Sj-trekhaak
Member
Klopt, fysiek is het identiek. Maar het schijnt dat ze softwarematig uitgeschakeld zijn?!Mistlampen voor zijn gewoon aanwezig.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, fysiek is het identiek. Maar het schijnt dat ze softwarematig uitgeschakeld zijn?!Mistlampen voor zijn gewoon aanwezig.
Bij de gewone SR zijn ze uitgeschakeld maar op de SR+ werken ze gewoon.Klopt, fysiek is het identiek. Maar het schijnt dat ze softwarematig uitgeschakeld zijn?!
Ik wist niet dat deze mogelijkheid ook in Europa bestond. Leuk om te weten.Deze is al te bestellen sinds 12 April 2019! (voor ~€42k of ~€43k dacht ik en heeft geen Autopilot) Alleen staat deze niet op de website. Volgens mij moet je de SR+ bestellen en dan even bellen met Tesla dat je de bestelling wilt wijzigen naar SR.
Bij de gewone SR zijn ze uitgeschakeld maar op de SR+ werken ze gewoon.
We hebben alleen geen browser, satelliet kaarten en online streaming (zou later nog tegen betaling geactiveerd kunnen worden). Homelink zit er ook niet op maar kan tegen 300 euro geïnstalleerd worden.
Audio mist ook een subwoofer en enkel luidsprekers die uitgeschakeld zijn maar voor de rest identiek als premium.
Klopt. Ik heb dit ook te horen gekregen van een Tesla medewerker in Amsterdam. Ze willen deze versie ook liever niet verkopen want ik vermoed dat ze er verlies op maken aangezien de productiekosten hetzelfde zijn als van de SR+ met enkel software beperkingen. Het is enkel om hun belofte uit 2016 van de $35k Model 3 te kunnen vervullen (en ja die is in Nederland dus €42k vanwege shipping kosten en belastingen)Bedankt voor jouw reactie. Het staat dus gewoon niet echt duidelijk op de Tesla website. Dat mistlampen onderdeel zijn van premium betekend dus niet dat ze dat niet zijn van partial premium .
Update: Eerste bestemming van Triumph Ace is Panama-kanaal. Lijkt dus Europa te zijn volgens Morten Grove (Twitter)Laten we het hopen . Dan kan ik na mijn vakantieterugkomst met de ‘unicorn’ gaan spelen. Mee op vakantie zit er helaas niet in.
Is er informatie te vinden (via bijv. RDW) hoeveel van de SR er in Nederland besteld zijn? Zijn er forumleden die voor de SR zijn gegaan? Volgens mij zijn er weinig Model 3 belangstellenden / potentiële kopers zich er van bewust dat reeds voor ca 43K een Model 3 in Nederland te koop is...Deze is al te bestellen sinds 12 April 2019! (voor ~€42k of ~€43k dacht ik en heeft geen Autopilot) Alleen staat deze niet op de website. Volgens mij moet je de SR+ bestellen en dan even bellen met Tesla dat je de bestelling wilt wijzigen naar SR.
Maar ik vind dit écht een slechte deal want er worden een aantal functies (softwarematig) beperkt én je hebt minder range én geen Autopilot. En dat om maar €5k tot €6k te besparen.
Update: Eerste bestemming van Triumph Ace is Panama-kanaal. Lijkt dus Europa te zijn volgens Morten Grove (Twitter)
Dat zou betekenen dat ik op en neer van Amsterdam naar Groningen zou kunnen rijden zonder onderweg bij te laden. (Mits 90 km p/u). Super!Range test van de SR+:
Ik hoop zo erg dat je gelijk hebt!! Kan niet wachten!Yes! Tesla Tracker laat dit ook zien. Kan niet anders dan dat mijn SR+ hier bij zit. Nu 20 dagen varen, begin Augustus in Zeebrugge, half Augustus uitleveren?
Het kan bijna niet anders dan dat de onze daarop staan. De boot is nog 20 dagen onderweg, nog een week erbij om ze voor te bereiden voor aflevering en we zijn dan al half augustus. Twee maanden geleden vertelde een Teslamedewerker mij dat ik mijn auto ging hebben in de tweede week van augustus omwille van de configuratie en hij zal er dus niet ver naast zitten. Staan ze niet op deze boot dan gaan we al richting september.Ik hoop zo erg dat je gelijk hebt!! Kan niet wachten!
Yes! Tesla Tracker laat dit ook zien. Kan niet anders dan dat mijn SR+ hier bij zit. Nu 20 dagen varen, begin Augustus in Zeebrugge, half Augustus uitleveren?
Niet dat ik een domper op je vreugde wil zetten, maar de vorige kwartalen gingen zeer weinig wagens van de eerste boten die in Zeebrugge aankwamen naar Nederland. Die werden bijna allemaal verder op transport gezet.
Waarom kan die productielijn niet wat constanter in NL afleveren? Straks staan we weer met 300 man per dag in Tilburg, met bijbehorende aflevering problemen... Blijf de verhalen over de slechte aflevering toch wel bizar vinden. Bij een constantere afleveringsfrequentie is er ook meer tijd voor controle en herstel vooraf (door Tesla zelf), wel zo netjes richting klant
Ik zie in dit draadje overzichten m.b.t. stand van zaken uitlevering SR+. Bestaan deze lijstjes ook voor de LR AWD?