You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb die van mij besteld bij de LM eind Juli, en op 22Aug een RN gekregen voor een Black/Black SR+. Nog niets, helaas. Wat bedoel je precies bij VIn in de broncode, trouwens?
Waardeloos... Als dit bij andere automerken zou gebeuren zouden de kranten vol staan.Ik heb een RN vanaf 5 juni. Tesla weet van niks. LM is Tesla aan het pushen om te leveren want dit klopt gewoon niet. Zoals je hier mooi kan volgen is de doorloop tijd nu gemiddeld enkele weken terwijl ik al 4 maanden wacht.
We wachten maar weer af :/
Al lijkt het bijna zinvoller om opnieuw te bestellen....
Zou wel pushen om dit voor 7 okt as.te regelen want Tesla heeft aangegeven dat orders geplaatst voor die datum in principe in 2019 geleverd zullen worden. Zou daarnaast bv ook eens kijken of je configuratie bij de voorraadmodellen staat of dat de LM een leverdatumrestrictie heeft aangegeven.Ik heb een RN vanaf 5 juni. Tesla weet van niks. LM is Tesla aan het pushen om te leveren want dit klopt gewoon niet. Zoals je hier mooi kan volgen is de doorloop tijd nu gemiddeld enkele weken terwijl ik al 4 maanden wacht.
We wachten maar weer af :/
Al lijkt het bijna zinvoller om opnieuw te bestellen....
Zou wel pushen om dit voor 7 okt as.te regelen want Tesla heeft aangegeven dat orders geplaatst voor die datum in principe in 2019 geleverd zullen worden. Zou daarnaast bv ook eens kijken of je configuratie bij de voorraadmodellen staat of dat de LM een leverdatumrestrictie heeft aangegeven.
De order is al geplaatst dus dat zou goed moeten zijn. Eerder heb ik al eens voorgesteld om een voorraad model te nemen. Dit was volgens heb niet mogelijk.
Vandaag gebeld met Tesla en kreeg te horen dat de order 'geflagged' was. Dit zou volgens de medewerker betekenen dat er volgende week iemand mee aan de slag gaat (kwartaal afgelopen) en moet vrijdag terugbellen.
Well nummer/keuze in het keuzemenu heb je gekozen? Ik krijg vrijwel altijd een automatisch antwoord, en dan wordt de verbinding verbroken.
Volgens mij optie 1.
Kreeg direct iemand aan de lijn, schrok er bijna van
Haha, kan ik me voorstellen. Ik ga t morgen proberen, thanks.
013 799 9525 Dit nummer trouwens toch?
Probeer deze eens:
0137998814
We moeten inderdaad maar afwachten. Volgens mij worden er een stuk minder SR+ modellen gefabriceerd. Als je op de inventory lijst kijkt, dan zijn er genoeg LR modellen beschikbaar.
Tot op heden is het radiostilte vanuit Tesla. De LM gaf aan dat de levering rond 1/10 zou zijn. Dat gaan we uiteraard niet meer halen. Ze verwachten ergens in november uit te leveren.
Net alleraardigst te woord gestaan. Heb in juli besteld en nog geen VIN. Hij heeft alles uitgezocht en blijkbaar niets aan de hand. Hij gaf wel aan dat er over 2-3 weken weer nieuwe VINs gekoppeld gaan worden en gaf aan daar op te wachten. Uitleveringen zullen dan eind oktober begin november zijn. Allemaal afhankelijk van wat er op de boten staat. Ik zie echter dat er nog steeds geen boten onderweg zijn.Thanks, net aan de lijn gehad, maar hij was een beetje geirriteerd volgens mij, hij vroeg niet eens om mijn RN. Hij kon wel zeggen dat ik aangezien ik de RN in Augustus heb gekregen, nog wel de auto gewoon dit jaar krijg. Verder wilde/kon hij niets zeggen
Afwachten maar weer.
Net alleraardigst te woord gestaan. Heb in juli besteld en nog geen VIN. Hij heeft alles uitgezocht en blijkbaar niets aan de hand. Hij gaf wel aan dat er over 2-3 weken weer nieuwe VINs gekoppeld gaan worden en gaf aan daar op te wachten. Uitleveringen zullen dan eind oktober begin november zijn. Allemaal afhankelijk van wat er op de boten staat. Ik zie echter dat er nog steeds geen boten onderweg zijn.
Waaaaaat? Heb jij het al???? Je hebt toch geen FSD?Holy *sugar*! Tesla software v10 is echt te gek! Helemaal voor mensen die alleen de partial premium optie hebben. Want vanaf nu is er de browser, Spotify, Netflix en YouTube die allemaal gebruik maken van de ingebouwde LTE verbinding van de auto!!
Wel staat er in de release notes dat dit tijdelijk is. Maar ik vraag me af wat er dan gebeurt als ze het weer uitzetten... krijg ik dan de optie om een maandelijks bedrag te betalen o.i.d. om het te kunnen houden? Anders is het gewoon gemeen!
Holy *sugar*! Tesla software v10 is echt te gek! Helemaal voor mensen die alleen de partial premium optie hebben. Want vanaf nu is er de browser, Spotify, Netflix en YouTube die allemaal gebruik maken van de ingebouwde LTE verbinding van de auto!!
Wel staat er in de release notes dat dit tijdelijk is. Maar ik vraag me af wat er dan gebeurt als ze het weer uitzetten... krijg ik dan de optie om een maandelijks bedrag te betalen o.i.d. om het te kunnen houden? Anders is het gewoon gemeen!
Waaaaaat? Heb jij het al???? Je hebt toch geen FSD?