Stock SR+, heb wel de trekhaak en 19" velgen moeten laten vallenStock SR+ of LR?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stock SR+, heb wel de trekhaak en 19" velgen moeten laten vallenStock SR+ of LR?
Ik zal dan toch eens bellen met Tesla Delivery. Heb mijn SR+ op 17 juni besteld dus ik hoop dat mijn auto op de Tysla mee komt.
Ok heb helaas nog geen VIN kunnen achterhalen..
Hou ons in elk geval wel op de hoogte indien het wel zo is.Tesla heeft mij nochtans verteld dat dat wel het geval is.
Zojuist Tesla Delivery gebeld, kreeg zowaar binnen 4 minuten iemand aan de lijn, delivery hell is even over denk ik. Dame in kwestie gaat nog op zoek naar een model op voorraad, geen belofte dat deze er is. Ook wist deze dame niet dat er al een schip onderweg was.
Oeh, wat is het nummer van Tesla Delivery? Dan probeer ik het zo ook even!
Net even bij een service center geweest, en die hadden geen idee waar ik het over had Klopte niet,etc,etc.Het is waarschijnlijk wachten op OTA updates voor de SR+ om hogere snelheden aan te kunnen dan 102KW
Weet je ook welke variant van Blauw? Ik wacht nog (on)geduldig...+31 20 258 39 01
Keurig teruggebeld door de Tesla dame. Ze hadden echter geen Zwart model meer op voorraad staan, alleen Rood en Blauw. Maar de kleur aanpassen betekend een andere prijs, aangezien ik een leasecontract heb wil ik dat niet meer laten aanpassen. Zit niets anders op dan wachten op de volgende boot.
Weet je ook welke variant van Blauw? Ik wacht nog (on)geduldig...
Dat de Tysla in de Tesla Tracker staat is gebaseerd op een "gerucht" dat Tesla nu ook uitlevert via de East Coast, zo schrijft de eigenaar van de Tesla Tracker.
"There was rumors that ships for Europe may start to leave from east / south cost, Tysla is a candidate for that iphotesis, monitoring it for the next days"
Zojuist Tesla Delivery gebeld, kreeg zowaar binnen 4 minuten iemand aan de lijn, delivery hell is even over denk ik. Dame in kwestie gaat nog op zoek naar een model op voorraad, geen belofte dat deze er is. Ook wist deze dame niet dat er al een schip onderweg was.
zojuist gebeld, was inderdaad maar 10 min wachttijdMijn config is Zwart/Zwart/Aero/AP. Die ze hadden staan zal dan Blauw/Zwart/Aero/AP zijn.
+31 20 258 39 01
Keurig teruggebeld door de Tesla dame. Ze hadden echter geen Zwart model meer op voorraad staan, alleen Rood en Blauw. Maar de kleur aanpassen betekend een andere prijs, aangezien ik een leasecontract heb wil ik dat niet meer laten aanpassen. Zit niets anders op dan wachten op de volgende boot.
Ik zit sterk te denken om de premium-connectivity puur en alleen hiervoor te nemen, dan kan ik met mijn Spotify-account in ieder geval mijn playlists afspelen. Ik ga maandag ook maar eens even bellen...
Je kan toch ook gewoon spotify lijstjes via bluetooth met je telefoon afspelen. Zonde van je geld om daar een premium abo voor te nemen
Minder dan je verwachte?Vraagje: welk bereik staat er vermeld bij jullie SR+ bij 90%?
Bij ons 344km.
alvast bedankt voor wat feedback.
Ik las iemand op FB die 340 km heeft op 80% ipv 90%.Minder dan je verwachte?
Ik las iemand op FB die 340 km heeft op 80% ipv 90%.
Vandaar mijn vraag hoe het bij de anderen zit.