Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

FSD(supervised) v12 on a legacy

This site may earn commission on affiliate links.
Wie heeft er v12 al op een legacy uitvoering?
Nog niet ontvangen op mijn MX90, 2017.
Ben blijven hangen op 2023.26.12.
Is alleen voor de US en Canada? De EU zou in augustus goedkeuring geven en Tesla zou vanaf eind dit jaar FSD uitrollen in Europa (Elon time).
Maar er is al gewaarschuwd dat er nog steeds geen goedkeuring is voor de meest noodzakelijke functies. Verwachtingen zijn getemperd.
 
Nu moet ik hulp vragen aan andere leden van het forum.
Volgens mij is V12 de single stack fsd versie die je volautomatisch van A naar B brengt. Ook via secundaire wegen. En die is enkel in de VS en Canada uitgerold.
Wat begrijp ik verkeerd?


Niks volgens mij, de vraag van TS in de header gaat specifiek over FSD Supervised V12 en dat is nu nog voorbehouden aan de VS en Canada.

NN end to end, driving on city streets. Highway is hierin nog niet gemerged maar dat is een ander onderwerp.

HW3 icm MCU2 en hoger is geschikt voor deze software, onzeker of versies daarvoor geschikt zijn maar ik dacht dat HW2.5 sowieso te upgraden valt naar HW3.
 
Last edited:
In de VS zal Tesla HW2.x altijd gratis upgraden naar HW3 en vroege RCCC-camera's naar RCCB als u FSD volledig koopt. En soms doet Tesla dat als je maandelijks betaalt. Maar geen van beide maakt uit of je een MCU1-auto hebt, want FSD is niet beschikbaar voor MCU1 en je wacht op FSD, zelfs met die updates in de VS.

(In the US, Tesla will always upgrade HW2.x to HW3 and early RCCC cameras to RCCB for free if you purchase FSD in full. And sometimes Tesla will do so if you if you pay monthly. But neither will matter if you have an MCU1 car, because FSD is not available for MCU1 and you will wait for FSD even with those updates in the US. (via auto translation))
 
  • Informative
Reactions: pvkeep and nico180
In de VS zal Tesla HW2.x altijd gratis upgraden naar HW3 en vroege RCCC-camera's naar RCCB als u FSD volledig koopt. En soms doet Tesla dat als je maandelijks betaalt. Maar geen van beide maakt uit of je een MCU1-auto hebt, want FSD is niet beschikbaar voor MCU1 en je wacht op FSD, zelfs met die updates in de VS.

(In the US, Tesla will always upgrade HW2.x to HW3 and early RCCC cameras to RCCB for free if you purchase FSD in full. And sometimes Tesla will do so if you if you pay monthly. But neither will matter if you have an MCU1 car, because FSD is not available for MCU1 and you will wait for FSD even with those updates in the US. (via auto translation))
This is a bit confusing. There is paid for the option 'Volledig zelfrijdende besturing'(FSD) what is the relevance of the hardware?
 
Mijn excuses dat ik je vraag niet begrijp. Als u zich afvraagt waarom het uitmaakt of u FSD huurt of ronduit koopt om uw hardware te upgraden, zou dat niet moeten, maar dat doet het wel. In de VS stappen eigenaren soms naar de rechter om Tesla hun hardware te laten upgraden voordat ze FSD huren.

(I apologize that I don’t understand your question. If you are asking why does it matter whether you rent or outright buy FSD in order to upgrade your hardware, it shouldn’t, but it does. In the US, owners sometimes go to court to make Tesla upgrade their hardware before they rent FSD. (via auto translation))
 
e moet via tesla app een aanvraag doen voor camera update
Mijn excuses dat ik je vraag niet begrijp. Als u zich afvraagt waarom het uitmaakt of u FSD huurt of ronduit koopt om uw hardware te upgraden, zou dat niet moeten, maar dat doet het wel. In de VS stappen eigenaren soms naar de rechter om Tesla hun hardware te laten upgraden voordat ze FSD huren.

(I apologize that I don’t understand your question. If you are asking why does it matter whether you rent or outright buy FSD in order to upgrade your hardware, it shouldn’t, but it does. In the US, owners sometimes go to court to make Tesla upgrade their hardware before they rent FSD. (via auto translation))
Bedankt, Eddie en Krash, afspraak voor camera update staat gepland, verder geen kosten.
 
  • Like
Reactions: Krash