Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.1

This site may earn commission on affiliate links.
En hier nog n fan van de agenda.

Ik ben ook fan van de agenda. Zet tegenwoordig altijd het adres bij een afspraak. Als ik in mijn agenda een adres vanuit mijn adresboek selecteer dan komt er te staan "werk van dhr.x straat huisnummer plaats". (Ik werk met iCal op Mac en IPhone ).
Met de toevoeging "werk van dhr.x" kan echter de routeplanner niet overweg. Iemand een idee hoe dat kan of hoe dat simpel te omzeilen?
 
Jij durft. Zo heb ik eens 3uur ergens gestrand gestaan omdat de auto nog aan het updaten was en ik er van uit ging dat het in anderhalf uur klaar was [emoji6] (was ergens in november 2013 de eerste grote update)
Ach altijd nog beter dan je auto bricken ;)

Inmiddels is de update ook in Noord Oost Brabant gearriveerd ;). Is de eerste keer dat ik een update meemaak. Ben benieuwd. Om een uurtje of 9 eens kijken bij de auto of ie 't nog doet... :).
 
Nou, van het verbeterde ruitenwisseralgoritme merk ik bijzonder weinig. Het is nog net zo belabberd als voorheen.

Ook kan ik nu ineens niet meer een mobiel gesprek beeindigen door op END CALL te drukken. Dat blijft gewoon hangen (en de beltijd loopt door, terwijl er op de GSM al is opgelegd). Dan verdwijnt na een 15 seconden toch het telefoonscherm en krijg ik de melding dat er geen telefoon meer verbonden is (wat wel zo is, want een paar seconden later werkt het weer).

Spotify is wel zalig!
 
Eerste indruk. Duurde even voordat CC er in kwam en behoorlijk langer voordat AS mogelijk werd. Rondje om gereden, snelweg maar weer was slecht. Daarom werkte hij niet lekker. Ik had begrepen dat eerdere auto's samen een soort van ideale lijn op de kaart gezet hadden maar daar merkte ik niets van. Heb expres het stuk weg gereden waarvan je niet kunt beweren dat daar nog geen Tesla's reden (4 baansweg langs de beide Tesla fabrieken) maar hij reed als een dronkenman. Zelfs bijna het gras in en raakte toch de kluts kwijt bij een afrit. Ging bij Gilze de A58 af en dacht dat hij vaart zou minderen daar maar hij wilde gewoon met 125 de afrit af. Tot nu toe dus nog wat tegenvallend maar morgen naar Nijmegen bij daglicht. Spotify is erg goed. Eerste drie zoekakties: Sprookjesboom musical, K3 en Kinderen voor Kinderen maar dat was met dit gezelschap te verwachten.