Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Flitsmeister op de Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Wat ik nu ervaar is dat bij verversen de locatie en zoom van de kaart verloren gaat en hij weer terug gaat naar overzichtskaart NL. Dus onthouden van kaart locatie en zoomfunctie zou een mooie verbetering zijn.

Flitsmeister voor Tesla is Fantastisch, mijn meest gebruikte webpagina :biggrin:
 
Wat ik nu ervaar is dat bij verversen de locatie en zoom van de kaart verloren gaat en hij weer terug gaat naar overzichtskaart NL. Dus onthouden van kaart locatie en zoomfunctie zou een mooie verbetering zijn.

Flitsmeister voor Tesla is Fantastisch, mijn meest gebruikte webpagina :biggrin:

Heb vandaag zelf getest, maar bij mij blijft de locatie en zoom gewoon behouden na verversen. Anderen die hier ook last van?
 
Wat vreemd. Vandaag weer zonder problemen gebruikt...
Goede 3G verbinding?
Is het volg-locatie-knopje rechtsboven dan ook weer uitgeschakeld na verversen?
Welke firmware versie?

Goede 3G, volgknopje weet ik niet (verdwijnt uit beeld), maar blijft denk ik aan omdat na verversen hij op het uitgezoomde scherm ook nog aan staat. Kan even niet verder testen want ik zit in mijn jaarlijkse MBV training (tenminste één forum-lid weet wat dat inhoudt, ik laat mij er maar even niet verder over uit).
Versie software: 5.12 geloof ik, daar raak je een teer punt zoals bij veel bezitters!:crying:
 
Wat vreemd. Vandaag weer zonder problemen gebruikt...
Goede 3G verbinding?
Is het volg-locatie-knopje rechtsboven dan ook weer uitgeschakeld na verversen?
Welke firmware versie?

Meerdere keren gechecked en altijd gaat hij terug naar het 'gehele' scherm.
Goede 3G verbinding.
Heb niets met volg-locatie knopje gedaan, nog niet eerder gebruikt, zal het proberen.
Firmware v5.12 (1.64.26)
 
Morgen heb ik een behoorlijke rit, van Tilburg naar de kop van Noord-Holland en terug.

Ik zal de hele weg de flitsmeister aanzetten. Heb gisteren ook tijdje gedaan maar er waren geen flitsers (tja, soms zit het mee, soms zit het tegen) maar ik zag dat het bolletje mij goed volgde en centraal op de kaart bleef (die dus meeschoof).

Als ik terug ben zal ik het laten weten.

Overigens complimenten voor het vele werk, ook de andere features op de site. Ik hoop dat Tesla die ook ziet en er inspiratie in kan vinden:)
 
Begrijp niet helemaal wat jullie bedoelen en wat er mis gaat.
Ik neem aan dat jullie de knop (van Flitmeister zelf) rechtsboven gebruiken om in te zoomen op de locatie van de auto en niet handmatig inzoomen naar een locatie?

Bij mij ziet het beginscherm er zo uit:

image.jpg


En als ik 'Flitsmeister Live' aanzet ziet het er zo uit:

image.jpg


Je moet vervolgens op 'allow' klikken om de webpagina toestemming te geven je gps locatie op te vragen. (Als je de energy saving mode aan hebt staan, moet je dit iedere keer opnieuw doen wanneer de auto geslapen heeft. Staat de energy saving mode uit dan wordt de instelling onthouden.)
Bij mij springt na het refeshen de kaart steeds terug naar de ingezoomde locatie van de auto (het blauwe stipje).
 
Ahh nu snap ik de verwarring. Ik heb het inderdaad over het verder handmatig inzoomen na de eerste keer inzoomen zoals op jouw tweede foto staat. Zoals jij het beschrijft werkt die eerste keer inzoomen op locatie met de knop rechts boven inderdaad prima en raak je dat niet kwijt bij een refresh. Het gaat pas fout als je daarna nog verder inzoomt. Wat mij betreft echter geen show-stopper. En bij 'jouw' refresh worden de nieuwe flitsers mooi toegevoegd!
 
Ahh nu snap ik de verwarring. Ik heb het inderdaad over het verder handmatig inzoomen na de eerste keer inzoomen zoals op jouw tweede foto staat. Zoals jij het beschrijft werkt die eerste keer inzoomen op locatie met de knop rechts boven inderdaad prima en raak je dat niet kwijt bij een refresh. Het gaat pas fout als je daarna nog verder inzoomt. Wat mij betreft echter geen show-stopper. En bij 'jouw' refresh worden de nieuwe flitsers mooi toegevoegd!

Ahh, dan zijn we eruit!
Helaas lijkt het in de Tesla browser alleen mogelijk data te refreshen dmv het refreshen van de hele pagina. Een reload van een iframe of een ingeladen php pakt de browser niet. Dit is wellicht om te voorkomen dat je toch een soort van filmpjes kunt afspelen door alleen een frame in een pagina om de x milliseconden te laten reloaden (zoals bij webcams bijv.).
 
Gisteren bij Flitsmeister langs geweest.
Alle punten uit deze thread met ze doorgenomen en op een lijstje aan de programmeur verstrekt.
Er was al een update beschikbaar, maar daar wordt na even testen gistermiddag nog eerst even aan gewerkt.
Ze blijken zelf ook al plannen te hebben voor Belgie, maar helaas nog niet op de korte termijn.
Daarna even met een ritje wat grijnzen op Flitsmeister-gezichten getoverd...:smile:
 
Als ik naar Tesla.Flitsmeister.nl ga, dan staat Flitsmeister live standaard uit. Tijdens het rijden is het soms wat lastig om live te activeren, is het misschien mogelijk om bijvoorbeeld de URL Tesla.Flitsmeister.nl/live aan te maken? Hiermee zou je dan alleen nog op Allow hoeven klikken om de browser de locatie te laten gebruiken.