Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Heeft er al iemand Basic AutoPilot geactiveerd gehad?

Heb je op dit moment basic AP op je Model 3?


  • Total voters
    170
This site may earn commission on affiliate links.
Vanmorgen was bij mij ook ineens AP actief. Ik ben een van die het "gratis" heeft gekregen, nav de prijsdaling. Versie 2019.8.6. Staat niet in Tesla account.
Het is wel heel gaaf om de auto zo te voelen sturen. Was ook erg goed in de files rond Amsterdam vanmorgen.

Nu maar snel informeren wat de upgrade naar FSD kost, voordat de prijzen op 1 mei omhoog gaan. Heeft iemand hier al info over?
 
Vanmorgen was bij mij ook ineens AP actief. Ik ben een van die het "gratis" heeft gekregen, nav de prijsdaling. Versie 2019.8.6. Staat niet in Tesla account.
Het is wel heel gaaf om de auto zo te voelen sturen. Was ook erg goed in de files rond Amsterdam vanmorgen.

Nu maar snel informeren wat de upgrade naar FSD kost, voordat de prijzen op 1 mei omhoog gaan. Heeft iemand hier al info over?

Wanneer heb jij je auto geleverd gekregen?
 
Ook ik vanmorgen ineens Autosteer. Te herkennen aan het blauwe cruise control symbool. Ik zag het pas toen ik cruise control aanzette, dus helemaal geen melding vooraf. Let ook op dat je in de instellingen autosteer zelf moet aanzetten, als de auto in Park staat.

Kan iedereen die het heeft z'n stem wijzigen aan het begin van dit draadje? Dan kunnen we de uitrol mooi volgen! Mijn levering was 8 maart, misschien gaat het "op volgorde"?
 
Levering 29 maart, besteld via leasemaatschappij en gratis autopilot afgesproken vanwege de prijsaanpassing maar nog geen autopilot te zien.

Voor de zekerheid een hard en soft reset uitgevoerd maar daarna ook niets te zien.