Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Flitsmeister op de Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
het grenzeloze vertrouwen in Coyote, Flitsmeister, ea. heeft hier een flinke deuk gekregen.
Mobiele flitser die (nog) niet gemeld was.

Bang afwachten wat de rekening gaat worden, maar het is wel zeker dat mijn portefeuille ook een deuk gaat krijgen.



(ter info voor de NL-collega's : in B. komt de boete op 50€ voor de eerste 10km, vervolgens komt er 10€/km bij. Tikt snel aan.)
 
het grenzeloze vertrouwen in Coyote, Flitsmeister, ea. heeft hier een flinke deuk gekregen.
Mobiele flitser die (nog) niet gemeld was.

Bang afwachten wat de rekening gaat worden, maar het is wel zeker dat mijn portefeuille ook een deuk gaat krijgen.



(ter info voor de NL-collega's : in B. komt de boete op 50€ voor de eerste 10km, vervolgens komt er 10€/km bij. Tikt snel aan.)

Werkt je coyote nu goed in de S? of is het beter om naar de iphone versie of zo over te stappen? (heb hier coyote v2, al paar jaar oud weliswaar)
 
Werkt je coyote nu goed in de S? of is het beter om naar de iphone versie of zo over te stappen? (heb hier coyote v2, al paar jaar oud weliswaar)

Ik heb de i-versie op Android (HTC-One). Werkt prima, geen problemen met GPS ontvangst.

- - - Updated - - -

Mijn ervaring, met schade en schande, is toch dat in Nl de boetes lager zijn.
Maar wel al beboet vanaf 2km te snel, in B. is er wat 'reserve'.
 
Sinds gisteren kunnen we via de site van mede forum lid flitsmeister niet meer gebruiken. We krijgen navolgende melding:

4be7634b24b832a4ba65409aad7ac7c9.jpg
 
Het lijkt wel of er iets mis gaat met de Google API key.
Ik kreeg een soortgelijke melding ook bij de weerpagina op mijn site, terwijl ik bij lange na niet aan het quotum kom voor het aantal hits per dag. Ook bij de Flitsmeister site deze meldingen gehad (zowel rechtstreeks als via mijn site). Vreemd ook dat de melding daarna verdwijnt, terwijl deze eigenlijk een dagelijks quotum aangeeft en dus de rest van de dag de site zou moeten blokkeren...