Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Flashmob/Inhuldiging SuC Aalst

This site may earn commission on affiliate links.
Vanmiddag moet ik gaan flashen in Nivelles en in de namiddag nog langs Machelen. Morgen eerst Verviers, dan Arlon en in terugkomen nog langs Lummen, donderdag langs Gent en Aartselaar. Helaas geraak ik donderdag niet in Aalst, anders had ik ze allemaal in België bezocht. :confused:
 
  • Like
Reactions: FVO
Ok , nu ik alle voor- en tegenargumenten heb aanhoord (lijk wel een rechter :cool:).

Prikken we onze bijeenkomst op nu donderdagavond 05/09 om 20u00.
Wie is aanwezig?

Ik geef hieronder alvast het voorbeeld waar de anderen dan op kunnen replyen en hun naam aan toevoegen.
 
Ik heb tussen 16u en 19u een hele ronde door Vlaanderen af te leggen. Ik zal er dus wel zijn, al zal het van het verkeer afhangen of ik er al dan niet om 20u00 zal zijn.
Toegegeven, had toch minstens op 10 man gerekend eigenlijk. :(
 
Ik heb tussen 16u en 19u een hele ronde door Vlaanderen af te leggen. Ik zal er dus wel zijn, al zal het van het verkeer afhangen of ik er al dan niet om 20u00 zal zijn.
Toegegeven, had toch minstens op 10 man gerekend eigenlijk. :(

Frederik,
Uw organisatorisch vermogen laat toch een beetje te wensen over:p. Ik vraag me af of je iemand langs stuurt met de drank en de hapjes, zodat dat dan toch ten minste op tijd daar is. Dat je hiervoor op 10 man hebt gerekend, maakt op zich niet veel uit. Beter wat te veel dan te weinig.

woorden als "Flasmob", "inhuldiging" en "Feestje" scheppen toch enige verwachtingen...:):)