Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Wij mogen hem (hopelijk) in de eerste week van september ophalen. Maar wel "helemaal" in Tilburg. Als dit waar is, hoop ik dat we hem in Amsterdam op kunnen halen, dat zou mooi zijn! Maar gezien alle verhalen hier, eerst maar eens hopen dat we hem uberbaubt dan al op mogen halen, voor ik een voorkeurslocatie ga aanvragen :rolleyes:
Spoiler alert: de enige opties zijn Groningen, Tilburg of thuis laten bezorgen. In Amsterdam ophalen is helaas geen optie :)
 
Volgens mij zijn hier wel een aantal mensen geweest die een Model 3 geleverd hebben gekregen die besteld is uit de voorraad, toch? Kan iemand mij vertellen hoe dat ging? Hoeveel dagen zaten er tussen bestellen en levering van de auto?

12 dagen indien ik mij niet vergis. En dat was vooral omdat er een verlengd weekend tussen zat. Anders had ik de wagen waarschijnlijk binnen de week. Wel bij vermelden dat ik geen leasing of krediet nodig had.
 
12 dagen indien ik mij niet vergis. En dat was vooral omdat er een verlengd weekend tussen zat. Anders had ik de wagen waarschijnlijk binnen de week. Wel bij vermelden dat ik geen leasing of krediet nodig had.
Gaaf! Dankjewel! Dus dat kan ik nog als laatste redmiddel gebruiken als het me ècht te lang duurt. Hoe gebruik je eigenlijk een referral code voor die voorraad modellen?
 
Ik had trouwens donderdag een sms gekregen dat ik mijn auto op 23 augustus op kon halen. Ik heb geantwoord met NEE graag leveren half september.

Zou dat goed gaan of toch maar ff erachteraan bellen?

Ik had toen mijn afspraak verzet door sms terug te sturen, kort daarna kreeg ik gewoon antwoord van een medewerker dat het geregeld is. Het is dus geen robot/automatisch bericht. :)

Dat was in ieder geval vorig kwartaal, geen idee hoe het zit met deze. Dat is Tesla.
 
Ik had trouwens donderdag een sms gekregen dat ik mijn auto op 23 augustus op kon halen. Ik heb geantwoord met NEE graag leveren half september.

Zou dat goed gaan of toch maar ff erachteraan bellen?

Volgens de voorwaarden heb je 7 dagen... Of het goed gaat gaan is onmogelijk te zeggen. Zelfs al zou iemand aan de telefoon bevestigen dat ze de auto achterhouden zou het toch zo maar kunnen dat die tegen half september aan iemand anders verkocht is. Letterlijk tot je met de auto over de drempel wegrijdt is er geen enkele garantie. Er zijn hier al genoeg gevallen gepost van mensen die een half uur voor levering in de trein op weg een telefoontje krijgen dat het hem toch niet zal worden.
 
Net bij de Tesla Store geweest en er nam iemand uitgebreid de tijd voor mij om uit te zoeken of er iets mis was met mijn bestelling en wanneer mijn auto nou geleverd zou worden. Maar de uitkomst was eigenlijk weer dat hij het ook vreemd vond dat ik al zo lang aan het wachten was en dat het VIN-koppel proces tegenwoordig automatisch gaat en hij verder ook niets kon zien. Wel kon ie mij vertellen dat het voorraadmodel wat ik eventueel op het oog had als alternatief al in Tilburg staat.

Dus ik sta nu eigenlijk op het punt mijn huidige bestelling te annuleren en het voorraadmodel te bestellen, wetende dat ie al in Tilburg staat. Die heeft dan wel een trekhaak erbij en geen FSD maar dan neem ik maar voor lief dat ik €2000 extra moet betalen dan ik had gepland. Dan heb ik em waarschijnlijk over een week. Doen?
 
Net bij de Tesla Store geweest en er nam iemand uitgebreid de tijd voor mij om uit te zoeken of er iets mis was met mijn bestelling en wanneer mijn auto nou geleverd zou worden. Maar de uitkomst was eigenlijk weer dat hij het ook vreemd vond dat ik al zo lang aan het wachten was en dat het VIN-koppel proces tegenwoordig automatisch gaat en hij verder ook niets kon zien. Wel kon ie mij vertellen dat het voorraadmodel wat ik eventueel op het oog had als alternatief al in Tilburg staat.

Dus ik sta nu eigenlijk op het punt mijn huidige bestelling te annuleren en het voorraadmodel te bestellen, wetende dat ie al in Tilburg staat. Die heeft dan wel een trekhaak erbij en geen FSD maar dan neem ik maar voor lief dat ik €2000 extra moet betalen dan ik had gepland. Dan heb ik em waarschijnlijk over een week. Doen?

YOLO! Gewoon besteld! *emoji: aap met handen voor ogen*

Alleen is VIN niet meteen zichtbaar op nieuwe bestelpagina (in broncode bedoel ik dus), al heb ik het nummer wel opgeslagen al zoals ik em zag in de voorraad: 5YJ3E7EA2KF38xxxx
 
Net bij de Tesla Store geweest en er nam iemand uitgebreid de tijd voor mij om uit te zoeken of er iets mis was met mijn bestelling en wanneer mijn auto nou geleverd zou worden. Maar de uitkomst was eigenlijk weer dat hij het ook vreemd vond dat ik al zo lang aan het wachten was en dat het VIN-koppel proces tegenwoordig automatisch gaat en hij verder ook niets kon zien. Wel kon ie mij vertellen dat het voorraadmodel wat ik eventueel op het oog had als alternatief al in Tilburg staat.

Dus ik sta nu eigenlijk op het punt mijn huidige bestelling te annuleren en het voorraadmodel te bestellen, wetende dat ie al in Tilburg staat. Die heeft dan wel een trekhaak erbij en geen FSD maar dan neem ik maar voor lief dat ik €2000 extra moet betalen dan ik had gepland. Dan heb ik em waarschijnlijk over een week. Doen?

2000 euro meer maar dan zonder FSD? Dat is dan eigenlijk een verlies van ongeveer 8000.. maar dan heb je wel een trekhaak en binnen een week de auto :) ik zou toch even wachten als ik jou was denk ik..
 
2000 euro meer maar dan zonder FSD? Dat is dan eigenlijk een verlies van ongeveer 8000.. maar dan heb je wel een trekhaak en binnen een week de auto :) ik zou toch even wachten als ik jou was denk ik..
Nee sorry, ik heb het verkeerd verwoord. Ik ben van plan FSD er alsnog achteraf bij te kopen alleen kost het dan €1000 meer dan in mijn originele bestelling. Plus de €1000 van de trekhaak.
 
YOLO! Gewoon besteld! *emoji: aap met handen voor ogen*

Alleen is VIN niet meteen zichtbaar op nieuwe bestelpagina (in broncode bedoel ik dus), al heb ik het nummer wel opgeslagen al zoals ik em zag in de voorraad: 5YJ3E7EA2KF38xxxx

YES !!

Leuk Tom! Ik hoop dat je hem nu snel hebt; fijn dat je het heft in eigen handen hebt genomen. Ik wacht nog 1 schip af en dan doe ik met je mee. Bestel ik die rode Tesla met wit interieur. Fijn dat ze beleefd en meedenkend zijn, maar aan een automatisch systeem heb ik niets :cool: