Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Eindelijk!!!

vanmorgen om 10u in Tilburg, héél druk, en er liep slechts 1 man rond, dus moest even 45min wachten, maar dat was de enige negatieve ervaring.

de auto werd voorgereden en op het plein gezet, de achterkant in een donkere hoek, dus neem een lampje mee voor de controle.

alles zat erop, eraan en erbij. zelfs 3 laadkabels!

er zat op de bumper een hoop krassen, die ter plekke werden gepolijst.

De eerder genoemde checklist is goud waard, en we rijden nu met het gezin al de hele dag rondjes, tijdens het laden spelen zij en plaats ik de auto-frunk veren, aluminium pedalen en de trekhaak.

wat een dŕoom.


View attachment 447462

En met een wit interieur is het een nog mooiere combinatie. ;) Maar met kinderen zou ik ook voor zwart gekozen hebben. Lol.
Geniet ervan !
 
  • Like
Reactions: Marker78
Net even gesproken (chat ) met Tesla en gevraagd of ik al een kenteken had, en ja hoor. Maar nu check ik dit kenteken bij de RDW en ik vind dan een Peugeot 5008. Ook krijg ik net een mail van delivery dat mijn leverdatum een dag eerder plaats vind, 3-sep in plaats van 4-sep. Maar in m'n account zie ik nog steeds 4-sep. Al me al weer wat vragen, nu maar een mail gestuurd naar delivery. Maar hoe dan ook lijkt het er toch op dat er een kenteken is dus dat de levering (ergens) volgende week gewoon vlekkeloos moet gaan verlopen.

Het is gewoon 4-sep. Vandaag nog een bevestigings-sms gekregen, nog een weekje
 
Eindelijk!!!

vanmorgen om 10u in Tilburg, héél druk, en er liep slechts 1 man rond, dus moest even 45min wachten, maar dat was de enige negatieve ervaring.

de auto werd voorgereden en op het plein gezet, de achterkant in een donkere hoek, dus neem een lampje mee voor de controle.

alles zat erop, eraan en erbij. zelfs 3 laadkabels!

er zat op de bumper een hoop krassen, die ter plekke werden gepolijst.

De eerder genoemde checklist is goud waard, en we rijden nu met het gezin al de hele dag rondjes, tijdens het laden spelen zij en plaats ik de auto-frunk veren, aluminium pedalen en de t
wat een dŕoom.


View attachment 447462
3 laadkabels? Ik had er maar 2. Welke 3 heb jij gekregen?
 
Eindelijk!!!

vanmorgen om 10u in Tilburg, héél druk, en er liep slechts 1 man rond, dus moest even 45min wachten, maar dat was de enige negatieve ervaring.

de auto werd voorgereden en op het plein gezet, de achterkant in een donkere hoek, dus neem een lampje mee voor de controle.

alles zat erop, eraan en erbij. zelfs 3 laadkabels!

er zat op de bumper een hoop krassen, die ter plekke werden gepolijst.

De eerder genoemde checklist is goud waard, en we rijden nu met het gezin al de hele dag rondjes, tijdens het laden spelen zij en plaats ik de auto-frunk veren, aluminium pedalen en de trekhaak.

wat een dŕoom.


View attachment 447462

Wow! Rood is óók errug mooi! Fijn dat jij em nu ook hebt! Een droom is het zéker, ik verwacht ook nog elke dag dat ik wakker word en het allemaal niet echt bleek te zijn.
 
  • Like
Reactions: Marker78
Dank voor al jullie leuke reacties!! Ik rijd al een paar dagen met een brede glimlach van/naar werk. Wat een ontspannen gevoel geeft Autopilot, ongelooflijk! Maakt ook filerijden een stuk prettiger lijkt me (al heb ik dat nog niet meegemaakt vanwege vakantieperiode nu).

De glimlach van beide zegt voldoende. :) Blij voor jou dat je hem eindelijk hebt. Geniet ervan !
Jup! Wij zijn zó blij! Dank je!

