Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geschatte levertijd *na* uitleveringen Sept-Nov 2013

This site may earn commission on affiliate links.
Allen

Vroeg me af wat de geschatte levertijden zouden zijn nu de eerste golf van uitleveringen op gang is gekomen? e.g. als je nu bestelt, wat moet je dan rekenen in termen van leverdatum? nog steeds 6 maand, of gaat het sneller gaan nu alles op dreef is?

B

ps. Off-topic maar toch relevant: ben vorige week uurtje gaan rijden met de nieuwe Audi RS6. Voor jullie me allemaal beginnen te bashen: het is toch een geweldige wagen, interessant koppel, soepel rijden/schakelen met de dubbele 8-bak. Funky sound (wel irritant als je achteraan zit), en ondanks alle marketing talk, toch nog steeds 25l/100km verbruik. Interieur valt tegen omdat er bijna geen verschil is met "standaard" A6. Ben verdeeld over wat te kopen. In feite rijdt Model S even goed, de fiscale gevolgen daarentegen zijn natuurlijk voor Model S (in Belgie) veel beter. Als petrolhead mis ik toch een beetje de sound van een ICE.
 
Allen

Vroeg me af wat de geschatte levertijden zouden zijn nu de eerste golf van uitleveringen op gang is gekomen? e.g. als je nu bestelt, wat moet je dan rekenen in termen van leverdatum? nog steeds 6 maand, of gaat het sneller gaan nu alles op dreef is?

B

ps. Off-topic maar toch relevant: ben vorige week uurtje gaan rijden met de nieuwe Audi RS6. Ben verdeeld over wat te kopen. In feite rijdt Model S even goed, de fiscale gevolgen daarentegen zijn natuurlijk voor Model S (in Belgie) veel beter. Als petrolhead mis ik toch een beetje de sound van een ICE.

Ook een RS6 is meer van hetzelfde. Een S niet. Dat is de eerste van een nieuwe generatie.
Ben je een voorloper dan neem de S. Als petrolhead zijn er legio mogelijkheden aan je trekken te komen;-)
Koop er iets leuks naast, bijvoorbeeld.
 
Toe aan iets anders. Three year itch. Waarschijnlijk weer een echte light weight (exige ofzo).

Sorry, voor off topic maar kan het even niet laten.

Als je van back to basic houdt moet je Donkervoort ook eens een uurtje proberen. 620 kg, tot 270 pk, geen (elektronische) hulpmiddelen. Heel wat mensen die hem uiteindelijk weg hebben gedaan kopen er uiteindelijk weer een terug vanwege de ongeëvenaarde beleving.

Voor de laatste versie zie http://www.telegraaf.nl/tv/autovisie/tv/21570862/__Autovisie_TV__Donkervoort_D8_GTO__.html (400 pk, 690 kg)
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    1.6 MB · Views: 283
Sorry, voor off topic maar kan het even niet laten.

Als je van back to basic houdt moet je Donkervoort ook eens een uurtje proberen. 620 kg, tot 270 pk, geen (elektronische) hulpmiddelen. Heel wat mensen die hem uiteindelijk weg hebben gedaan kopen er uiteindelijk weer een terug vanwege de ongeëvenaarde beleving.

Voor de laatste versie zie http://www.telegraaf.nl/tv/autovisie/tv/21570862/__Autovisie_TV__Donkervoort_D8_GTO__.html (400 pk, 690 kg)

Staat ook zéér hoog op mijn whish-list!
En nog made-in-Holland ook!