TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

Evenementen, roadtrips en meetings overzicht

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by PimEffting, Oct 7, 2016.

1. PimEffting

PimEffting Member

Het leek/lijkt* mij handig om een centraal topic te hebben over opkomende evenementen, roadtrips en meetings.

Zelf kan ik deze post niet editen, maar het is handig om de agenda eens in de zoveel posts te herhalen.
    Dan hebben we een mooi "levend" overzicht.

2016
    Oktober

2 zondag: Model X meeting & roadtrip, TE LAAT!, Tesla Model X owners do ‘the wave’ at a Supercharger, a new trend?
    21 vrijdag: Tesla testritten BurgGolf Wijchen, Tesla Golftour - BurgGolf Wijchen
    22/23 zaterdag/zondag: Road Trip Ardennen/Elzas, nog plaats beschikbaar, Weekend 22&23 oktober MEGA roadtrip Ardennen/Elzas

2017
    Januari

??: nieuwjaarsborrel (wie? wanneer? waar? :))
    Mei
    17 zaterdag: E-rally, nog kaarten beschikbaar, toertocht met 100+ Tesla's voor het goede doel, E-rally – Toertocht voor volledig elektrische voertuigen

• Like x 1
  2. Rick A.

Rick A. Member

E-rally is volgens mij 20 mei 2017.
    Was er al een datum geprikt voor het bliksembezoek aan de alpen?

3. Desiré

Desiré Member

Wat betreft de nieuwjaarsborrel, ik heb getracht op 17 juni een "zomerborrel" te organiseren, maar daar was toen bar weinig interesse is. Kan aan de locatie gelegen hebben want die had ik toen bedacht aan de Waalkade in Nijmegen. Geen idee of dat nu echt een belemmering is. Het is niet zo moeilijk om iets te organiseren maar dan wel leuk dat er wat animo is. Daarbij is het volgende jaar nog even weg, maar hierbij alvast mijn bijdrage aan dit draadje.

4. PimEffting

PimEffting Member

#4 PimEffting, Oct 7, 2016
    Last edited: Oct 7, 2016
    Ik heb al een bril, maar die heeft niet geholpen :( Bedankt voor de tip!
    Bliksembezoek: ik begreep van John dat we een uitnodiging hadden van een Italiaanse tesla eigenaar voor een meeting ergens in november. Zal hem even vragen hoe het precies zit.

Bedankt voor je aanvulling. Als je het wilt organiseren, dan lijkt het mij nuttig om in het overzicht te plaatsen.
    Via de roadtriptravel.club kan ik ook op de site en nieuwsbrief de evenementen "pushen" om wat meer mensen enthousiast te maken.
    Dus probeer het zeker in 2017 opnieuw! :)
    Ik zal 'm er vast bij zetten met wat vraagtekens.

2016
    Oktober

2 zondag: Model X meeting & roadtrip, TE LAAT!, Tesla Model X owners do ‘the wave’ at a Supercharger, a new trend?
    21 vrijdag: Tesla testritten BurgGolf Wijchen, Tesla Golftour - BurgGolf Wijchen
    22/23 zaterdag/zondag: Road Trip Ardennen/Elzas, nog plaats beschikbaar, Weekend 22&23 oktober MEGA roadtrip Ardennen/Elzas

2017
    Januari

??: nieuwjaarsborrel (wie? wanneer? waar? :))
    Mei
    20 zaterdag: E-rally, nog kaarten beschikbaar, toertocht met 100+ Tesla's voor het goede doel, E-rally – Toertocht voor volledig elektrische voertuigen
    Juni
    ??: mogelijke zomerborrel door Desiré
    Juli
    1 zaterdag: Formule E race in Brussel

5. ErnstT

ErnstT Active Member

19059920_10213113152252307_4882444447097583720_n.jpg

via facebook, Birgit Junker

6. Rick A.

Rick A. Member

7. MissAutobahn

MissAutobahn Elon, please ramp up Fremont in ludicrous mode!

