You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man ik heb nog niet eens een VIN! Ik weet niet meer wat ik eraan kan doen behalve uit de voorraad bestellen en de trekhaak voor lief nemen (en meer betalen voor FSD).@TomVanZummeren
Heb jij nu al een datum? Jij en ik mogen ondertussen wel toch ;-)
Man ik heb nog niet eens een VIN! Ik weet niet meer wat ik eraan kan doen behalve uit de voorraad bestellen en de trekhaak voor lief nemen (en meer betalen voor FSD).
Beste mede-wachters,
Gisteren het verlossende smsje mogen ontvangen en "eindelijk * " een afspraak staan om de auto op te halen.
Oh ik zeg doen! Wit interieur is zo fantastisch mooi! Het enige bezwaar wat mensen zien is het schoonhouden, maar dat schijnt wel mee te vallen. Gewoon wat geurloze baby wipes kopen en af en toe de stoelen ermee afnemen.ik zie mijn configuratie (rood, 19", trekhaak), met het enige verschil een wit interieur. Ik denk dat ik daar voor moet gaan als ik deze week niets hoor / VIN zie.
Nu nog altijd geen VIN! Komaan zeg en dit terwijl er massaal afleverdatums vastgelegd worden aan klanten die na jou besteld hebben. Ik zou naar een vestiging rijden en daar blijven zitten tot ze met antwoorden komen. Er is duidelijk iets mis anders zou je niet steeds uit de boot vallen. Ik voel mij bijna schuldig omdat ik al een VIN en afleverdatum heb voor een nog zeldzamere configuratie dat terwijl ik ook een week later besteld heb. Dreig te annuleren en naar een ander merk over te stappen, zo kwam het bij mij ook in een stroomversnelling. Dat je moet wachten kan ik mee leven maar dat er met gelijkaardige configuraties die later besteld hebben hun auto eerder krijgen dat niet.Man ik heb nog niet eens een VIN! Ik weet niet meer wat ik eraan kan doen behalve uit de voorraad bestellen en de trekhaak voor lief nemen (en meer betalen voor FSD).
Nu nog altijd geen VIN! Komaan zeg en dit terwijl er massaal afleverdatums vastgelegd worden aan klanten die na jou besteld hebben. Ik zou naar een vestiging rijden en daar blijven zitten tot ze met antwoorden komen. Er is duidelijk iets mis anders zou je niet steeds uit de boot vallen. Ik voel mij bijna schuldig omdat ik al een VIN en afleverdatum heb voor een nog zeldzamere configuratie dat terwijl ik ook een week later besteld heb. Dreig te annuleren en naar een ander merk over te stappen, zo kwam het bij mij ook in een stroomversnelling. Dat je moet wachten kan ik mee leven maar dat er met gelijkaardige configuraties die later besteld hebben hun auto eerder krijgen dat niet.
Toen wij onze auto ophaalden werd ons verteld dat dit te maken heeft met een verhuizing van het delivery team van Tilburg naar Amsterdam. Veel medewerkers zijn toen elders gaan werken, dus in Amsterdam zit grotendeels een nieuw team. Orders die vanaf het begin daar binnen kwamen worden goed opgepakt, maar de 'oude' orders worden dan soms vergeten.Normaliter zou je verwachten, wie later besteld komt onderaan het lijstje. Echter lijkt het bij Tesla niet het geval te zijn. Wie later besteld wordt direct geholpen
In België zijn ze niet verhuisd en toch komen we hier hetzelfde tegenToen wij onze auto ophaalden werd ons verteld dat dit te maken heeft met een verhuizing van het delivery team van Tilburg naar Amsterdam. Veel medewerkers zijn toen elders gaan werken, dus in Amsterdam zit grotendeels een nieuw team. Orders die vanaf het begin daar binnen kwamen worden goed opgepakt, maar de 'oude' orders worden dan soms vergeten.
Kwestie van op je strepen gaan staan en duidelijk maken dat je lang genoeg hebt gewacht. Volhouden en niet loslaten!
Nou, de eerste kleine week en 600 km zitten erop. Erg tevreden. Wat rijdt dat toch lekker!
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar het verbruik: 2 keer op en neer van een Brabants dorp naar Amsterdam leverde mij een gemiddeld verbruik op van 140 Wh/km. Wel veel snelweg. Ik heb me aan de maximum snelheid gehouden (100/120) met cruise control. Ook normale temperaturen buiten dus dat had geen invloed.
Ik had de eerste dagen wat strubbelingen met laden omdat mijn laadpas niet tijdig was aangevraagd (communicatie Tesla en LM). Mocht je dus binnenkort gaan ophalen en via een LM leasen, check even of dat goed geregeld is. Ook een klein productiefoutje omdat een van de chromen strips bij het ramen er niet helemaal netjes opzit. Nog even kijken of dat te herstellen is.
Nog wel een vraag aan de specialisten hier. De Autopilot-functie is standaard op de M3. Ik was alleen in de veronderstelling dat hij iets meer zou kunnen als dat ik nu ervaar. Hij lijkt 'beperkt' tot een soort lane-assist en een 'anti-botsfunctie'. Ik weet dat de full self drive tegen flinke meerkosten gekocht kan worden maar ik dacht dat bij de standaard AP ook een soort adaptive cruise control zou zitten. Dat lijkt bij de meeste nieuwe auto's (andere merken) al een beetje standaard te zijn. Weet iemand daar meer van?
Nu nog altijd geen VIN! Komaan zeg en dit terwijl er massaal afleverdatums vastgelegd worden aan klanten die na jou besteld hebben. Ik zou naar een vestiging rijden en daar blijven zitten tot ze met antwoorden komen. Er is duidelijk iets mis anders zou je niet steeds uit de boot vallen. Ik voel mij bijna schuldig omdat ik al een VIN en afleverdatum heb voor een nog zeldzamere configuratie dat terwijl ik ook een week later besteld heb. Dreig te annuleren en naar een ander merk over te stappen, zo kwam het bij mij ook in een stroomversnelling. Dat je moet wachten kan ik mee leven maar dat er met gelijkaardige configuraties die later besteld hebben hun auto eerder krijgen dat niet.
Ik heb er nog geen ervaring mee maar naar mijn weten hoort de standaard Autopilot gewoon adaptive cruise control erbij te hebben.
Man ik heb nog niet eens een VIN!
Lunchbox mee en naar een van de grotere service centre gaan en daar aangeven dat je bereid bent te overnachten als ze niet met heldere info komen.
Toen wij onze auto ophaalden werd ons verteld dat dit te maken heeft met een verhuizing van het delivery team van Tilburg naar Amsterdam. Veel medewerkers zijn toen elders gaan werken, dus in Amsterdam zit grotendeels een nieuw team. Orders die vanaf het begin daar binnen kwamen worden goed opgepakt, maar de 'oude' orders worden dan soms vergeten.
Kwestie van op je strepen gaan staan en duidelijk maken dat je lang genoeg hebt gewacht. Volhouden en niet loslaten!
Wat heeft het voor zin om die update lijsten telkens hier te plaatsen?Weer een hoop mooie updates!