Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Featurerequests - welke nieuwe functionaliteit wil jij?

This site may earn commission on affiliate links.
Hi,

sinds september 2018 rijd ik in een Model X. Ik vind de X tot nu toe een waanzinnige wagen. Wat mij als IT'er het meest blijft fascineren, is het principe dat functionaliteit middels updates eenvoudig wordt verbeterd, aangepast of zelfs toegevoegd. Iets wat je (vrijwel) bij geen ander merk aantreft. Op dit gebied is Tesla heer en meester.

Toch is er altijd nog wat te wensen. In vorige SUV's (recent een Audi en een Volvo) ben ik veel dingen tegengekomen, die beter werken, slimmer werken, of überhaupt aanwezig zijn. Maar in plaats van te klagen, ben ik begin vorige maand begonnen met al mijn feature requests op te pennen. Daar staat bv. ook de hatch kick sensor van bij waar Cyril mee bezig is, maar ook de onlangs uitgerolde emergency braking.

Kijk hier eens naar mijn feature requests: mijn feature requests

Ik ben heel benieuwd naar jullie ideeën, en schroom niet om ze toe te voegen, hier in de comments en natuurlijk op de website daar!
 
  • Disagree
Reactions: Dreistein
Leuk een link met gelijk je referral code in beeld.
Hi Eelco,

Jij ook een fijne avond, dankjewel. Je kijkt vast en zeker ook geen Tesla-filmpjes meer op YouTube vanwege alle referrals? Probeer morgen wat meer zoetigheid tot je te nemen, dit zure is maar niks.

En vergeet vooral niet in de comments op te pennen welke features je graag nog zou zien.

Groet!
 
Hi,

sinds september 2018 rijd ik in een Model X. Ik vind de X tot nu toe een waanzinnige wagen. Wat mij als IT'er het meest blijft fascineren, is het principe dat functionaliteit middels updates eenvoudig wordt verbeterd, aangepast of zelfs toegevoegd. Iets wat je (vrijwel) bij geen ander merk aantreft. Op dit gebied is Tesla heer en meester.

Toch is er altijd nog wat te wensen. In vorige SUV's (recent een Audi en een Volvo) ben ik veel dingen tegengekomen, die beter werken, slimmer werken, of überhaupt aanwezig zijn. Maar in plaats van te klagen, ben ik begin vorige maand begonnen met al mijn feature requests op te pennen. Daar staat bv. ook de hatch kick sensor van bij waar Cyril mee bezig is, maar ook de onlangs uitgerolde emergency braking.

Kijk hier eens naar mijn feature requests: mijn feature requests

Ik ben heel benieuwd naar jullie ideeën, en schroom niet om ze toe te voegen, hier in de comments en natuurlijk op de website daar!

Leuk maar hoe komt dit bij Tesla? Kijkend naar welke ideeën toprated zijn / waren en dan de rating van ideeën die geïmplementeerd zijn, lijkt dit niet een effectief middel om ideeën te delen met Tesla.

Verder snap ik de reactie van Eelco wel. Waarom linken naar jou profiel met pontificaal jou referral in beeld i.p.v. linken naar homepage en b.v. hier ook in je comments wat ideeën te delen zodat we hier een discussie kunnen hebben. Misschien bedoel je het niet zo, maar komt op mij over als iemand die vooral zijn referal code wil slijten.
 
  • Like
  • Disagree
Reactions: dick1980 and Xfrank
er zijn al een dozijn van die feature request sites. voeg je verzoeken liever daar toe en vergeet ze vooral niet allemaal in het engels individuete emails te sturen naar [email protected] want dat is het enige waar tesla naar kijkt. Natuurlijk ook @elonmusk zijn twitter maar dan moet je de mazzel hebben dat hij jouw berichtje ziet en ook nog een goed idee vind.
 
Leuk maar hoe komt dit bij Tesla?

Wie zal het zeggen? Ik Twitter ook vrijwel elk idee naar @elonmusk.

Waarom linken naar jou profiel met pontificaal jou referral in beeld i.p.v. linken naar homepage?

Weet je dat ik er geen moment bij het stil gestaan? Ik kijk zelf helemaal niet naar die code, ik ben er zelfs niet bewust mee bezig. Jullie blijkbaar wel, maar ook niet (bepaald) op een positieve manier... Ik ben geen forum-fanaat, en niet bekend met dit soort ongeschreven regels (niet linken naar sites waar mogelijk ook een referral code kan worden getoond). 'Verlicht' mij gerust, maar een wat positiever grondhouding vind ik zelf veel prettiger.

Misschien bedoel je het niet zo, maar komt op mij over als iemand die vooral zijn referal code wil slijten.

"Assumption is the mother of..." ;)

er zijn al een dozijn van die feature request sites.

Wil je misschien hier wat linkjes plakken? Dan ga ik ze spammen! Ik heb ze in elk geval nog niet gevonden...

vergeet ze vooral niet allemaal in het engels individuete emails te sturen naar [email protected]

Goeie tip, ga ik ook doen!
 
Wil je misschien hier wat linkjes plakken? Dan ga ik ze spammen! Ik heb ze in elk geval nog niet gevonden...

Mijn fout, aanname gemaakt dat je linkte naar je eigen website omdat het forum niet de link maar de pagina title toont. Dit is één van de drie bekendere. Je hebt ook nog Features | TeslaTap die er heel lang geleden al mee is begonnen maar met een verschrikkelijke user experience en nog een bekende van één van de grotere fora maar de naam schiet me niet te binnen.
 
Mijn fout, aanname gemaakt dat je linkte naar je eigen website omdat het forum niet de link maar de pagina title toont.

My bad, ik vond dit zelf esthetisch mooier. Maar ik begrijp dus dat het bijdraagt aan de verwarring, ik zal de link aanpassen naar de werkelijke URL (thanks voor die tip!).

Je hebt ook nog Features | TeslaTap die er heel lang geleden al mee is begonnen maar met een verschrikkelijke user experience

'Verschrikkelijk' is hier de understatement van de dag... :eek:

Dank voor je reactie in elk geval!