Wat fijn, dat @ErnstT al vroeger wakker was.
    Ik wilde het hier net posten :D

Misschien voor enkele uit Nederland of België een leuke dagtocht, zelfs met overnachting in het kasteel als je het hele weekend naar Frankfurt e.o. wilt komen.
    Het Is een schitterende Location met een grandioos uitzicht over de skyline van Frankfurt.
    En zondag dan bijvoorbeeld nog langs de roots van het Nederlandse koningshuis over Weilburg of Nassau naar de Suc in Mogendorf om weer naar huis te komen.

Ik verheug me op iedereen die komt.

8. Maarten

Maarten Active Member

Hmmm, niet op die datum, maar wellicht later een keer om te golfen en de route terug te rijden als boven beschreven door @MissAutobahn, lijkt mij wel wat.

9. S-19910

S-19910 Driving Model-S #19910

dan doen we al met een paar andere Tesla-rijders een rondje Engeland-Wales-Schotland.:p

Roadtrip UK 2017

• Like x 1
  10. herb_k

herb_k Member

Zondag 9 Juli a.s.wordy de eerste "Tesla(nd) Summer Rally & Meeting" georganiseerd
    De start van de rally (puzzeltocht) is 9 juli tussen 11:30 en 13:30. Na een rit door en rond het pittoreske Almere van ongeveer 60 km komt u uit bij de "Tesla(nd) Summer Meeting".
    Daar zijn diverse demonstraties te zien en gratis hapjes en drankjes voor de Teslarijders.
    Tijdens de start van de Rally wordt uw vertrektijd en acculading genoteerd en bij aankomst de tijd en resterende acculading.
    Degene die de minste strafpunten, het zuinigst gereden heeft en het dichtst bij de target tijd aankomt, kan mooie prijzen winnen! Deelname is ook van dit evenement gratis.
    Bij vertrek ontvangt u een controlekaart. De instructies voor de te rijden route en de opdrachten komen in de browser op uw touchscreen te staan.
    U kunt ook afzonderlijk aan 1 van beide evenementen meedoen
    Deelname is gratis, maar aanmelding wordt op prijs gesteld!
    http://bit.ly/teslameeting

IMG_6619.JPG

• Like x 1
  11. MissAutobahn

Ik denk eerder, dat de kasteelheer van Schloss Kronberg een gedeelte van zijn tuin heeft uitbesteed aan golfers, om niet zelf het gras te moeten maaien. Het park is ontzettend groot. Vanaf de weg door de poort zie je het optrekje ook nog niet liggen.

12. PimEffting

PimEffting Member

13. René ZAP

René ZAP Member

Leuk Pim. Ik heb mij al weer ingeschreven

• Like x 1
  14. Wim S.

Wim S. Supporting Member

Zie je je oude S nog weer een keer :)

15. ErnstT

ErnstT Active Member

ligt er een SuC halverwege de oprit ;)

• Funny x 1
  16. MissAutobahn

LOL
    Nou... laadmogelijkheden zijn er wel direkt aan het kasteel, maar aan de poort heb je toch wel een kleine 60% rest accu nodig... en het gaat ook nog bergop. Dus het beste nog vol laden in Wiesbaden, want ik help niet duwen :p;).

Extraatje van het Schlosshotel:
    Onder alle deelnemers vindt er nog een verloting plaats met een aantal leuke prijzen. Onder andere een diner voor twee ( ik onderhandel nog over een gratis overnachting).

RESERVEREN KAN NU NOG BIJ MIJ TOT UITERLIJK 14JULI

Screenshot_20170618-154050.jpg

17. PimEffting

PimEffting Member

Het event op 30/7 is geannuleerd wegens te weinig aanmeldingen. Dan worden de kosten te hoog per deelnemer :-(

Wel een nieuw event: een 4-daagse Roadtrip door o.a. de Vogezen van vrijdag 4 t/m maandag 7 augustus!
    vr 4 t/m ma 7 augustus 2017: 4-daagse roadtrip o.a. Vogezen
    We zitten nu op 3 auto's dus het gaat zeker door.

18. René ZAP

René ZAP Member

Gaaf Wim. Hoop dat hij mij nog herkend.

19. Billy

Billy Member

Denk dat je je dan wel even moet scheren..:p

• Funny x 1
  20. Wim S.

Wim S. Supporting Member

Ik weet niet of jij hem nog wel herkent. In de cockpit is alle black piano vervangen door carbon.

Share This Page