindfactuur staat dan weer 7 dagen voor levering. Zijn hier ook al mensen geweest die dag vantevoren pas betalen en gewoon bewijs van betaling meenemen.

Zelf heb ik al betaald paar dagen terug toen ik de eindfactuur kreeg maar nog geen bevestiging gekregen. Ook nog geen afleverdatum helaas.
Heb ook betaald. :)
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Hi!

Net nieuw hier. Heb even mee zitten lezen maar ik kan geen VIN-code vinden in de broncode. Is er nog verschil met het feit dat een leasemaatschappij (Athlon) de auto voor mij heeft besteld (op 8 mei 2019)? Weet ook niet zeker of er AP op zat tijdens bestellen. Kan ik dat ergens terug vinden? Heb afgezien van het interieur geen andere optie besteld. Ik b
en overigens de eerste die een zwarte met wit interieur heeft besteld als ik het zo teruglees :)

Via de Lease-maatschappij kreeg ik op 8 mei te horen dat levering gepland stond in week 29 (15-20 juli).
Later heb ik meermaals contact gehad met Tesla A'dam die me steeds 'eind juni' als leverdatum aangaven.

Op mijn Tesla-account zie ik bij 'volgende stappen' vinkjes staan bij: 'Bestel', 'Voorbereiden voor levering' en 'Betaling'. Alleen 'Levering' staat nog open. Maar dat is al een tijdje zo.

Dus: 'ZONDER VIN:
(08.05) Zwart / Wit / Aero / ??? / NL
 
Hi!

Net nieuw hier. Heb even mee zitten lezen maar ik kan geen VIN-code vinden in de broncode. Is er nog verschil met het feit dat een leasemaatschappij (Athlon) de auto voor mij heeft besteld (op 8 mei 2019)? Weet ook niet zeker of er AP op zat tijdens bestellen. Kan ik dat ergens terug vinden? Heb afgezien van het interieur geen andere optie besteld. Ik b
en overigens de eerste die een zwarte met wit interieur heeft besteld als ik het zo teruglees :)

Via de Lease-maatschappij kreeg ik op 8 mei te horen dat levering gepland stond in week 29 (15-20 juli).
Later heb ik meermaals contact gehad met Tesla A'dam die me steeds 'eind juni' als leverdatum aangaven.

Op mijn Tesla-account zie ik bij 'volgende stappen' vinkjes staan bij: 'Bestel', 'Voorbereiden voor levering' en 'Betaling'. Alleen 'Levering' staat nog open. Maar dat is al een tijdje zo.

Dus: 'ZONDER VIN:
(08.05) Zwart / Wit / Aero / ??? / NL

Zo staat het bij mij ook. Ook lease. Autopilot heb je sowieso, tenzij je gekozen hebt voor FSD, maar dat zou je vast nog wel weten, gezien het bedrag.

De levering van de auto zal bij lease niet anders zijn dan bij “normale” aanschaf.
 
Last edited:
@Jxxst
Ook ik heb via leasemaatschappij besteld, in broncode heb ik inmiddels ook een VIN code, dus dat zou niet moeten uitmaken.
Overigens moet je wel op de pagina ' beheren' klikken, dus niet op je beginscherm gaan zoeken.
Mijn leasemaatschappij kreeg van Tesla te horen dat het week 23 zou worden, maar dat zou betekenen dat ik vorige week mijn M3 al gekregen had moeten hebben, dus met korreltje zout nemen ;)

Overigens kan je ook klikken op : Uw configuratie bekijken
Daar staat precies op welke opties je hebt gekozen.
 
Last edited:
Hi!

Net nieuw hier. Heb even mee zitten lezen maar ik kan geen VIN-code vinden in de broncode. Is er nog verschil met het feit dat een leasemaatschappij (Athlon) de auto voor mij heeft besteld (op 8 mei 2019)? Weet ook niet zeker of er AP op zat tijdens bestellen. Kan ik dat ergens terug vinden? Heb afgezien van het interieur geen andere optie besteld. Ik b
en overigens de eerste die een zwarte met wit interieur heeft besteld als ik het zo teruglees :)

Via de Lease-maatschappij kreeg ik op 8 mei te horen dat levering gepland stond in week 29 (15-20 juli).
Later heb ik meermaals contact gehad met Tesla A'dam die me steeds 'eind juni' als leverdatum aangaven.

Op mijn Tesla-account zie ik bij 'volgende stappen' vinkjes staan bij: 'Bestel', 'Voorbereiden voor levering' en 'Betaling'. Alleen 'Levering' staat nog open. Maar dat is al een tijdje zo.