Leuk Tom!
En wat is dat witte interieur een plaatje zeg!
Volgende auto ( de Y ) doen we het anders: dan kiest mijn vrouw maar het exterieur en ik het interieur, want dat is echt chique zeg.
Wit interieur is écht het mooiste vind ik. Nu ontdekken of ik me niet verkeken heb op het schoonhouden. Ik heb al een spulletje in huis om als beschermlaag aan te brengen op het leer. Zorgt er o.a. voor dat vuil minder hecht en beschermt tegen UV straling. Eens per jaar opnieuw aanbrengen.

Ziet er prachtig uit @TomVanZummeren, geniet er van!
Dankjewel!! Zoveel mooier dan op foto's zelfs! En ik was al verliefd door de foto's.

Iedereen die HUN TESLA opgehaald hebben gefeliciteerd en zeker @TomVanZummeren, geniet er van!
Kunnen we vast zien hoe mooi die van ons ook is; echt mooie kleur!
Wij nog 3 dagen wachten en dan gaan we ook Teslatouren YES!
Ja ik heb echt helemaal geen spijt van de kleurkeuzes. Voelt als een ruimteschip van binnen en ziet er schitterend uit van buiten!

Mooie auto!
Dank je!

Prachtig kleur zo in zonlicht en het witte interieur maakt het helemaal af. Proficiat, hopelijk ben ik volgende week aan de beurt.
Ja, in het zonlicht zijn alle kleuren nóg mooier! Ik duim voor je dat je em volgende week krijgt!

Fijn @TomVanZummeren ! Ik denk dat jij het record hebt met de langste wachttijd. Het is je gegund. Schitterende combi ook, dat deep blue met wit.
Doet me ergens aan denken ;)
View attachment 447308
Ha, is dat je bedrijfslogo? Blauw is altijd al mijn lievelingskleur geweest onbewust, de helft van mijn kleding in de kast is blauw, mijn pak is blauw en mijn Apple Watch bandje is van blauw leer. En inderdaad wat duurde dit wachten lang, eventjes is leuk maar dit was echt vervelend geworden. Ik wacht trouwens nog steeds in principe hè, heb de originele bestelling nog niet geannuleerd want ik ben veel te benieuwd wanneer ik em nou had gekregen als ik had gewacht.
 
Ja, in het zonlicht zijn alle kleuren nóg mooier! Ik duim voor je dat je em volgende week krijgt!
Zit er vrees ik niet meer in. Zondag zijn we al 1 september en ging de auto geleverd zijn volgens de mail. We zijn donderdag en nog steeds geen eindfactuur en/of papieren om de wagen in te schrijven. Mijn contactpersoon is in verlof en zijn vervanger is niet te bereiken:rolleyes:
Ik heb volgende week absoluut terug een tweede wagen nodig. Het is niet het wachten waar ik mij aan erger maar het complete gebrek aan informatie. Als ze nu eens een mail zouden sturen van 'excuses, de levering wordt uitgesteld tot ...' maar neen ze laten gewoon de afgesproken afleverperiode voorbij gaan zonder meer. Als ze mij iets laten weten kan ik regelingen treffen, huurauto of iets dergelijks.
Ik heb het echt gehad met dit bedrijf, de eerste maar zeker de laatste Tesla die ik ooit zal bezitten en eigenlijk heb ik veel zin om te annuleren maar je moet ook eerst iemand kunnen bereiken om dit te doen! Ik kan hier onmiddellijk een BMW X5 Hybride ophalen die ze in stock staan hebben dus twijfel hard om dit te doen.
 
Zit er vrees ik niet meer in. Zondag zijn we al 1 september en ging de auto geleverd zijn volgens de mail. We zijn donderdag en nog steeds geen eindfactuur en/of papieren om de wagen in te schrijven. Mijn contactpersoon is in verlof en zijn vervanger is niet te bereiken:rolleyes:
Ik heb volgende week absoluut terug een tweede wagen nodig. Het is niet het wachten waar ik mij aan erger maar het complete gebrek aan informatie. Als ze nu eens een mail zouden sturen van 'excuses, de levering wordt uitgesteld tot ...' maar neen ze laten gewoon de afgesproken afleverperiode voorbij gaan zonder meer. Als ze mij iets laten weten kan ik regelingen treffen, huurauto of iets dergelijks.
Ik heb het echt gehad met dit bedrijf, de eerste maar zeker de laatste Tesla die ik ooit zal bezitten en eigenlijk heb ik veel zin om te annuleren maar je moet ook eerst iemand kunnen bereiken om dit te doen! Ik kan hier onmiddellijk een BMW X5 Hybride ophalen die ze in stock staan hebben dus twijfel hard om dit te doen.


