Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Evenementen, roadtrips en meetings overzicht

This site may earn commission on affiliate links.
Het leek/lijkt* mij handig om een centraal topic te hebben over opkomende evenementen, roadtrips en meetings.

Zelf kan ik deze post niet editen, maar het is handig om de agenda eens in de zoveel posts te herhalen.
Dan hebben we een mooi "levend" overzicht.

2016
Oktober

2 zondag: Model X meeting & roadtrip, TE LAAT!, Tesla Model X owners do ‘the wave’ at a Supercharger, a new trend?
21 vrijdag: Tesla testritten BurgGolf Wijchen, Tesla Golftour - BurgGolf Wijchen
22/23 zaterdag/zondag: Road Trip Ardennen/Elzas, nog plaats beschikbaar, Weekend 22&23 oktober MEGA roadtrip Ardennen/Elzas

2017
Januari

??: nieuwjaarsborrel (wie? wanneer? waar? :))
Mei
17 zaterdag: E-rally, nog kaarten beschikbaar, toertocht met 100+ Tesla's voor het goede doel, E-rally – Toertocht voor volledig elektrische voertuigen
 
  • Like
Reactions: Tampert
Wat betreft de nieuwjaarsborrel, ik heb getracht op 17 juni een "zomerborrel" te organiseren, maar daar was toen bar weinig interesse is. Kan aan de locatie gelegen hebben want die had ik toen bedacht aan de Waalkade in Nijmegen. Geen idee of dat nu echt een belemmering is. Het is niet zo moeilijk om iets te organiseren maar dan wel leuk dat er wat animo is. Daarbij is het volgende jaar nog even weg, maar hierbij alvast mijn bijdrage aan dit draadje.
 
E-rally is volgens mij 20 mei 2017.
Was er al een datum geprikt voor het bliksembezoek aan de alpen?
Ik heb al een bril, maar die heeft niet geholpen :( Bedankt voor de tip!
Bliksembezoek: ik begreep van John dat we een uitnodiging hadden van een Italiaanse tesla eigenaar voor een meeting ergens in november. Zal hem even vragen hoe het precies zit.

Wat betreft de nieuwjaarsborrel, ik heb getracht op 17 juni een "zomerborrel" te organiseren, maar daar was toen bar weinig interesse is. Kan aan de locatie gelegen hebben want die had ik toen bedacht aan de Waalkade in Nijmegen. Geen idee of dat nu echt een belemmering is. Het is niet zo moeilijk om iets te organiseren maar dan wel leuk dat er wat animo is. Daarbij is het volgende jaar nog even weg, maar hierbij alvast mijn bijdrage aan dit draadje.
Bedankt voor je aanvulling. Als je het wilt organiseren, dan lijkt het mij nuttig om in het overzicht te plaatsen.
Via de roadtriptravel.club kan ik ook op de site en nieuwsbrief de evenementen "pushen" om wat meer mensen enthousiast te maken.
Dus probeer het zeker in 2017 opnieuw! :)
Ik zal 'm er vast bij zetten met wat vraagtekens.


2016
Oktober

2 zondag: Model X meeting & roadtrip, TE LAAT!, Tesla Model X owners do ‘the wave’ at a Supercharger, a new trend?
21 vrijdag: Tesla testritten BurgGolf Wijchen, Tesla Golftour - BurgGolf Wijchen
22/23 zaterdag/zondag: Road Trip Ardennen/Elzas, nog plaats beschikbaar, Weekend 22&23 oktober MEGA roadtrip Ardennen/Elzas

2017
Januari

??: nieuwjaarsborrel (wie? wanneer? waar? :))
Mei
20 zaterdag: E-rally, nog kaarten beschikbaar, toertocht met 100+ Tesla's voor het goede doel, E-rally – Toertocht voor volledig elektrische voertuigen
Juni
??: mogelijke zomerborrel door Desiré
Juli
1 zaterdag: Formule E race in Brussel
 
Last edited:
19059920_10213113152252307_4882444447097583720_n.jpg


via facebook, Birgit Junker
 
View attachment 231396

via facebook, Birgit Junker
Wat fijn, dat @ErnstT al vroeger wakker was.
Ik wilde het hier net posten :D

Misschien voor enkele uit Nederland of België een leuke dagtocht, zelfs met overnachting in het kasteel als je het hele weekend naar Frankfurt e.o. wilt komen.
Het Is een schitterende Location met een grandioos uitzicht over de skyline van Frankfurt.
En zondag dan bijvoorbeeld nog langs de roots van het Nederlandse koningshuis over Weilburg of Nassau naar de Suc in Mogendorf om weer naar huis te komen.

Ik verheug me op iedereen die komt.
 
Zondag 9 Juli a.s.wordy de eerste "Tesla(nd) Summer Rally & Meeting" georganiseerd
De start van de rally (puzzeltocht) is 9 juli tussen 11:30 en 13:30. Na een rit door en rond het pittoreske Almere van ongeveer 60 km komt u uit bij de "Tesla(nd) Summer Meeting".
Daar zijn diverse demonstraties te zien en gratis hapjes en drankjes voor de Teslarijders.
Tijdens de start van de Rally wordt uw vertrektijd en acculading genoteerd en bij aankomst de tijd en resterende acculading.
Degene die de minste strafpunten, het zuinigst gereden heeft en het dichtst bij de target tijd aankomt, kan mooie prijzen winnen! Deelname is ook van dit evenement gratis.
Bij vertrek ontvangt u een controlekaart. De instructies voor de te rijden route en de opdrachten komen in de browser op uw touchscreen te staan.
U kunt ook afzonderlijk aan 1 van beide evenementen meedoen
Deelname is gratis, maar aanmelding wordt op prijs gesteld!
http://bit.ly/teslameeting


IMG_6619.JPG
 
  • Like
Reactions: Basvdpoel
Staat ook nog eens midden op een golfbaan. Misschien iets voor @Bernie298 om een voorgenomen meeting te organiseren?
Ik denk eerder, dat de kasteelheer van Schloss Kronberg een gedeelte van zijn tuin heeft uitbesteed aan golfers, om niet zelf het gras te moeten maaien. Het park is ontzettend groot. Vanaf de weg door de poort zie je het optrekje ook nog niet liggen.
 
ligt er een SuC halverwege de oprit ;)
LOL
Nou... laadmogelijkheden zijn er wel direkt aan het kasteel, maar aan de poort heb je toch wel een kleine 60% rest accu nodig... en het gaat ook nog bergop. Dus het beste nog vol laden in Wiesbaden, want ik help niet duwen :p;).

Extraatje van het Schlosshotel:
Onder alle deelnemers vindt er nog een verloting plaats met een aantal leuke prijzen. Onder andere een diner voor twee ( ik onderhandel nog over een gratis overnachting).

RESERVEREN KAN NU NOG BIJ MIJ TOT UITERLIJK 14JULI

Screenshot_20170618-154050.jpg