Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

EV parkeerplaats(en) in gebruik door ICE of goed gehandhaafd? Acties?

This site may earn commission on affiliate links.
In Amstelveen zijn te weinig publieke laadplekken. Of teveel EV/PHEV's? Heb al 2x papiertjes bij moeten printen. Vooral in het weekend bezoek dat niet ziet dat ze op een laadplaats staan. Dus voor als mijn buurman thuis komt met zijn PHEV toch weer een leuk briefje onder de ruit gedaan. De zwarte Tesla is van mij.
image.jpg

image.jpg
 
Last edited:
SHAME
Vandaag, markthal Rotterdam...alle 8 parkeerplaatsen met laadpunten bezet. 4 outlanders waarvan 1 niet aan het laden was maar wat het ALLER ALLER ERGSTE was... Een Tesla die NIET laadde. SHAME. SHAME.SHAME!!!
8fac24009992b98191a95c17befe7967.jpg

Je ziet 2 blauwe lampjes, maar die Tesla was niet aan het laden. Was een ander die met wen lange kabel in was geplugd een plek verder.
 
Last edited:
SHAME
Vandaag, markthal Rotterdam...alle 8 parkeerplaatsen met laadpunten bezet. 4 outlanders waarvan 1 niet aan het laden was maar wat het ALLER ALLER ERGSTE was... Een Tesla die NIET laadde. SMAME.

Kan ook komen doordat de linker of de rechter auto aan de verkeerde kant heeft ingeplugd? En dat de Tesla rijder daar pas achter kwam nadat hij zijn auto met veel moeite had ingeparkeerd (2013 dus geen autopilot). Laten we uitgaan van de beste intenties, het is immers een Tesla rijder... :rolleyes:
 
Kan ook komen doordat de linker of de rechter auto aan de verkeerde kant heeft ingeplugd? En dat de Tesla rijder daar pas achter kwam nadat hij zijn auto met veel moeite had ingeparkeerd (2013 dus geen autopilot). Laten we uitgaan van de beste intenties, het is immers een Tesla rijder... :rolleyes:

ja joh, en dan laat je hem staan.. Of je parkeert hem achterwaarts om... ach, laat maar ;)
 
Laatste keer dat ik in de markthal was deed het oplaadpunt van mijn vak het niet en heb ik hem in het punt van het vak ernaast geprikt zonder de S te verplaatsen.
Als dan iemand anders hem zet op de plaats van het laadpunt waarop ik aan het laden ben dan staat ie niemand in de weg, totdat ik vertrek.
 
Last edited:
De foto doet anders vermoeden :)

Als mensen eens leerden om goed in de vakken te parkeren dan past het prima. Je kan met de S volledig op het grijze vlak en als je vooruit parkeert (wat je daar echt moet doen, je zit daar direct achter de ingang) en dan kan he ook nog als je zo een 10cm van de muur blijft zelfs voorbij de groene streep met je kont.
 
Als mensen eens leerden om goed in de vakken te parkeren dan past het prima. Je kan met de S volledig op het grijze vlak en als je vooruit parkeert (wat je daar echt moet doen, je zit daar direct achter de ingang) en dan kan he ook nog als je zo een 10cm van de muur blijft zelfs voorbij de groene streep met je kont.

Haha. 10 cm is veel te spannend voor de meesten. Ik dacht zojuist dat t nog wel paste maar zat al op die betonnen bloembak . Gelukkig heel zachtjes...