Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zal dan toch eens bellen met Tesla Delivery. Heb mijn SR+ op 17 juni besteld dus ik hoop dat mijn auto op de Tysla mee komt.

Ok heb helaas nog geen VIN kunnen achterhalen..

Ha! Ik heb gereserveerd op 2 April 2016 en een SR+ besteld op 13 April dit jaar dus ik hoop zéker dat mijne op de Tysla mee komt! Ik heb ook nog geen VIN.

Maar hoe weten we zo zeker dat er Tesla's op die Tysla staan? Ik vind het een beetje een dubieus verhaal aangezien de boot vertrokken is vanaf de oostkust...
 
Dat de Tysla in de Tesla Tracker staat is gebaseerd op een "gerucht" dat Tesla nu ook uitlevert via de East Coast, zo schrijft de eigenaar van de Tesla Tracker.

"There was rumors that ships for Europe may start to leave from east / south cost, Tysla is a candidate for that iphotesis, monitoring it for the next days"

Zojuist Tesla Delivery gebeld, kreeg zowaar binnen 4 minuten iemand aan de lijn, delivery hell is even over denk ik. Dame in kwestie gaat nog op zoek naar een model op voorraad, geen belofte dat deze er is. Ook wist deze dame niet dat er al een schip onderweg was.
 
Oeh, wat is het nummer van Tesla Delivery? Dan probeer ik het zo ook even!

+31 20 258 39 01

Keurig teruggebeld door de Tesla dame. Ze hadden echter geen Zwart model meer op voorraad staan, alleen Rood en Blauw. Maar de kleur aanpassen betekend een andere prijs, aangezien ik een leasecontract heb wil ik dat niet meer laten aanpassen. Zit niets anders op dan wachten op de volgende boot.
 
Het is waarschijnlijk wachten op OTA updates voor de SR+ om hogere snelheden aan te kunnen dan 102KW
Net even bij een service center geweest, en die hadden geen idee waar ik het over had:) Klopte niet,etc,etc.


Uiteindelijk was er 1 iemand die had gehoord dat de sr+ een limiet heeft van rond de 100. Volgens de dame moeten we daar dan maar vanuit gaan. Nu niet echt het idee dat ze even wilde uitzoeken hoe het nu echt zit met de laadsnelheid van de bestelde sr+....
 
+31 20 258 39 01

Keurig teruggebeld door de Tesla dame. Ze hadden echter geen Zwart model meer op voorraad staan, alleen Rood en Blauw. Maar de kleur aanpassen betekend een andere prijs, aangezien ik een leasecontract heb wil ik dat niet meer laten aanpassen. Zit niets anders op dan wachten op de volgende boot.
Weet je ook welke variant van Blauw? Ik wacht nog (on)geduldig...
 
Dat de Tysla in de Tesla Tracker staat is gebaseerd op een "gerucht" dat Tesla nu ook uitlevert via de East Coast, zo schrijft de eigenaar van de Tesla Tracker.

"There was rumors that ships for Europe may start to leave from east / south cost, Tysla is a candidate for that iphotesis, monitoring it for the next days"

Zojuist Tesla Delivery gebeld, kreeg zowaar binnen 4 minuten iemand aan de lijn, delivery hell is even over denk ik. Dame in kwestie gaat nog op zoek naar een model op voorraad, geen belofte dat deze er is. Ook wist deze dame niet dat er al een schip onderweg was.

En de Tysla is weer verdwenen van het overzicht... Jammer, maar blijkbaar toch geen 'Tesla' schip.