Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
Even ter info :

Ik zelf heb naar schatting een 300 stickers gekregen om deze met veel plezier te verstoppen aan de superchargers. En nog wat uitgedeeld op de TOCB meeting etc.

Ik weet dat @Xfrank er in twee oplages 800 geprint heeft (er waren meerdere verdelers), maar dat was steeds met goodwill van zijn werkgever.
Ik denk dat het waarschijnlijk niet opportuun is om aan diezelfde rekker te blijven trekken.
Als er nog iemand stickers kan printen; dan zal het ontwerp met plezier doorgestuurd worden.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Even ter info :

Ik zelf heb naar schatting een 300 stickers gekregen om deze met veel plezier te verstoppen aan de superchargers. En nog wat uitgedeeld op de TOCB meeting etc.

Ik weet dat @Xfrank er in twee oplages 800 geprint heeft (er waren meerdere verdelers), maar dat was steeds met goodwill van zijn werkgever.
Ik denk dat het waarschijnlijk niet opportuun is om aan diezelfde rekker te blijven trekken.
Als er nog iemand stickers kan printen; dan zal het ontwerp met plezier doorgestuurd worden.
Lijkt me dat 400 setjes meer dan genoeg zou moeten zijn voor het Benelux gedeelte van dit forum.
Als Amsterdammers bij andere SuC nog voldoende stickers zien, kunnen ze toch een paar setjes meenemen naar Amsterdam.
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Even ter info :

Ik zelf heb naar schatting een 300 stickers gekregen om deze met veel plezier te verstoppen aan de superchargers. En nog wat uitgedeeld op de TOCB meeting etc.

Ik weet dat @Xfrank er in twee oplages 800 geprint heeft (er waren meerdere verdelers), maar dat was steeds met goodwill van zijn werkgever.
Ik denk dat het waarschijnlijk niet opportuun is om aan diezelfde rekker te blijven trekken.
Als er nog iemand stickers kan printen; dan zal het ontwerp met plezier doorgestuurd worden.
Toch mooi om te weten dat we minstens 300-400 enthousiaste en actieve forumleden hebben op het Benelux deel:).