Uhhm een BMW X5 hybride of een Tesla model 3 SR+ Het lijkt mij niet dat je dan een keuze hebt? Ik weet niet hoe het in België zit, maar in Nederland zou dat financieel nogal wat impliceren. Als het financieel niet uitmaakt zou ik gelijk de Tesla hebben geannuleerd, ook al zouden ze hem op tijd hebben opgeleverd en hem met slingers en al aan je hebben uitgeleverd
 
Uhhm een BMW X5 hybride of een Tesla model 3 SR+ Het lijkt mij niet dat je dan een keuze hebt? Ik weet niet hoe het in België zit, maar in Nederland zou dat financieel nogal wat impliceren. Als het financieel niet uitmaakt zou ik gelijk de Tesla hebben geannuleerd, ook al zouden ze hem op tijd hebben opgeleverd en hem met slingers en al aan je hebben uitgeleverd
Is geen nieuwe wagen, jonge tweedehands die in dezelfde prijsklasse ligt. Het gaat erom dat die direct beschikbaar is.
En ik zou liever de SR+ rijden dan de X5;) maar ze kunnen gewoonweg niet afleveren.
 
Die ontbreekt.
Bij mij niet. Gisteren opgehaald. Geen gekke dingen kunnen ontdekken aan de auto, alleen wat krasjes op de motorkap die ze er met een poetsmachine afgepoetst hebben. Blauwe mennekes laadkabel waren ze vergeten in de auto's te leggen, gelukkig zag ik het op tijd en kon er eentje uit een doos pakken. Toch balen als je thuis komt en die kabel blijkt niet in de auto te liggen (toch een kabel van 300 euro toch?)
 
Tesla medewerker aan de lijn gekregen. Sta weer even ver, mijn auto die normaal gisteren in Gent ging staan is nergens te bespeureno_O
Ze hebben ook geen idee wanneer ik hem kan verwachten want mijn configuratie is momenteel nergens beschikbaar!
Het enige lichtpuntje is dat ze voor mij een vervangwagen gaan voorzien als het nog langer dan 2 weken zou duren.
Initiële levering eind mei, dan eind juni, vervolgens halfweg augustus, eind augustus en nu ????
Ik kan er alleen nog :D om lachen:confused:
 
Tesla medewerker aan de lijn gekregen. Sta weer even ver, mijn auto die normaal gisteren in Gent ging staan is nergens te bespeureno_O
Ze hebben ook geen idee wanneer ik hem kan verwachten want mijn configuratie is momenteel nergens beschikbaar!
Het enige lichtpuntje is dat ze voor mij een vervangwagen gaan voorzien als het nog langer dan 2 weken zou duren.
Initiële levering eind mei, dan eind juni, vervolgens halfweg augustus, eind augustus en nu ????
Ik kan er alleen nog :D om lachen:confused:

Lekker verhaal weer. Zo stellen het geduld van de klant wel op de proef. Echt ontzettend slecht.
 
  • Like
Reactions: Hayden
Vandaag ook iemand gesproken. De mail met verwachte leverdatum tussen 1 en 8 september is wat optimistisch. De daadwerkelijke ETA is 13 september. De auto staat nabij de haven in Zeebrugge op een schip maar omdat er nog 8 boten gelost moeten worden (niet van Tesla) duurt het even voordat alles eruit is. Er is namelijk maar 1 uitrit oid gaf de meneer aan. Daarna nog het hele transport etc naar Nederland.

Twee weken wachten lukt me nog wel... :)
 
Nu ook eindfactuur gekregen, ....maar met een fout in natuurlijk:rolleyes:
Nogmaals gebeld en ze gaan een nieuwe sturen.
Kreeg ook te horen dat levering tegen halfweg september zal gebeuren, dus wederom 14 dagen uitgesteld:(

Mijn eindfactuur is deze namiddag ook zichtbaar geworden - vermelde afleverdatum staat op 12 september, dit is dezelfde als reeds werd gemeld door de sales advisor van Gent.. Wat wat er precies mis bij jouw factuur?