Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Group Buy Rubber Matten Set origineel Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Aangezien de rubber mattenset - de originele set van Tesla zelf - niet in Europa te krijgen is, zet ik deze group-buy op.

Het gaat om mattensets die geleverd worden door Tesla in de USA, dus items in de online-store van Tesla. De meesten zullen wel voor de interieurset gaan, maar natuurlijk kunnen trunk en/of frunk ook.

Zelf zal ik in elk geval ook zo'n set nemen.

Iedereen die zich aanmeldt zit nog nergens aan vast omdat de verzendkosten sterk afhankelijk zullen zijn van het aantal deelnemers.

Daarnaast graag aangeven of je ze snel wilt hebben met hogere verzendkosten - want via luchtpost - of dat het wel iets langer mag duren en dan komen ze per schip.

Met een gecombineerde zending wordt het uiteraard wel importheffing en BTW betalen, dat laatste kunnen de meesten weer terug krijgen denk ik. Heb zelf een BTW-plichtig bedrijf dus het is gewoon mogelijk om te leveren met factuur.

Als er 10 sets worden besteld zullen de verzendkosten ongeveer 25 euro per set zijn per schip. Het heeft weinig zin om nu een offerte aan te vragen dus hier moeten jullie het eerst maar even mee doen. :wink:
 
Last edited:
Sorry voor de onduidelijke formulering en ik pas de tekst van het eerste bericht ook aan. Het gaat alleen om originele Tesla-items, dus inderdaad uit de online-store in de USA.

Stiekum hoop ik dat Tesla Benelux ook meeleest en dat ze per omgaande zorgen dat deze accessoires ook gewoon rechtstreeks in Europa geleverd kunnen worden... dan is deze group-buy niet meer nodig.
 
Last edited:
Sorry voor de onduidelijke formulering en ik pas de tekst van het eerste bericht ook aan. Het gaat alleen om originele Tesla-items, dus inderdaad uit de online-store in de USA.

Stiekum hoop ik dat Tesla Benelux ook meeleest en dat ze per omgaande zorgen dat deze accessoires ook gewoon rechtstreeks in Europa geleverd kunnen worden... dan is deze group-buy niet meer nodig.
Hoezo onduidelijk? Kijk eens naar de titel van dit draadje:wink:
 
Ik heb het set Vrijdag in de VS besteld en wordt bij een kennis van mij in Michigan afgeleverd die het deze week nog door stuurt naar Nederland.

Ik heb de sets besteld voor de Trunk en binnen in de auto. De modder in de auto wordt ik nu al gek van. Rubber ziet er wellicht iets minder mooi uit, maar het is wel zo praktisch vind ik.

Jullie kunnen eventueel wachten tot ik het set heb en of het bevalt?