Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen Producten Gekoppeld aan uw Tesla-account

This site may earn commission on affiliate links.
Beste allen,

Graag zou ik advies willen ontvangen op bovenstaande foutmelding.

Mijn auto heb ik ruim een week geleden opgehaald, na 4,5 uur vertraging door Leasemaatschappij en Tesla auto gelukkig meegekregen.

Voor aflevering stond de auto in mijn Teslaomgeving tijdens de aflevering is de auto verdwenen en krijg ik foutmelding ; geen producten gekoppeld.

Tesla geeft aan, het ligt aan de leasemaatschappij want die heeft auto nog niet aan jou gekoppeld.

Leasemaatschappij geeft aan dat dit reeds gebeurd is en dat Tesla voor de verdere verwerking dient zorg te dragen.


Heeft iemand hier ervaring mee...?? En hoe is het opgelost?

Alvast bedankt voor het meedenken.
 
Probeer eens de app volledig te sluiten en te herstarten. Wij hadden de afgelopen week ook een paar keer de melding dat er geen producten gekoppeld waren.

Daarna zou ik toch nog eens met delivery contact opnemen, al was het maar om specifiek te horen wat er mis loopt bij de leasemij. Leasemij kan iets mis hebben gedaan (betaling nog niet in orde ofzo) maar het hoe en wat weet enkel Tesla.