Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gezocht: Type 3C - Type 2 (32A) laadkabel te leen/huur

This site may earn commission on affiliate links.
Pinksterweekend naar Parijs. Kan ik mijn MS in Frankrijk met een type3-type2 kabel laden? Weet iemand of een Franse kabel voor een Renault Zoë daarvoor te gebruiken is (deze is type3-type2)? Ik heb Chademo adapter dus dat zal helpen, maar wil ook graag een type 3 kabel meehebben voor de zekerheid.
Weet iemand of je met een type3-type2 kabel aan de Renaul ZE laadpunten kan opladen met een MS?
 
Pinksterweekend naar Parijs. Kan ik mijn MS in Frankrijk met een type3-type2 kabel laden? Weet iemand of een Franse kabel voor een Renault Zoë daarvoor te gebruiken is (deze is type3-type2)? Ik heb Chademo adapter dus dat zal helpen, maar wil ook graag een type 3 kabel meehebben voor de zekerheid.
Weet iemand of je met een type3-type2 kabel aan de Renaul ZE laadpunten kan opladen met een MS?

Ja, gaat prima. Vaak hebben ze bij Renault inmiddels ook type 2 aansluiting naast type 3c
 
Heeft iemand (Randstad) een 3C kabel te leen voor het Pinksterweekend? Ik heb een Chademo adapter te leen als tegenprestatie, maar dan wel niet dat weekend aangezien ik de Chademo ook mee wil nemen naar Frankrijk.
 
Ik breng hem volgende week terug, heb hem niet nodig hier, kan laden bij vakantiehuisje en we hebben gisteren pas ons eerste dagtripje gemaakt. Daarvoor alleen naar beneden om croissants en baguettes te halen:

3f4ab52a852bae201f98733b2a6aa7fa.jpg