Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Flitsmeister op de Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Dacht dat die dim stand toch niet gebruikt werd...
Zal kijken of ik daar een oplossing voor kan bedenken.

Dim stand werkt weer: Tesla | Flitsmeister

Nu maar simpelweg een pagina met en een pagina zonder donkere bovenlaag gemaakt zodat dat bij refreshen behouden blijft.
Wel eerste de 'live-knop' van Flitsmeister aanzetten voordat je overschakelt, want anders zit deze onder de bovenlaag en kun je die niet meer bedienen. ;-)
 
Hi All,

Leuk om dit topic te volgen, we zullen af en toe wat wijzigingen gaan doorvoeren om tesla.flitsmeister.nl nog beter te laten werken in de browser van de Tesla.

Gisteren hebben we de knoppen voor het zoomen groter gemaakt.

We zullen de switch ook automatisch op volgen zetten bij de volgende update.

Gr Sjoerd en Nick
 
Hi All,

Leuk om dit topic te volgen, we zullen af en toe wat wijzigingen gaan doorvoeren om tesla.flitsmeister.nl nog beter te laten werken in de browser van de Tesla.

Gisteren hebben we de knoppen voor het zoomen groter gemaakt.

We zullen de switch ook automatisch op volgen zetten bij de volgende update.

Gr Sjoerd en Nick


@Sjoerd en Nick : keep up the good work.

wanneer komt België aan de beurt ?
 
Merijn, complimenten voor de knop voor de aanpassing van de helderheid van het scherm van Flitsmeister in de nachtelijke uren! Hij blijft nu mooi in de 'verduisterstand' staan.
Maar klopt het dat in die stand het Flitsmeister scherm niet meer op aanraken reageert of verbeeld ik mij dat? :eek:
 
Ik zie op mijn Flitsmeister scherm alleen een paar mobiele flitspunten.

Maar hoe kan ik ook de vaste flitspalen op het scherm krijgen?

Is het ook mogelijk om een geluidssignaal te horen als je in de buurt van een flitser komt ? Ik zit nu de hele tijd naar het scherm te turen.

En wat moet ik doen als ik onderweg een mobiele flitser zie en deze aan Flitsmeister wil melden ? Of juist andersom, er is wel een melding maar geen mobiele flitser (ze zijn vertrokken) en wil dat melden ?
 
Ik zie op mijn Flitsmeister scherm alleen een paar mobiele flitspunten.

a) Maar hoe kan ik ook de vaste flitspalen op het scherm krijgen?

b) Is het ook mogelijk om een geluidssignaal te horen als je in de buurt van een flitser komt ? Ik zit nu de hele tijd naar het scherm te turen.

c) En wat moet ik doen als ik onderweg een mobiele flitser zie en deze aan Flitsmeister wil melden ? Of juist andersom, er is wel een melding maar geen mobiele flitser (ze zijn vertrokken) en wil dat melden ?

ad a) is iets dat in Flitsmeister zelf zit. Dus zullen ze hier wel lezen, aan Flitsmeister iets met je opmerking te doen... De vaste trajectcontrole zit er wel in overigens.

ad b) ingebouwd in de functionaliteit van de Tesla zelf: webpagina's interfereren niet met de functies van de auto. Dus een geluidssignaal kan nu volgens mij niet en dat zie ik niet zo gauw veranderen? Vanwege de grootte van het scherm vind ik het (is persoonlijk natuurlijk) steeds kijken zelf wel meevallen.

ad c) ook iets in Flitsmeister zelf. Kan nu niet, dus je bent veroordeeld tot 'leechen'...:wink:
 
mogelijk kunnen onze vrienden van flitsmeister, zolang een audio waarschuwing niet mogelijk is, een visuele waarschuwing laten genereren bij het naderen van een flitser? zoals bijvoorbeeld een pop-up en/of flikkeren van het scherm. rijdt wat geconcentreerder en zorgelozer:biggrin:
 
Krijg een web browser message met de volgende melding;er kon geen verbinding gemaakt worden met de server, probeer de pagina te verversen of anders op een later tijdstip.
Dit heb ik alleen maar indien ik direct naar flitsmeister.nl ga. Indien ik de pagina laad via Merijn zijn site werkt het wel.
Heb tevens al een volledige reset gedaan van de schermen om alle cashes te legen maar nog steeds hetzelfde, de flitsmeister kaart werkt niet indien ik hem van flitsmeister.nl website probeer af te halen.

Iemand een suggestie?
 
Last edited:
Krijg een web browser message met de volgende melding;er kon geen verbinding gemaakt worden met de server, probeer de pagina te verversen of anders op een later tijdstip.
Dit heb ik alleen maar indien ik direct naar flitsmeister.nl ga. Indien ik de pagina laad via Merijn zijn site werkt het wel.
Heb tevens al een volledige reset gedaan van de schermen om alle cjashes te legen maar nog steeds hetzelfde, de flitsmeister kaart werkt niet indien ik hem van flitsmeister.nl website probeer af te halen.

Iemand een suggestie?

Tesla bellen ?

/edit : Zeker weten dat je (per ongeluk) geen typefout hebt gemaakt ?
 
Krijg een web browser message met de volgende melding;er kon geen verbinding gemaakt worden met de server, probeer de pagina te verversen of anders op een later tijdstip.
Dit heb ik alleen maar indien ik direct naar flitsmeister.nl ga. Indien ik de pagina laad via Merijn zijn site werkt het wel.
Heb tevens al een volledige reset gedaan van de schermen om alle cjashes te legen maar nog steeds hetzelfde, de flitsmeister kaart werkt niet indien ik hem van flitsmeister.nl website probeer af te halen.

Iemand een suggestie?

Ik heb hetzelfde issue.
 
Toch kan ik Flitsmeister via de link van Merijn aanbevelen. Bij het rijden 's avond geeft Flitsmeister toch wel een hele bak licht in de auto.
Via de link van Merijn is een extra knop aanwezig om het scherm minder fel te maken bij het rijden in het donker en dat werkt prima.
En vanavond weer eens op de A1 kunnen constateren dat er in het donker ook gecontroleerd wordt.
Maar tot op heden, mede met dank aan Flitsmeister, in de Tesla na dik 50.000 km nog geen enkele prent! :smile::rolleyes::smile:
Met name met Flitsmeister het volledige scherm vullend vind ik het bijzonder prettig rijden.