Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.1

This site may earn commission on affiliate links.
Het staat ook al op de site:

During this Beta stage of Summon, we would like customers to become familiar with it on private property. Eventually, your Tesla will be able to drive anywhere across the country to meet you, charging itself along the way. It will synch with your calendar to know exactly when to arrive.

Leker staaltje Tesla marketing taal.
"your FUTURE Tesla" zou correcter zijn.
 
Dit soort van grappen en grollen zorgt voor media aandacht = gratis reclame en dat verkoopt wagens natuurlijk. Hebben de jongens en meisjes van Tesla tijdens het Brusselse autosalon weer iets om over te praten met potentiële klanten. Salonkortingen zijn bij Tesla toch niet aan de orde. :smile:
 
Dit soort van grappen en grollen zorgt voor media aandacht = gratis reclame en dat verkoopt wagens natuurlijk. Hebben de jongens en meisjes van Tesla tijdens het Brusselse autosalon weer iets om over te praten met potentiële klanten. Salonkortingen zijn bij Tesla toch niet aan de orde. :smile:

Ik zie ook een aantal problemen met dit hele verhaal, en dat is dan vooral (weer) een van verwachtingen die niet kunnen worden waargemaakt. Technisch zal het wel kunnen, tenminste met de volgende generatie sensoren. Rijden in een stad gaat niet met de huidige hardware. Dus, over twee jaar heb je weer een reeks mensen die er achter komen dat het met hun auto niet werkt. Klinkt bekend? Verder geloof ik niet dat, buiten een oprit, er op korte termijn een wettelijke mogelijkheid komt om een auto zonder bestuurder te laten rijden. Kun je je de filmpjes al voor de geest halen? Allemaal mooie ideeën over Valet Parking, etc - maar het is inderdaad vooral media aandacht.

Ik er van overtuigd dat het geen toeval is dat we deze release krijgen op de dag dat de CES is afgelopen. Alle wat daar is aangekondigd is meteen geneutraliseerd
 
De genialiteit ervan is juist dat als alles wel straks technisch mogelijk is, maar wettelijk niet toegestaan, dan heeft Tesla al "gewonnen". Want het ligt niet aan Tesla, het is de schuld van anderen. Zij krijgen perceptie van toekomstgericht en sterk innoverend, en "de rest" (of dat nou concurrent of wetgever is) kan het niet bijhouden of bijbenen.
 
Ik vind het allemaal prima. Heel zinvol om vanuit Nieuwegein mijn auto uit Oosterhout te laten komen. Ik vergeet m inderdaad regelmatig. Het welbekende 'dude where's my car' moment. Wie kent het niet? Jammer dat de navigatie zo slecht is, dat de afrit vanaf de A2 niet te vinden is. Los dat eerst op, en ga dan aan de slag met dit soort flauwekul.

Zo. Dat ben ik kwijt. Gelukkig hebben we Spotify nog.

Volledig akkoord hier. Er zijn nog voldoende basic flaws waar ze beter hun R&D inspanningen kunnen op focussen. Neem nu iets dat je in praktisch alle fossiele auto's (inclusief de goedkoopste) aantreft: je navigatie kunnen instellen dat niet de kortste, maar wel de snelste route berekend moet worden. Of dat betalende stukken route (of tunnels/bruggen) dienen vermeden te worden. Very basic, maar wij mogen er wel naar fluiten. In ruil kregen we integratie met onze agenda!!! Who cares...
 
Volledig akkoord hier. Er zijn nog voldoende basic flaws waar ze beter hun R&D inspanningen kunnen op focussen. Neem nu iets dat je in praktisch alle fossiele auto's (inclusief de goedkoopste) aantreft: je navigatie kunnen instellen dat niet de kortste, maar wel de snelste route berekend moet worden. Of dat betalende stukken route (of tunnels/bruggen) dienen vermeden te worden. Very basic, maar wij mogen er wel naar fluiten. In ruil kregen we integratie met onze agenda!!! Who cares...

Ja of een veerpond skippen, die auto heeft een liefde om met de boot mee te gaan zelfs als die niet meer vaart. Ik weet niet hoe de dev afdeling bij Tesla in elkaar zit maar daar kunnen ze nogwel veel winnen.
 
In ruil kregen we integratie met onze agenda!!! Who cares...