Dus: 'ZONDER VIN:
(08.05) Zwart / Wit / Aero / ??? / NL
Tegen mij werd gezegd halfweg augustus SR+ met het witte interieur. Ik hoop nog altijd dat hij uit zijn nek lulde maar gezien nog niemand met een wit interieur een vin heeft begin ik het ergste te vrezen.
 
@Jxxst
Ook ik heb via leasemaatschappij besteld, in broncode heb ik inmiddels ook een VIN code, dus dat zou niet moeten uitmaken.
Overigens moet je wel op de pagina ' beheren' klikken, dus niet op je beginscherm gaan zoeken.
Mijn leasemaatschappij kreeg van Tesla te horen dat het week 23 zou worden, maar dat zou betekenen dat ik vorige week mijn M3 al gekregen had moeten hebben, dus met korreltje zout nemen ;)

Overigens kan je ook klikken op : Uw configuratie bekijken
Daar staat precies op welke opties je hebt gekozen.

Dank. Ik heb op de 'Beheer-pagina' gekeken maar ik zie twee keer "null" in het blauw staan achter VIN.

Bij 'Uw Configuratie' staat enkel: M3 SR+ Achterwielaandrijving, Solid Black, 18" aero en gedeeltelijk premium interieur zwart/wit
 
Dank. Ik heb op de 'Beheer-pagina' gekeken maar ik zie twee keer "null" in het blauw staan achter VIN.

Bij 'Uw Configuratie' staat enkel: M3 SR+ Achterwielaandrijving, Solid Black, 18" aero en gedeeltelijk premium interieur zwart/wit

Oke, bij mij staat Autopilot erbij. Bijzonder dat er verschillen zijn in hetzelfde scherm.

Verder kan je beter zoeken op " 5YJ" , krijg je gelijk je VIN - als deze bekend is.
 
Tesla is aan het trollen, kreeg net een reclame email "Model 3 is beschikbaar voor levering juni". Dacht even dat ik eindelijk een afleverafspraak ging krijgen maar helaas. :( Toch apart dat je die mail nog krijgt als je al een Model 3 hebt besteld. Willen ze dat ik er nog eentje bestel voor 's zondags ofzo? :p
 
Tesla is aan het trollen, kreeg net een reclame email "Model 3 is beschikbaar voor levering juni". Dacht even dat ik eindelijk een afleverafspraak ging krijgen maar helaas. :( Toch apart dat je die mail nog krijgt als je al een Model 3 hebt besteld. Willen ze dat ik er nog eentje bestel voor 's zondags ofzo? :p

hahha ik had inderdaad hetzelfde, ik dacht even "YESSSSS... ohhh jammer."
 
  • Funny
Reactions: Firehuntah
Ik heb ook direct betaald. Maakt idd niets uit die paar dagen later betalen. Behalve misschien vertraging......maar dat wil je niet.
En een betalingsbewijs van je zelf (bijv. rekeningafschrift) zullen ze niet accepteren. Dat kun je zelfs in Word al perfect namaken.
Bij Tesla telt alleen dat ze zelf het geld op de rekening hebben staan (En dat is niet anders dan bij alle andere garages waar ik ooit een nieuwe auto heb gekocht.)
 
  • Like
Reactions: cambreVer!
Net Tesla gebeld, het blijkt dat ik nog geen VIN heb om dat leasemaatschappij een blokkering op uitlevering had staan tot 1 juli. Als dat het geval is zal Tesla nog geen VIN gaan koppelen. Ik heb gelijk de leasemaatschappij gebeld om dit aan te passen. Met een beetje geluk krijg ik vandaag ook een VIN ;) Trouwens 35 minuten in de wacht gestaan, ging uit van een uur ;)
 
Ik heb net met Tesla gesproken, omdat ik het toch vreemd vind dat allerlei bestellingen die later zijn gedaan al wel een VIN hebben en wij nog niet. Blijkt met de bijzondere combi van midnight silver met wit interieur te maken te hebben. Is er niet, en is ook nog niet onderweg. Dat wordt dus zeker geen levering in juni. Sowieso zijn er nog geen SR+ auto's met wit interieur onderweg. De enige optie die we hebben om eerder levering te krijgen is switchen naar zwart of wit exterieur met een zwart interieur. Maar dan laten we al onze wensen los, en dat gaat me wat te ver.
Toch maar langer wachten dan. Hebben we straks in ieder geval een bijzondere uitvoering.

Ik hoorde trouwens ook dat LR RWD nu niet meer kan worden besteld (alleen nog uit voorraad).