Beste allen,
Graag zou ik advies willen ontvangen op bovenstaande foutmelding.
Mijn auto heb ik ruim een week geleden opgehaald, na 4,5 uur vertraging door Leasemaatschappij en Tesla auto gelukkig meegekregen.
Voor aflevering stond de auto in mijn Teslaomgeving tijdens de aflevering is de auto verdwenen en krijg ik foutmelding ; geen producten gekoppeld.
Tesla geeft aan, het ligt aan de leasemaatschappij want die heeft auto nog niet aan jou gekoppeld.
Leasemaatschappij geeft aan dat dit reeds gebeurd is en dat Tesla voor de verdere verwerking dient zorg te dragen.
Heeft iemand hier ervaring mee...?? En hoe is het opgelost?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Graag zou ik advies willen ontvangen op bovenstaande foutmelding.
Mijn auto heb ik ruim een week geleden opgehaald, na 4,5 uur vertraging door Leasemaatschappij en Tesla auto gelukkig meegekregen.
Voor aflevering stond de auto in mijn Teslaomgeving tijdens de aflevering is de auto verdwenen en krijg ik foutmelding ; geen producten gekoppeld.
Tesla geeft aan, het ligt aan de leasemaatschappij want die heeft auto nog niet aan jou gekoppeld.
Leasemaatschappij geeft aan dat dit reeds gebeurd is en dat Tesla voor de verdere verwerking dient zorg te dragen.
Heeft iemand hier ervaring mee...?? En hoe is het opgelost?
Alvast bedankt voor het meedenken.