Die overigens wat mij betreft niet erg goed werkt. Je iPhone agenda zou toch via de Tesla app ook OTA naar je auto moeten synchroniseren? Is dat wellicht alleen met de lokale/iCloud agenda, ik gebruik op de iPhone namelijk alleen een Google en een Exchange agenda en beide zie ik alleen in de Tesla als ik de iPhone middels bluetooth aan de auto koppel. (sorry beetje off-topic)
 
Je komt door de naviagtie wel op mooie plekken waar je anders nooit zou komen.. :biggrin: Maar idd zou ik dat ook liever kunnen kiezen. Stond laatst dankzij de navigatie ook al bij een fietspad...
Heb wel de update al ontvangen! Misschien dat het weer iets beter is geworden... Ik vind Spotify beter dan RDIO in ieder geval.
 
Update staat bij mij klaar sinds zaterdag, maar helaas staat m'n auto bij de schadeboer dus nog niet kunnen installeren. Hopelijk morgen terug en dan de hele dag spelen met Spotify :)

Die vergezichten van Elon horen nu eenmaal bij de man en dat is ook wel z'n charme. Tesla focust zich nu duidelijk op grote stappen voorwaarts op het gebied van autonome mobiliteit en veel minder op de 'details' van hun huidige auto's. De visie (in het zonnige Californische wereldbeeld) is dat prive autobezit als concept uiteindelijk grotendeels zal verdwijnen. Je roept een auto op die volledig autonoom rijdt, je naar je bestemming brengt en vervolgens voor iemand anders taxi gaat spelen. Meteen ook een belangrijke reden waarom een bedrijf als Uber zo agressief aan het expanderen is. Tegelijkertijd is het nogal frustrerend voor z'n klanten die dagelijks geconfronteerd worden met de beschamende tekortkomingen van het navigatiesysteem in hun auto van >85k euro.
 
Ik heb nog nooit een melding op mijn smartphone gekregen van de Tesla app.
Terwijl alles aangevinkt staat in de notifications van de app.
ligt dit aan de telefoon? (samsung)
Dus moet ik nu regelmatig naar de garage lopen om te gaan kijken of de update er al is.:wink:
Ik kreeg afgelopen zaterdag wel de melding op mijn telefoon dat er een sw update beschikbaar was. En ik heb een Samsung...
 
Hier helaas nog steeds geen update.. Krijg je enkel een bericht in je telefoon (ios) of zie je het ook in de App ergens staan?
Ik ging in de app kijken, maar zag niks. Toen swipete ik mijn berichten naar beneden en daar stond het wel bij. Had ik kennelijk gemist. Maar ik denk dus niet in de App zichtbaar (zie ook geen plek voor berichten), wel in je berichtencentrum.
 
I do !
Vind het reuze handig om zodra ik de auto in stap mijn agenda te zien voor die dag..het zichtbaar te hebben tijdens het bellen... Merkte dat pre-conditioning er gebruik van gemaakt (Top !).. één klik op de locatie om de NAV te starten..
dat tegenover die enkele keer dat ik betalende routes wil vermijden... is toch alleen in het buitenland, en de rest (pontje, andere routes..) kan ik zelf ook wel in de gaten houden. Die agenda is echt een toevoeging - zo zie je maar weer - smaken verschillen -;)

Volledig akkoord hier. Er zijn nog voldoende basic flaws waar ze beter hun R&D inspanningen kunnen op focussen. Neem nu iets dat je in praktisch alle fossiele auto's (inclusief de goedkoopste) aantreft: je navigatie kunnen instellen dat niet de kortste, maar wel de snelste route berekend moet worden. Of dat betalende stukken route (of tunnels/bruggen) dienen vermeden te worden. Very basic, maar wij mogen er wel naar fluiten. In ruil kregen we integratie met onze agenda!!! Who cares...
 
I do !
Vind het reuze handig om zodra ik de auto in stap mijn agenda te zien voor die dag..het zichtbaar te hebben tijdens het bellen... Merkte dat pre-conditioning er gebruik van gemaakt (Top !).. één klik op de locatie om de NAV te starten..
dat tegenover die enkele keer dat ik betalende routes wil vermijden... is toch alleen in het buitenland, en de rest (pontje, andere routes..) kan ik zelf ook wel in de gaten houden. Die agenda is echt een toevoeging - zo zie je maar weer - smaken verschillen -;)

Gebruik de agenda ook intensief. En idd koppeling met de navi is perfect.